Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Jaahas, nyt oli Nintendo yöllä yrittänyt ottaa rahaa, mutta Nordea blockasi tapahtuman. Yrittää 4 päivän päästä uudestaan, mutta meneeköhän silloinkaan läpi vaikka nyt sallinkin tämän tapahtuman...

Netistä nähnyt että toisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen peruvat tilauksen.

Jaahas, nyt oli Nintendo yöllä yrittänyt ottaa rahaa, mutta Nordea blockasi tapahtuman. Yrittää 4 päivän päästä uudestaan, mutta meneeköhän silloinkaan läpi vaikka nyt sallinkin tämän tapahtuman...

Netistä nähnyt että toisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen peruvat tilauksen.
No mulla kävi sama homma mutta OP:n kanssa. Soitin tuonne OP palveluun ja meinasivat, että ei mene lukkoon toista kertaa mutt uskaltaako tuohon luottaa?

Sama täällä ja soittelin myös jo OP:lle. Lupasi mulle että seuraavalla kerralla menee läpi.

Ilmeisesti keskellä yötä ulkomailta tuleva noin iso veloitus on Suomen pankeille liian epäilyttävä.

Nyt taisi mennä myös mahdollisuus siihen, että konsolin saisi julkaisupäivänä. Onneksi mulla ei ole mikään hätä päästä pelaamaan sillä heti ekana päivänä, koska muuten voisi kyllä ärsyttää.

Sama täällä ja soittelin myös jo OP:lle. Lupasi mulle että seuraavalla kerralla menee läpi.

Ilmeisesti keskellä yötä ulkomailta tuleva noin iso veloitus on Suomen pankeille liian epäilyttävä.

Nyt taisi mennä myös mahdollisuus siihen, että konsolin saisi julkaisupäivänä. Onneksi mulla ei ole mikään hätä päästä pelaamaan sillä heti ekana päivänä, koska muuten voisi kyllä ärsyttää.
Jep, samaa tässä harmittelin, että julkaisupäiväksi ei nyt ainakaan ehdi. Uskaltaakohan tuohon luottaa, että seuraavalla kerralla hyvitys onnistuu…

Jep, samaa tässä harmittelin, että julkaisupäiväksi ei nyt ainakaan ehdi. Uskaltaakohan tuohon luottaa, että seuraavalla kerralla hyvitys onnistuu…
Ilmeisesti merkkasivat jonnekin järjestelmäänsä ylös että kyseisen veloittajan tuon suuruinen maksu on ok eli pitäisi mennä läpi kyllä. Mulla on joskus kerran aiemminkin jenkeistä tavaraa tilatessa tapahtunut sama ja silloin ainakin toinen veloituskerta meni läpi.

iotechin puolella paljon ongelmia OP:n kanssa ollut jengillä. Joku oli soittanut ja sanonut että pistäkää tää ylös et tulee paljon maksuja lähiakoina.

Sain itsekin nyt soitettua Nordealle ja lupasivat laittaa merkinnän sinne että on tulossa tuon hintainen osto tässä lähipäivinä ja se on ihan oikea. Toivottavasti menee nyt läpi niin ei tarvitse alkaa metsästämään konsolia jostain muualta. Asiakaspalvelija arvasi heti että Switch 2 osto kyseessä niin taitaa olla muissakin pankeissa tiedossa :D

Tuohon jälkimmäiseen niin samaon tälläkin kertaa, kun kävin omalla Switchillä tuota transferia kopistelemassa. Tyhjäksi vetää.
Onkos jollain tietoa saako valittua mitä siirretään? Ei kiinnostaisi siirtää lasten räpsimiä kuvia joita on toista tuhatta. Ne taitaa kyllä olla muistikortilla niin nykäisen varmaan sen pois...

Tässähän voikin sitten jo odottaa, että Ranskan Amazon tekee luottokortilta katevarauksen (vielä ole). Joskin kokemuksena voin todeta, että Amazon lähettää ennakkotilaustuotteet vasta julkaisupäivänä, joten uutta Switchiä en todennäköisesti pääse vielä ensi viikolla hipelöimään.

Tässähän voikin sitten jo odottaa, että Ranskan Amazon tekee luottokortilta katevarauksen (vielä ole). Joskin kokemuksena voin todeta, että Amazon lähettää ennakkotilaustuotteet vasta julkaisupäivänä, joten uutta Switchiä en todennäköisesti pääse vielä ensi viikolla hipelöimään.
Mulla on alusta pitäen näkyny tilatuissa tavaroissa että:"Saapuu 10.6." Eli juu,hipelöinnit on peruttu ens viikolta.

Ylös Bottom