Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cronos: The New Dawn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nosferatu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peli läpi! Olihan siitä alueesta vielä kyllä matkaa mistä tuossa äsken mainittiin. Lopussa oli hyvinkin tukalat tilanteet jos vertaa alun vastaaviin. Mutta kyllä pelaajakin oppi niksejä tässä matkan varrella ja kuolokin korjasi. Ehkä aavistuksen liian vaikea omaan makuun, muttei mahdoton, kun ei vaikeustasoa. Tiivis hyvä paketti tämä oli. En tiedä tämä vai Dead SpaceR, molemmat hyviä! Karvan alle 16h täyttä rautaa!

Such is Our Calling.

Viimeksi muokattu:
Nyt tuli aika painaa ostoliipaisinta kun käytetty yksilö käveli sopuhintaan vastaan. On kyllä riski ettei kolahda, tuo kuvaus turvatalon arkuilla ravaamisesta, lehtiöiden lukemisesta (mielestäni laiskaa tarinankerrontaa) ja vaikeustasosta saa kyllä karttamaan peliä, mutta näyttää vain niin tunnelmalliselta ja hyvältä että pakko antaa mahis ja Silent Hill F vasta tämän jälkeen, jospa sekin jo sitten käytettynä.

Loppuviikosta voi yllättävän nopeasti olla foorumillakin yksi Cronos myynnissä jos hermot menee, winkwink :D

Nyt tuli aika painaa ostoliipaisinta kun käytetty yksilö käveli sopuhintaan vastaan. On kyllä riski ettei kolahda, tuo kuvaus turvatalon arkuilla ravaamisesta, lehtiöiden lukemisesta (mielestäni laiskaa tarinankerrontaa) ja vaikeustasosta saa kyllä karttamaan peliä, mutta näyttää vain niin tunnelmalliselta ja hyvältä että pakko antaa mahis ja Silent Hill F vasta tämän jälkeen, jospa sekin jo sitten käytettynä.

Loppuviikosta voi yllättävän nopeasti olla foorumillakin yksi Cronos myynnissä jos hermot menee, winkwink :D
Peli jakaa coreja joilla voit päivittää mm. puvun kestävyyttä ja inventaariopaikkojen määrää. Itse tein pientä virhettä, kun lykkäsin noita coreja siihen puvun kestävyyteen ja pidin inventaariopaikkoja turhan pienenä. Peli on varmasti vähän mielekkäämpää, jos heti alusta alkaen käyttää coret inventaariopaikkojen laajentamiseen.

Pistoolin poweria kannattaa alkaa päivittelemään heti, kun energiaa kertyy tarpeeksi, niin se auttaa jo örmyjen kanssa mukavasti.

Silent Hill f näyttää myös hillittömän hyvältä. En malta odottaa, että raaskii laittaa sen ostoskoriin.

Joo, ehdottomasti ensin päivittelee inventaariota.Aseista olen itse päivittänyt pelkkää pistoolia ja hyvin tuntuu pärjäävän.

Ylös Bottom