Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä


uijui!, Wu long sai launch trailerin ja samalla final demon odotukset on kyllä kovat tämän pelin suhteen, ja ensimmäiset demot teki erittäin suuren vaikutuksen, eli pakko laittaa myös tämä final demo testiin. käsitääkseni demo sisältää 2 ensimmäistä kenttää ja bossia, demo sisältää myös Carry over full gameen, mutta ainakin itse tulen pelaamaan tätä gamepassin kautta.
 
Viimeksi muokattu:


uijui!, Wu long sai launch trailerin ja samalla Final Demon PS5:lle ja neloselle. odotukset on kyllä kovat tämän pelin suhteen, ja ensimmäiset demot teki erittäin suuren vaikutuksen, eli pakko laittaa myös tämä final demo testiin. käsitääkseni demo sisältää 2 ensimmäistä kenttää ja bossia, demo sisältää myös Carry over full gameen, mutta ainakin itse tulen pelaamaan tätä gamepassin kautta.


Demo on sitten saatavilla vain 26 päivä asti. Että ei kannata odotella sen pelaamista.
 
nyt tosiaan kun tuota final demoa tuossa tullut testailtua 2 tunnin verran niin sanoisin että peli tulee jakamaan pelaajat kahteenleiriin niin kovasti se nojaa tuohon Parry systeemiin, että osa tulee tykkämään ja osa ei, aika usein tulin one shotatuksi kun missasin parryn, varsinkin vihollisten punaisiin hyökkäyksiin melkein pakko saada parry kohilleen, eli voisi sanoa että taistelusysteemi on kun Sekiro ainakin tuon parryn suhteen, mutta itemisaatio ja gearing taas on sitten Nioh,

huomasin myös että ovat tehneet companioneista enemmän passiivisia jos vertaa viime demoon. tai ainakin se tuntui siltä, mikä on toisaalta vain hyvä asia, vaikeusaste on nioh:n ja Sekiron väliltä riippuu siitä miten sinut olen tuon parry systeemin kanssa. itsellä on vielä vähä hakemista sen kanssa ja lopetinkin tuohon toiseen bossiin. täytynee huomenna kokeilla uusiksi, tosiaan varmaan bossit ja muut helpottaa sitten jos tässäkin alkaa grindailee tuota gearia nioh:n tapaan niin täytyy kokeilla sitä.

innolla kumminkin odotan sitten gamepass versiota että pääsee kunnolla pelin aloittamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sama Wo Long demo tullut myös Xboxille. Storesta löytyy demo tälle päivälle päivättynä. Helpottais muiden elämää mainita kaikki alustat, kun ei kaikki pelkästään pleikkarilla pelaa. :)

Menee testiin viimeistään kokoversiona sitten, koska tässä on liikaa pelattavaa nyt. Viime vuosi tuntui ettei ollut mitään ihan alkuvuoden jälkeen ja nyt puskee monta peliä kuukaudessa.
 
Sama Wo Long demo tullut myös Xboxille. Storesta löytyy demo tälle päivälle päivättynä. Helpottais muiden elämää mainita kaikki alustat, kun ei kaikki pelkästään pleikkarilla pelaa. :)

joo en tosiaan että demo löytyy muille alustoille no nyt se on korjattu, varmaan johtuu siitä ku nämä team ninjan peli demot on yleisesti olleet pelkkiä PS4 + PS5 exclusivejä. tosin pelit on myös olleet, niin jotenkin sitä ajatteli että tämä demokin olisi ja tietenkään PS4-PS5 trailerissa ei ollut mainintaa muista alustoista, itsekkin tosiaan pelaisin demoa Xboxilla jos omistaisin xboxin, harmi että Cloudin kautta ei ole demoa saatavilla, mutta nyt on tyydyttävä tuohon PS5 demoon ja sitten aloitetaan alusta pc:n tai cloudilla gamepassista
 
Tämmöistä ajatusten virtaa tähän hiukan, Sonyltä tulossa Spiderman 2 joskus syksyllä, itse en ollut pelannut mitään noita kun vasta PS5 myötä (Miles Morales).
Tykkäsin siitä ja kyllä varmaan tämän uutukaisenkin tulen ostamaan.
Mutta syy viestilleni tänne on oikeastaan siinä että kun Sony on puhunut ja rummuttanut että haluaisivat pelintekijöiltä enemmän myös VR tilaa tukevaa moodia niin siitä aasinsillan kautta tuli mieleen että miltähän Spiderman peli tuntuisi PSVR2:llä? Huhhuhh :D
 
Tällä hetkellä VR-peleissä jo kävely sivusuunnassa aiheuttaa hieman huonoa oloa. Veikkaan että pilvenpiirtäjien välissä kiitävä ja erilaisia voltteja tekevä Spider-Man ei sopisi mulle. :eek:
Tämmöistä ajatusten virtaa tähän hiukan, Sonyltä tulossa Spiderman 2 joskus syksyllä, itse en ollut pelannut mitään noita kun vasta PS5 myötä (Miles Morales).
Tykkäsin siitä ja kyllä varmaan tämän uutukaisenkin tulen ostamaan.
Mutta syy viestilleni tänne on oikeastaan siinä että kun Sony on puhunut ja rummuttanut että haluaisivat pelintekijöiltä enemmän myös VR tilaa tukevaa moodia niin siitä aasinsillan kautta tuli mieleen että miltähän Spiderman peli tuntuisi PSVR2:llä? Huhhuhh :D
Tältähän se näyttäisi sitten laseissa. Puklu lentäisi ns. hetisamointein.



Modi kyseessä tuossa, ei virallinen ominaisuus onneksi.
 
Viimeksi muokattu:
The Finals. FPS joka nauraa Battlefieldin ympäristön tuhoutumiselle. Tulossa myös tämän sukupolven konsoleille.


Ai perskuta tuo näyttää lupaavalta. En itse pelaile tämän tyyppisiä nimikkeitä, mutta vaikuttaa kyllä todella nokkelalta ja toimivalta, etenkin miten paljon ympäristön tuhoaminen tuo mukaan strategista elementtiä.
 
The Finals. FPS joka nauraa Battlefieldin ympäristön tuhoutumiselle. Tulossa myös tämän sukupolven konsoleille.


Meinasin ensiksi kirjoittaa, että tässäpä taas jotain mikä näyttäisi hyödyntävän uusien konsoleiden tehoja, kunnes luin boldaamani kohdan ja olin että miksi. Toisaalta jos tuohon ei niitä uusia tehoja tarvita niin mikäs siinä.
 
Meinasin ensiksi kirjoittaa, että tässäpä taas jotain mikä näyttäisi hyödyntävän uusien konsoleiden tehoja, kunnes luin boldaamani kohdan ja olin että miksi. Toisaalta jos tuohon ei niitä uusia tehoja tarvita niin mikäs siinä.

Nyt en ihan ymmärrä. Peli on tulossa PS5 ja Series konsoleille. En tiedä minkä uusien konsoleiden tehoista puhut. :D
 
Nyt en ihan ymmärrä. Peli on tulossa PS5 ja Series konsoleille. En tiedä minkä uusien konsoleiden tehoista puhut. :D
Mutta eikös tuo mainittu lause tarkoita kuitenkin, että on tulossa myös vanhan sukupolven konsoleille? Jolloin käsittääkseni @PeWi kyseenalaistaa sen, että onko nykyisestä sukupolvesta saatu kaikkea oikeasti irti, jos peli on kuitenkin suunniteltu myös vanhan sukupolven laitteet huomioiden. Näin ainakin itse ymmärsin hänen kommenttinsa.
 
Mutta eikös tuo mainittu lause tarkoita kuitenkin, että on tulossa myös vanhan sukupolven konsoleille? Jolloin käsittääkseni @PeWi kyseenalaistaa sen, että onko nykyisestä sukupolvesta saatu kaikkea oikeasti irti, jos peli on kuitenkin suunniteltu myös vanhan sukupolven laitteet huomioiden. Näin ainakin itse ymmärsin hänen kommenttinsa.

Jos sanon tälle sukupolvelle niin en kyllä näe miten se voisi tarkoittaa edellistä sukupolvea.
 
  • Like
Reactions: Zak
Jos sanon tälle sukupolvelle niin en kyllä näe miten se voisi tarkoittaa edellistä sukupolvea.
Miksi laitoit sitten sanan ”myös”? Sehän viittaa juuri siihen, että jollekin toiselle sukupolvelle olisi myös tulossa.

Edit: ymmärsitkin juuri, että ”myös” taisi olla siksi, että ilmeisesti on tulossa PC:llekin? ja sen lisäksi sitten tämän sukupolven konsoleille. Tuon lauseen voi kuitenkin käsittää myös niin kuin @PeWi ja minä sen ensin käsitämme.
 
Ylös Bottom