Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Jos käyttää modeja esim New Vegasissa niin pystynkö silti ansaitsemaan Steam saavutuksia? Kun konsolilla modit poisti sen mahiksen esim skyrimissä ja fo4ssa.
 
Jos käyttää modeja esim New Vegasissa niin pystynkö silti ansaitsemaan Steam saavutuksia? Kun konsolilla modit poisti sen mahiksen esim skyrimissä ja fo4ssa.

Modit ei poista saavutuksia. Mutta konsolikomennot poistaa. Mutta siihenkin on modi että konsolikomentoja voi käyttää.
 
Onko muilla ollut Livekortti.fin kanssa ikinä ongelmia?

Itsellä ei, ja aina kun olen maksanut koodin niin olen sen heti saanut. Mutta eilen aamulla maksoin Steamin lahjakortin enkä sitä vieläkään ole saanut, edes maksun vahvistus mailia en ole saanut vaikka rahat lähti tililtä.
 
Onko muilla ollut Livekortti.fin kanssa ikinä ongelmia?

Itsellä ei, ja aina kun olen maksanut koodin niin olen sen heti saanut. Mutta eilen aamulla maksoin Steamin lahjakortin enkä sitä vieläkään ole saanut, edes maksun vahvistus mailia en ole saanut vaikka rahat lähti tililtä.
Pari kertaa ollut ja kun laittanut sinne viestiä, on ongelma ratkennut todella nopeasti. Suosittelen olemaan yhteydessä sinne chattiin.
 
Onko muilla ollut Livekortti.fin kanssa ikinä ongelmia?

Itsellä ei, ja aina kun olen maksanut koodin niin olen sen heti saanut. Mutta eilen aamulla maksoin Steamin lahjakortin enkä sitä vieläkään ole saanut, edes maksun vahvistus mailia en ole saanut vaikka rahat lähti tililtä.
Nyt kolme viimeistä ostokertaa puolen vuoden sisään on joka kerta joutunut olemaan yhteydessä chattiin saadakseni koodin. Aikaisemmin ei ollut mitään ongelmia
 
Ostin 20 euron psn rahakupongin ja raaputin koodin esiin hieman liian voimakkasti ja osa koodista meni raaputtaessa pilalle. Ei taida olla mitään tehtävissä?
 
Ostin 20 euron psn rahakupongin ja raaputin koodin esiin hieman liian voimakkasti ja osa koodista meni raaputtaessa pilalle. Ei taida olla mitään tehtävissä?
Ota yhteyttä Pleikkarin tukeen.

Jos kuponkikoodisi on tulostettu kuittiin, ota yhteyttä jälleenmyyjään ja pyydä palauttamaan koodi.

Jos kyseessä on mikä tahansa muu kuponki, ota meihin yhteyttä ja kerro ostopäivä sekä jälleenmyyjä. Sinulta voidaan pyytää ostotodistusta sekä kuvaa kupongin kummastakin puolesta.

Lähde: PlayStation
 
kysymys teille tiedättekö onko tuota Twin Mirror peliä julkaistu ollenkaan sain viestin puolenkuun peleistä et tilaukseni on peruutettu.
 
kysymys teille tiedättekö onko tuota Twin Mirror peliä julkaistu ollenkaan sain viestin puolenkuun peleistä et tilaukseni on peruutettu.
Viimeisin nopeasti löytämäni virallinen tieto pelin Twitter-tililtä oli kahden vuoden takaa. Silloin fyysistä julkaisua ei ollut tulossa.

 
Onko salaliittoteoria, mut miks psn plus jäsenyyttä ei enää voi ostaa muualta kun itse storesta? Ainakin äkkiseltään niin VPD kun kaikki muut mestat myyvät "ei varastossa". Samoin kauppojen hyllyllä on vain lompakon täyttöjä mut ei enää psn plus jäsenyyskortteja. Mikäköhän se syy siihen sit on?
 
Onko salaliittoteoria, mut miks psn plus jäsenyyttä ei enää voi ostaa muualta kun itse storesta? Ainakin äkkiseltään niin VPD kun kaikki muut mestat myyvät "ei varastossa". Samoin kauppojen hyllyllä on vain lompakon täyttöjä mut ei enää psn plus jäsenyyskortteja. Mikäköhän se syy siihen sit on?
Tämä on pelkkä arvaus, mutta liittynee siihen, että Sonyn mielestä olisi mennyt liian monimutkaiseksi, jos pitäisi myydä kolmea erilaista Plus-jäsenyyskorttia. Tai sitten ovat vaan päättäneet odottaa siihen asti, että nuo vanhat Plus-kortit on kaikkialta loppu, jonka jälkeen voivat laskea liikkeelle uudet pahviläpyskät eri Plus-jäsenyystasoja varten.
 
Tiedän että playstation star saavutetut pisteet vanhenee oliko ne nyt vuodes? Mutta vanheneeko esim lunastettu 5 markan lompakon täyttö vai pysyykö se siel ikuisesti että niitä summia voi ns "kerätä" lompakkoon? Entäs ihan virallisesti ostetut/visalta laitetut rahat storeen, vanheneeko ne joskus?
 
Mutta vanheneeko esim lunastettu 5 markan lompakon täyttö vai pysyykö se siel ikuisesti että niitä summia voi ns "kerätä" lompakkoon? Entäs ihan virallisesti ostetut/visalta laitetut rahat storeen, vanheneeko ne joskus?
PSN-lompakkoon lisätyt varat happanevat muistaakseni 24 kuukauden päästä lisäyshetkestä. Saldoa käytetään joka tapauksessa vanhimmasta päästä, joten aika pitkä gäppi ostoksissa pitää tulla, jotta kukkaroon lisätyt varat haihtuisivat käytön puutteesta.
 
PSN-lompakkoon lisätyt varat happanevat muistaakseni 24 kuukauden päästä lisäyshetkestä. Saldoa käytetään joka tapauksessa vanhimmasta päästä, joten aika pitkä gäppi ostoksissa pitää tulla, jotta kukkaroon lisätyt varat haihtuisivat käytön puutteesta.
Nopean googletuksen mukaan tästäkin on vaihtelevaa tietoa. Kaksi vuotta ne ainakin siellä varmasti säilyvät, mutta itse olen käyttänyt kakkostunnukselle aikanaan ladattuja ja sittemmin sinne unohdettuja euroja varmuudella vähintään neljä vuotta tankkauspäivän jälkeen.
 
Ylös Bottom