Onnistuu. Vaihdettu.TT-2k onko mahdollista nimimerkin muutos 10 tilalle 44.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onnistuu. Vaihdettu.TT-2k onko mahdollista nimimerkin muutos 10 tilalle 44.
Kiitos paljonOnnistuu. Vaihdettu.
On lopettanutOnko Microsoft lopettanut elokuvien myymisen tietokoneen kautta siis ostin Until dawn katsoin sen piti uusi vuokraa eipä onnistu enää näin lukee siis .
Tänään tuli ilmoitus tuosta. Jos olet ostanut elokuvia omaksi, niitä voit edelleen katsoa (tosin kukaan ei tiedä kuinka kauan) mutta muuten koko leffatoiminta ajettu alas. Ja sakki ei ole tyytyväisiä.Onko Microsoft lopettanut elokuvien myymisen tietokoneen kautta siis ostin Until dawn katsoin sen piti uusi vuokraa eipä onnistu enää näin lukee siis .
Niin... Itse taas katson kaikki elokuvat jatkossakin konsolin kautta; suoratoistopalvelut, DVD-/bluray-/4K-elokuvat, Applen ja Amazonin kautta ostetut digitaaliset elokuvat.Mä olen kyllä tyytyväinen. Minusta leffat ei kuulu konsoleille. Oli kuolleena syntynyt idea ja hyvä että keskitytään olennaiseen.
Eikös Sonykin lopettanut leffojen vuokraamisen ja myymisen Pleikkarilla? Itseasiassa jo muutama vuosi sitten.Kyllä itseäni vähän harmittaa niin kätevä ollut kun voi vuokrata elokuvan onneksi playstationilla voi vissiin vielä vuokrata voi tätä nyky aikaa kaikki vanha mennään lopettamaan.
Se on joo, mutta alkuperäinen PlayStation Video -nimellä kulkenut palvelu ajettiin alas jo vuosia sitten.Eikö Sony Core ole vieläkin olemassa? Ainakin itselle sitä on mainostettu ps+:n yhteydessä ilmaisien elokuvien muodossa.