HideoMiyamoto
Well-Known Member
Aiai nyt on herkkua. Itsellä jäänyt muut konsolit paitsi Switch ihan kokonaan pelaamatta sen jälkeen kun laitteen sai.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sopivasti meni Elden Ring läpi juuri ennen kuin laite saapui. Nyt voi aloittaa jonkun pelin läpipelaamisen Steam Deckillä.Aiai nyt on herkkua. Itsellä jäänyt muut konsolit paitsi Switch ihan kokonaan pelaamatta sen jälkeen kun laitteen sai.
Korjasin.Nyt loppuu tuo mehustelu tai olen kohta taas yhden laitteen verran rikkaampi ja se on sitten teidän vika ettäs tiedätte nii!
Nyt loppuu tuo mehustelu tai olen kohta taas yhden laitteen verran köyhempi ja se on sitten teidän vika ettäs tiedätte nii!
Ei kun aloitat nyt taas Elden Ringin, tietenkinSopivasti meni Elden Ring läpi juuri ennen kuin laite saapui. Nyt voi aloittaa jonkun pelin läpipelaamisen Steam Deckillä.![]()
Niin no, Elden Ring on Steam Deck Verified -peli.En kyllä tykkäisi jos "pelini menisivät paikkoihin" ja joutuisin sitten etsimään niitä niistä paikoista ties mistä mutta Steam Deck voisi olla kyllä vänkä
Ei kun aloitat nyt taas Elden Ringin, tietenkin![]()
Sonyn oma lataus telakka olisi myös riittänyt koska lataa tuosta alapuolelta...Pakko oli ostaa uusi PS5-ohjain kun konsolin mukana tulleesta hajosi latausportti, sinäänsä outoa kun kesti vain reilun vuoden. PS3- ja PS4-konsolien mukana alunperin tulleet ohjaimet kestivät minulla koko konsolin elinkaaren ajan ehjinä. Pitänee kohta hankkia myös sellainen ohjainten latausasema.
Tarkoitus oli ostaa se viininpunainen, mutta kun se ei ollutkaan alennuksessa otinkin tämän cosmic pinkin, ja mielestäni on kyllä todella nätti. Nättejä ovat tosin Dualsenset kaikissa värivaihtoehdoissa.
Näytä liitetiedosto 8732
Mutta onhan tuo nyt hienompi ohjain!Sonyn oma lataus telakka olisi myös riittänyt koska lataa tuosta alapuolelta...
Hinta ei kuulosta kovin pahalta, varsinkin kun kyseessä on XL malli.Kannattaisiko 3DS XL:stä maksaa 60 euroa jos se on kunnossa? Laturi ja konsoli siis pelkästään.
Mitä pelejä tuolla laitteella kannattaa pelata? Joskus kiinnosti etäisesti tuo konsoli ostaa mutta jäi ostamatta ja Switch on niin paljon parempi laite. Nyt kuitenkin tuli tuollainen eteen niin mietin että tekeekö sillä jotain?