Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Kirppari- ja Prisma-löytöjä.

Rambo III - 8e
Mirror's Edge - 2e
Castlevania Collection - 6e
Warhammer 40,000: Inquisitor Martyr - 5e
Kingdom Come: Deliverance SE - 10e
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Demon's Souls remake

Tämä ei ole missään vaiheessa ollut hankintalistan kärkipäässä mutta tuli silti ostettua kun halvalla sain. Yleensäkin ottaen tulee tasaiseen tahtiin seurailtua käytettyjen pelien markkinoita, varsinkin nyt kun Sony nosti hintojaan, mutta kun kotipaikkakunnalla tuli tämä myyntiin 35 eurolla niin heitin kysymyksen että lähteekö 30 eurolla. Odotin vastauksena että ei lähde, jolloin olisin välttynyt pelin ostolta mutta kun sainkin yllätyksekseni myöntävän vastauksen niin oli pakko valmistautua pelin ostamiseen.

Tosin olin sairaana tuolloin, joten ilmoitin että en tiedä milloin pääsen, pystyn tai jaksan peliä hakea. Lopulta myyjä toi pelin melkein kotiovelle koska ei halunnut jättää myyntiä roikkumaan, joten melko helpolla ja halvalla pääsee joskus näissä käytettyjen ostoissa. Minä olin jo sanomassa että ei tarvitse varailla minulle mutta toi ohikulkumatkalla pelin tosiaan sitten minulle. Eikä jäänyt pelin kouriini työntäessään edes odottamaan maksua vaan luotti että pistän rahat mobilepayllä tulemaan. Olisin hyvin voinut vain kääntyä ja kävellä sisään ja jättää myyjän nuolemaan näppejään.

Mukava huomata että on noin reiluja ja mahtavia ihmisiä. Itse en niin helposti enää luota mihinkään kun ihan vasta huijattiin (ensi kertaa elämässä tosin) rahaa pelikauppojen yhteydessä. Sinne meni 75 euroa ja jäi RE: Village ja Ghost of Tsushima DC saamatta. Rikosilmoituksen kyllä laitoin hemmosta menemään mutta eipä se kauheasti omaa lompakkoa lämmitä.
 
Itsekin olen tuota Seagatea pleikkarin kaveriksi miettinyt hommata ennen alkuvuoden pelivyöryä, ilmeisesti on mittoineen ja nopeuksineen sieltä parhaimmasta päästä. Saako udella mistä päin/ millä hinnalla lähti?
Sorry, jäi jostain syystä huomaamatta kysymyksesi aiemmin. Ostin verkkiksen nettikaupasta hintaan 475,90 euroa. Onhan tuo sinänsä tyyristä, mutta Suomesta tilatuksi ja kun vielä heatsink valmiiksi mukana, niin koin hinnan noihin seikkoihin nähden siedettäväksi. Ja ideaali on tosiaan koon ja muunkin osalta. Näin olen ymmärtänyt asiaan liittyvien arvostelujen pohjalta, että aivan kärkeä näistä pleikalle lisättävistä SSD-asemista.
 
PowerA Xbox-ohjain (X/S) (Punainen)

Tämmönen tuli tilattua kun saanut hyvät arvostelut ja takanapeilla! Tänään oli saapunut lisää ohjaimia Verkkokauppa.comiin kun oli loppunut ja vielä hienoilla värivaihtoehdoilla. Arvostelun mukaan about sama fiilis kun orkkis Xbox-ohjaimessa.

Tuotteet:


Arvostelu:

 
Joulu tuli ajallaan. Voidaan puhua jo melko hyvästä toimituksesta, kun leffapaketti lähti jenkeistä matkaan kuluvan viikon maanantaina ja äsken lähetti ojensi samaisen paketin suoraan käteen. Samaan aikaan Suomen Posti hukkaa paketit omaan terminaaliinsa.

Huippujulkaisu Creaturesta ja Cynthia Rothrockin tähdittämä turpaanvetotrilogia Tiger Claws! Todellisia joulumielisiä elokuvia. Lisäksi aivan uskomaton kulttuuriteko tuoda ensimmäistä (ja todennäköisesti viimeistä) kertaa elokuva Flesh For Frankenstein teräväpiirtoaikaan. Paksu julkaisu pitää sisällään suorastaan järjenvastaisesti 4K-levyn sekä Bluray 3D-julkaisun! Tällaiset intohimoisesti tehtäväänsä omistautuvat toimijat saavat jatkossakin rahani.

Koska kyseessä on peleihin keskittyvä foorumi, laitoin mukaan lisää Prisma-löytöjä: Blacksad, Daymare ja Bayonetta/Vanquish. Kympin kipale.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No nyt oli löytö. Hyvä ratti ja tuohon hintaan täysi ryöstö.

Vinkkivitonen: samaan baseen saa ostettua uusia parempia polkimia ja rattikehiä, jos oikein autopelikärpänen puraisee.
Katsotaan nyt fh 5 tuli kokeiltua ja vaikeaa oli. Sen verran kyllä pitää investoida että käy ikeassa hakemassa maton liukueste systeemiä tuohon polkimien alle
 
Vähän tuli tarjoushaukkailtua.

Back 4 Blood ei ollut ikinä hankintalistalla, mutta kun halvalla sai, niin pitihän tuo napata. Peli ei oikein vielä ainakaan vienyt mukanaan, mutta ehkä tälle pitäisi antaa mahdollisuus. Maksoi muistaakseni 28e Gigantissa.

Snack World on dungeon crawleria parhaimmillaan. Olen tähän täysin koukussa! Tämän pelin ääninäyttely on oikeasti hauskaa, ja välillä joutuu miettii, että minkä ikäisille tämä peli on loppujen lopuksi suunnattu? Välillä meno on oikeasti vähän jopa härskiä. Tähän tulee varmasti upotettua tunteja, ja pelistä löytyy joku online co oppi. Peli maksoi abaut 25e Powerilla.

Residenttiä ei kyllä ikinä pitänyt tähän huusholliin tulla, mutta nyt peli oli niin hyvässä tarjouksessa, ja tuossa se nyt kuitenkin on. En edelleenkään pidä siitä suunnasta, mihin tämä Village on mennyt, mutta kai tästä voi muutamat trophyt avata. Pelinä ihan hyvä, mutta Resident Evilinä ei kyllä edusta meikäläiselle sitä parhaimmistoa.

IMG_20211227_220937.jpg
 
Vpd:stä Horizon zero dawn collectors edition tuli hommattua, kun käytettynä oli 89e. Harmitellut, kun aikanaan en ostanut tuota. Yksi kaikkien aikojen suosikki pelejä on kuitenkin. No, nyt on tuo hommattu. Jos ensi viikolla pääsisi tuota hypistelemään, jos posti sen suo.. :)

Nyt pääsi hypistelemään ja aivan uudenveroisessa kunnossa :)

Oli uusi, kaikki sinetitkin oli paikallaan.. Mahtava ostos :)
 

Liitetiedostot

  • IMG_20220105_095637_edit_687829786892440.jpg
    IMG_20220105_095637_edit_687829786892440.jpg
    1,9 MB · Lukukerrat: 17
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom