Tuli käytyä porin pelipisteessä viemässä pari turhaa peliä pois ja mukaan tarttui 3ds skylanders giants (20e) joka olikin se ainoa sarjan peli joka multa vielä puuttui jos jotain ios pelejä ei lasketa.
Jos mun pitäisi listata parhaat pelisarjat niin skylanders olisi ihan kärjessä mass effectin ja metroid primen kanssa.
Virtue's last reward oli se peli joka sai mut aikoinaan ostamaan vitan ja tuo taisi olla varmaan vuoden ps+ pelinä unchartedin ja gravity rushin lisäksi.
Nyt mulla on viimeinkin koko trilogia ihan alkuperäisille alustoille eli 999 ds:lle ja virtue's last reward ja zero time dilemma vitalle.
Hintaa 25e
No man's sky oli myös aika suolaiset 25e käytettynä, mutta päätin silti ostaa kun alunperin peli tuli ostettua muistaakseni alle 20e hintaan jostain storen alennuksesta silloin kun peli oli vielä täysi floppi ja sitä onkin tullut pelattua jo 240 tuntia ja on yks parhaita psvr pelejä joten senkin halusin fyysisenä hyllyyn jos tulee ok hintaan vastaan.
Yhteensä mulle jäi kymppi maksettavaa.
Jenkkien ps3 storesta tuli sitten vielä ostettua resident evil chronicles hd collection (27$) jossa tulee siis umbrella chronicles ja darkside chronicles.
Molemmat on siis house of the dead tyylisiä on rail shootereita joista eka taisi kertoa ykkösen, zeron ja kolmosen tarinan tiivistettynä ja toisessa on ainakin veronica ja siinä on myös muutama kenttä jossa Leon ja Krauser on pääosassa ja tuo taustoittaakin hieman Krauserin historiaa sillä nelosessa siitä ei pahemmin mitään mainittu.
Tämähän olisi myös psnow valikoimissa, mutta sitä kautta pelattuna ei voi käyttää move kapuloita eikä tuota padilla pelaa hullukaan.
Ratchet & Clank in to the nexus (9.99$) tuli myös otettua sillä se on se ainoa sarjan peli joka mulla on vielä pelaamatta.
Resident evil 2 & 3 (6$/kpl).
En tiedä oliko virhe vai ei sillä RE2 oli eka resident evil jonka pelasin joten siitä on jonkinlaiset kultaiset muistot. Kolmosesta muistan lähinnä sen, että se oli easylla reippaasti helpompi mitä kakkonen sillä se tais antaa sulle jopa konepistoolin heti alussa ja ammuksiakin oli niin paljon, että voit tappaa ihan kaikki.
Eniten epäilyttää se miten se vanha tankki ohjaus iskee nykyään ja kuinka karulta pelit näyttää 4k ruudulla.
Toisaalta mulla on vielä 21" crt töllö kaapissa ja pleikkarin rgb scart pitäs olla myös jossain joten sillähän ps3:n sais kätevästi kytkettyä ja nuo näyttäisi varmasti paremmalta.