Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taitaa olla joka pirismassa vähän omat tarjouksensa. Tuollaisia tarjouksia ei taas täällä Kotkan suunnalla näkynyt.No nyt on hinnat kohdillaan! Pitäisiköhän piipahtaa paikallisessa Prismassa katsomassa kattaako nämä alennukset Poria pidemmälle.
On se hieno prkl. Olen kateellinen.Nyt olen valmis iltaa varten, toivottavasti tälle tulee käyttöä.Ainut isompi ero mitä huomaan vanhaam on takaliipaisimissa, alemmat pitää korkeampaa naksutusta kuin ne ylemmät. Vanhassa kaikissa on samanlainen ääni.
Näytä liitetiedosto 7576
Näytä liitetiedosto 7577
Näytä liitetiedosto 7578
Postista selkä vääränä paketteja, vaikka Black Friday on vasta menossa... Switchin pelihankinnat tarkoittavat nyt sitä, että se laitekin pitänee hommata jossain vaiheessa.
Näytä liitetiedosto 7708
Uskaltaisin veikata, että Switch konsolikin olisi jossain kaupassa Black Friday -alessa.Switchin pelihankinnat tarkoittavat nyt sitä, että se laitekin pitänee hommata jossain vaiheessa.![]()
Uskaltaisin veikata, että Switch konsolikin olisi jossain kaupassa Black Friday -alessa.![]()
Täällä on kanssa kasa pelejä (ja leffoja) tulossa Black Friday tarjouksista. Voisihan ne tähän listata, mutta odottelen vielä, että saisi postata kuvan kanssa.Omat ostokset viimeisen 2 viikon aikana..
Sackboy PS5 28e(Elisa)
Guardians of galaxy 34.95e Xbox (Gigantti)
Forgotten city Xbox 37e(VPD)
Lost Judgement Xbox 45e (Konsolinet)
Kena (42.50e) PS5 Coolshop
Mirror edge Catalyst 4.95e Xbox (Cdon)
Shenmue 3 9.95e PS4(Cdon)
Kaikkia posti ei ole vielä saanut toimitettua kotiin asti![]()
Itse kanssa leffoja myös ostin, niitä en viitsinyt edes listata.. Enkä malttanut odottaa, että kaikki tulisi kotiin asti(Kuvaa ajatellen siis)Täällä on kanssa kasa pelejä (ja leffoja) tulossa Black Friday tarjouksista. Voisihan ne tähän listata, mutta odottelen vielä, että saisi postata kuvan kanssa.
Black Friday osoittautui jälleen kerran konkurssiin verrattavaksi tapahtumaksi.![]()