Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen Resident Evil -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
P

Poistettu jäsen 5945

Guest
9db452fb17.jpg

Ajattelin luoda ketjun tästä sarjasta joka on todella lähellä sydäntä, vaikka 8 on vielä pelaamatta ja odotan nelosen Remakea kuin kuuta nousevaa! Tänne voi postailla omia ajatuksia pelisarjasta ja sen lemppareista ja muustakin mikä tähän liittyy. Capcom on kyllä nostanut tämän pelisarjan aivan uuteen loistoonsa ja klassikoita ei aika pahemmin ole pahentanut mutta laitetaan varsin mielenkiintoinen video heti alkuun:




Resident Evilin huntterit kyllä onnistuu joka kerta säikäyttämään kun peliä pelaa :D vaikka perhana vie sen tietää mistä ne aina pomppii.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tarkoitus olisi ostaa nyt tuo Resident Evil 4 Switchille vaikka se PlayStation 4:lle löytyy, tuo on kyllä niin pirullisen kova peli että se on pakko pelata kaikilla alustoilla läpi mitkä kotoa löytyy :D varmaan vaimollaki pelaisin sen läpi jos pystyisi.
 
Minun taas täytyy mainita että Resident Evil 5 on törkeän aliarvostettu. Joo, kauhua ei ollut ollenkaan ja olihan se peli lyhyt kuin mikä. Mutta siinä justiin se kaverin kanssa kampanjan pelailu, mercanies ja aseiden kehitys ja muu säätäminen oli parasta shittiä. Tuli pelattua kaverin kanssa PS3:llä aivan älyttömästi.

Oi niitä aikoja :)
 
Minun taas täytyy mainita että Resident Evil 5 on törkeän aliarvostettu. Joo, kauhua ei ollut ollenkaan ja olihan se peli lyhyt kuin mikä. Mutta siinä justiin se kaverin kanssa kampanjan pelailu, mercanies ja aseiden kehitys ja muu säätäminen oli parasta shittiä. Tuli pelattua kaverin kanssa PS3:llä aivan älyttömästi.

Oi niitä aikoja :)

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, tuli hommattu PS4:llä ja PS3:lla platina tosta pelistä ja DLC:t olivat myös todella hyviä. Xbox:lla en aivan 1000/1000 gamescorea saanut.
 
Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, tuli hommattu PS4:llä ja PS3:lla platina tosta pelistä ja DLC:t olivat myös todella hyviä. Xbox:lla en aivan 1000/1000 gamescorea saanut.
Mä en muista oliko kaverilla platina tuosta, ihmettelen kyllä kovasti ellei saatu kun tuo peli tuli koluttua niin perusteellisesti läpi :D Muistan pelin tosi hyvin alusta loppuun.

Voi niitä kaikkia panikointia kaverin kanssa kun ammukset loppuu ja viholliset vaan puskee päälle :D Tulee kyllä paljon hyviä muistoja tuosta mieleen :) Harmi ettei muut osat ole itseeni niin iskeneet.
 
Tarkoitus olisi ostaa nyt tuo Resident Evil 4 Switchille
Siinä on sitten kohtuu iso deadzone tähtäyksessä. Oikeaa tattia saa kääntää melkein puolet ennen kuin tähtäin liikkuu mihinkään.
En tiedä onko se tuollainen muillakin konsoleilla, mutta tuo tuntui ekat pari tuntia melkein pelikelvottomalta.
 
Siinä on sitten kohtuu iso deadzone tähtäyksessä. Oikeaa tattia saa kääntää melkein puolet ennen kuin tähtäin liikkuu mihinkään.
En tiedä onko se tuollainen muillakin konsoleilla, mutta tuo tuntui ekat pari tuntia melkein pelikelvottomalta.

Katsoinkin itseasiassa yhtenä päivänä sen sinun arvostelun niin siinä puhuitkin tosta asiasta, toivottavasti se ei pahasti haittaa.
 
Minun taas täytyy mainita että Resident Evil 5 on törkeän aliarvostettu. Joo, kauhua ei ollut ollenkaan ja olihan se peli lyhyt kuin mikä. Mutta siinä justiin se kaverin kanssa kampanjan pelailu, mercanies ja aseiden kehitys ja muu säätäminen oli parasta shittiä. Tuli pelattua kaverin kanssa PS3:llä aivan älyttömästi.

Oi niitä aikoja :)
Täysin samaa mieltä. Peli tuli mentyä noin miljoona kertaa kavereiden kanssa läpi.
 
Tässä viimeistelen Villagen toista läpipeluuta ja toivon, että näillä pelin hahmoilla ei ole pesäpallojoukkuetta, kun on sen verran paskat heittokädet kaikilla :D

Kyllä niitä räjähteitä pitäisi pystyä heitämään pidemmälle, kuin kahden metrin päähän :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Näistä RE-peleistä on tullut pelattua yksin läpi seuraavat, RE 4 pari kertaa, toinen kerta oli new game+, RE 5 pari kertaa, toinen kerta oli new game+, RE Revelations kerran ja RE Revelations 2 miltei loppuun, ihan vähää vaille, joskus pelaan sen viimeisen osion. Kaikki normal vaikeus tasolla. Co-oppina pojan kanssa (kyllä, olen old man) RE 5, RE 6 ja RE Revelations 2, nämäkin normal vaikeustasolla. Eniten olen pitänyt RE 4 ja RE 5 peleistä, ne ovat olleet hienoja pelikokemuksia varsinkin tuo RE 5 Co-op pelinä. Alustat ovat olleet Xbox 360, One ja One X.
 
Näistä RE-peleistä on tullut pelattua yksin läpi seuraavat, RE 4 pari kertaa, toinen kerta oli new game+, RE 5 pari kertaa, toinen kerta oli new game+, RE Revelations kerran ja RE Revelations 2 miltei loppuun, ihan vähää vaille, joskus pelaan sen viimeisen osion. Kaikki normal vaikeus tasolla. Co-oppina pojan kanssa (kyllä, olen old man) RE 5, RE 6 ja RE Revelations 2, nämäkin normal vaikeustasolla. Eniten olen pitänyt RE 4 ja RE 5 peleistä, ne ovat olleet hienoja pelikokemuksia varsinkin tuo RE 5 Co-op pelinä. Alustat ovat olleet Xbox 360, One ja One X.

Varmaan ostan itelle ton Triple packin Switchille niin voi myös ton vitosen pelata sillä läpi nelosen lisäksi, syksyllä lähtee taas pojan kanssa PS1 classicilla Resident Evil 1 peluuseen Krisse punakentällä kun illat alkaa hämärtämään.
 
Kyllä ressu 4 kontrollit on auttamatta jäätävän vanhentuneet, toivon todella että jos ja kun se remake tulee niin eivät kopio näitä kontrolleja vaan tuovat ne nykypäivään.

Syyhän niihin oli aivan selvä, sillä luodaan sitä kauhun ja ahdistuksen tunnetta mutta ei se vaan toimi enää 2021.

Kontrollit nykypäivään ja jotenkin parantavat/poistavat niitä talutus tehtäviä niin ei tarvitse kun kiillottaa grafiikat ja olisi mestariteos taas kasassa.
 
Just näin ja kameran kääntö tuskaista. Täytyy vielä yrittää mutta on tuskaista. Miksi tätä ohjausta ei ole korjattu.

Joo siihen ei kyllä olla puututtu, ovathan ne kyllä vanhentuneet mutta niistäkin huolimatta peli on kyllä mestariteos.
 
Ylös Bottom