Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
enpä mä sitten lopulta irti sanonutkaan tilausta, unohdin vähä koko homman, ja laite on lähtenyt tosiin coolshopista tänään helsingistä liikkeelle. Hyvällä tuurilla saapuu jo huomenna mutta eiköhän tuo viimeistään torstaisiksi saavu. saa nähdä vaan et miten tulee pelailtua ku Torstaina tulee se RF Guardians of Azuma, ja ens viikolla tosiaan alkaa se poe liiga ja sit tosiaan ku on tää kesä. no eiköhän sitä Mario Kart Worldia tule myös viikonloppuna/torstaina testailtua, vaikka RF guardians of Azuma ne isoimmat pelitunnit tällä viikolla todennäköisesti viekin.

edit

otetaas sen verran takaisin että se on tosiaan lähtenyt Tanskasta Nørresundby -> Helsingin postiin, katsoin siis väärin, joten ei varmaan ennen torstaita saavu, katsotaan ehtiikö perjantaiksi mutta tosiaan kun on tuo RF guardians of Azuma, niin eipä sillä väliä että ehtiikö se viikonlopuksi, vai että meneekö ensi viikolle.

Viimeksi muokattu:
Kenellekkään vielä lähtenyt konsoli Nintendolta? Mulle tuli eilen viesti, että on valmis lähetettäväksi mutta vielä ei ole lähtenyt kuitenkaan. Tila on Completed.

Kenellekkään vielä lähtenyt konsoli Nintendolta? Mulle tuli eilen viesti, että on valmis lähetettäväksi mutta vielä ei ole lähtenyt kuitenkaan. Tila on Completed.
Itse konsoli ei ole lähtenyt. GameCube-ohjain ja kantolaukku ovat omissa tilauksissaan, niistä tuli jo päivällä lähetysilmoitukset ja seurantalinkit toimivat.

Nyt alkaa olemaan sen verran paljon ilmassa spoilereita johtuen Mario Kart peliennakoista, ettei auta katsoa yhtään uutta videota Mario Kart Worldista, jos haluaa säilyttää mahdollisimman paljon yllätyksiä pelistä itselleen.

Omaan lähetykseen ilmestynyt tracking-linkki, eli joko matkalla tai ainakin lähtökuopissa. Toki linkki näyttäisi olevan rikki, kuten monella muullakin :P

Nyt alkaa olemaan sen verran paljon ilmassa spoilereita johtuen Mario Kart peliennakoista, ettei auta katsoa yhtään uutta videota Mario Kart Worldista, jos haluaa säilyttää mahdollisimman paljon yllätyksiä pelistä itselleen.
Nyt vain mietityttää että mitä spoilereita voi edes olla kart-autoilupelistä, joka on lisäksi jo sarjansa ties kuinka mones osa. Tuntuu hieman samalta kuin joku varoittelisi spoilereista Gran Turismosta tai Forza Horizonista.

Tosin itsekin vähän toivon että siellä olisi jotain tarjottavaa yksinpelaajallekin. Joku kampanjako siellä sitten onkin mukana, kenties? Jos kyse taas on vain siitä, mitä maailmasta löytyy, niin se on Mario-peli. Tuskin siellä nyt mitään kauhean uutta on kun se kuvasto on Marioita pelaaville luultavasti hyvinkin tuttu.

Nyt vain mietityttää että mitä spoilereita voi edes olla kart-autoilupelistä, joka on lisäksi jo sarjansa ties kuinka mones osa. Tuntuu hieman samalta kuin joku varoittelisi spoilereista Gran Turismosta tai Forza Horizonista.

Tosin itsekin vähän toivon että siellä olisi jotain tarjottavaa yksinpelaajallekin. Joku kampanjako siellä sitten onkin mukana, kenties? Jos kyse taas on vain siitä, mitä maailmasta löytyy, niin se on Mario-peli. Tuskin siellä nyt mitään kauhean uutta on kun se kuvasto on Marioita pelaaville luultavasti hyvinkin tuttu.
En ole paljoa seurannut, mutta onhan tässä niitä pelattavia hahmojakin jo niin tuhoton määrä, osa niistä olisi kiva tietää vasta sitten peliä itse vääntäessä. Salaisuuksia/easter eggejä jonninmoisia siellä maailmassa varmasti on myös, ei niitä halajaisi etukäteen tietää. Kyllä tässä enemmän "seikkailtavaa", paremman sanan puutteessa, on kuin vaikka justiinsa Turismossa.

Ite toki sitä sorttia, että en vaikkapa elokuvien trailereita tai mietteitä tulevista elokuvista haluaisi etukäteen tietää, jotta pääsee ihan ilman mitään käsityksiä rainoja kattelemaan. Ei ihan sama asia, mutta mitä vähempi etukäteen tietää, niin sitä tyytyväisempi olen.

Prismaan on ilmaantunut ennakkotilattavaksi Switch 2 -konsoleita. Ainakin näyttäisi olevan vielä tilattavissa.

Nyt tosiaan alkaa tapahtua monien onneksi :) Tänään oli saksalaiset Amazon-ihimiset napsinu rahat visalta ja oletan että kone huamenna lähtis matkaan. Kaveri ilmotteli että Elisa oli tänään laittanu paketin matkaan.

Ja vinkkivitosena niille jotka harkitsevat pro controllerin hankintaa niin tuntuu olevan ohjain ainaki julkasus kiven alla jos tilausta ei oo vielä tehny. Verkkokauppa.comista oma tilaus jumitti näyttäen Mario Kartille vihreetä valoa mutta ohjaimelle keltasta ja ilomotus että ennakkotilattava tuote jona toimitus 5.6. Otin aspaan yhteyttä ja kyselin että mikä homma ja että onko ohjainta tulos huomenna varastoon vai onko eka erä myyty loppuun. Aspa vastas vaan että ennakkotuote joka julkastaan huomenna. Sitten kun osottelin et miks tilauksella oleva Kartti on sit jo vihreellä niin aspakin myönsi että joo, ohjaimen erä myyty loppuun.

Elisalle yhteyttä jossa pitivät jättiluokan salaisuutena että mikä on ohjaimen tilanne. Olis kuulemma pitänyt painaa tilausnappia ja jännittää paikkaansa jonossa. Pitäkööt tunkkinsa.

Konsolinettiin soittelin ja julkasuerä myyty loppuun ja VPD myi eioota. Siltä näytti moni muukin nettisivu mitä tos katsastelin. Aikaa oli tovi vierähtäny täs koneella istues ja olin jo verkkiksen sivuilla painelemas tilauksen jakamista kahteen osaan, menkööt ny sitte postikulut sekä ohjaimesta että Mario Kartista. Sivu ilmotti virhettä ja sivun päivityksen jälkeen ilmotti myös ohjaimelle vihreetä valoa ja nyt koko tilaus on sieltäkin käsittelyssä :D Mitä lie tuossa välin sitten tapahtunu, mene ja tiedä. Mutta summa summarum, ens viikkoa ootellessa!

Tuli perään vielä DHL:n kysely WhatsAppiin, haluanko toimituksen kotiinkuljetuksen sijaan noutopisteeseen. Siinä toimitusarviona 6.6., joten näillä näkymin saa tällä viikolla.

No yksistään avoimen maailman freefroam ajelussa ja maailman tutkimisessa on hyvinkin paljon nähtävää ja ihan mielelläni koen mahdollisimman monet pelin radatkin ensi kertaa omalta ruudulta kuin youtubesta. Koska kyseessä on uuden konsolin julkaisu, niin sen vuoksi olen katsonut yllättävän paljon pelistä materiaalia. Usein teen niin, että jos ensimmäisen trailerin tai lyhyen peliesittelyn jälkeen peli kiinnostaa eli menee ostoon, niin lopetan kaikenlaisten spoilereitten katselun ja lukemisen ensisilmäykseni jälkeen.
Nyt tosiaan alkaa tapahtua monien onneksi :) Tänään oli saksalaiset Amazon-ihimiset napsinu rahat visalta ja oletan että kone huamenna lähtis matkaan. Kaveri ilmotteli että Elisa oli tänään laittanu paketin matkaan.
Toiset on onnekkaita. Itse en ole saanut Elisalta paketin lähetys viestiä, eikä Elisan omien sivujenkaan mukaan ole pakettia postitettu.

Täällä ei ole mitään Nintendosta kuulunut ja tilaussivu on edelleen ihan sekaisin. Avasin sivun .json-tiedoston ja sieltä sain kaivettu seurantalinkin, joka johtaa samaan erroriin kuin täälläkin aiemmin jaettu.

Jännässä järjestyksessä toimittavat jos toukokuun loppupuolella tilannut saa aiemmin kuin huhtikuun alussa tilannut.

Mun Visalta ei ole vielä Ranskan Amazon ottanut omiaan. Amazon ei tosin ole koskaan kilpaillut ainakaan mun kohdallani nopeudella. Noh, pääasia on, että Bergsala ei saa multa ylimääräistä vappusatastaan, joten ihan hyvillä mielin voin odotella. Eiköhän sitä viimeistään juhannusviikonloppuna pääse siskon muksujen kanssa Mario Karttailemaan. :)

EDIT:
Ja juuri tätä viestiä kirjoitellessani, oli Visalta napsittu katevaraus. Vuhuu!!

Ylös Bottom