Toisaalta onhan YouTubessa myös positiivisia Nintendo kanavia. Esim. lähes 2 miljoonan tilaajan BeatEmUps.
Jos katsotaan vaan lukuja, niin Switch 2 on myynyt tosi hyvin. Taitaa olla nopeitten myynyt konsoli koskaan. Ei siis se masinointi näin ollen ole ainakaan erityisen hyvin onnistunut.
Se että esim. sinä menet klikkaamaan negatiivista Switch 2 videota, niin YouTube kyllä tämän jälkeen varmasti tarjoaa samanlaista sisältöä. Eli siinä se pyörre toki syntyy, mutta tosiaan ei se ole lukujen valossa hirveästi vaikuttanut muuten kuin että kolmannen osapuolen pelit tuntuvat menevän aika huonosti kaupaksi, mikä tosin on hyvä asia koska game key card.
Niin ja kun et niin vahvasti seuraa muita konsolivalmistajia, niin kyllä Xbox ja Playstation saavat osansa negatiivisuudesta YouTubessa. Se negatiivisuus kun nyt ylipäätään tuntuu keräävän klikkejä. Voi olla että muistan väärin, mutta minusta ensimmäinen Switch sai myös lokaa niskaan, kun oli aika lailla suoraan paketista alitehoinen.