Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blue Protocol

DestiZ

Well-Known Member
Screenshot 2025-10-08 120940.png
  • Nimi: Blue Protocol
  • Kehittäjä: Shanghai Bokura Network Technol
  • Julkaisija: A Plus
  • Alustat: PC (Windows), (mahdollisesti myöhemmin PlayStation 5, Xbox Series X/S)
  • Lajityyppi: MMORPG, toimintaroolipeli
  • Julkaisu: Japani 2023, länsimaat 2024–2025 (PC ja konsolit)
  • Kotisivut: https://blue-protocol.com/

niinno kaippa se on sama tehdä jo nyt pelille oma ketju. kun peliä tulee itse hakattua ihan urakalla

huomenna se vihdoin sitten julkaistaan, tosin vain PC:lle (ilmeisesti konsoliversiot julkaistaan myöhemmin) tätä onkin odoteltu, eli uusi anime henkinen MMORPG joka on ollut kehityksessä jo 6 vuotta. täytynee varmaan pelille tehdä oma ketjukin kun todennäköisesti peliä tulee hakattua ihan urakalla, toivottavasti servut vain kestävät ja jonot ei ole pitkiä

hurjat 5 miljoonaa rekisteröityneitä pelaajia ja todennäköisesti tuo lukema tuosta sen kun vain nousee.

pigod9e2rbtf1.png

Viimeksi muokattu:
Tämä ei ole sitten sama peli kuin alkuperäinen Blue Protcol joka suljettiin tammikuussa ja ilmestyi ainakin pleikalle Japanissa. Blue Protocol: Star Resonance on sen pelin raunioista rakennettu uusi peli joka ilmestyy PC:lle ja Mobiili laitteille. Valitettavasti konsoleista ei ole tietoa joka syö itseltä kaiken mielenkiinnon toistaiseksi.

Voisko tuota aloituspostin sisältöä muokata sen suhteen ettei tosiaan nyt ihan heti konsoleille ole tulossa jos ollenkaan.

Eikä kannata muutenkaan vaivautuu tän suhten. Se on perus Kiina mobiili peli.

-Saat tehdä vain tietyn verran tarinaa/muuta kontenttia päivässä kun se aukeaa joka päivä pikkuhiljaa
-Gathering/Crafting sinulla on 20 toimintoa per päivä joita saat tehdä
-Auction house toimii valuutalla jota ei ole helppo saada
-Automaatiset taistelut

Eikä kannata muutenkaan vaivautuu tän suhten. Se on perus Kiina mobiili peli.

-Saat tehdä vain tietyn verran tarinaa/muuta kontenttia päivässä kun se aukeaa joka päivä pikkuhiljaa
-Gathering/Crafting sinulla on 20 toimintoa per päivä joita saat tehdä
-Auction house toimii valuutalla jota ei ole helppo saada
-Automaatiset taistelut

heh, tuo on vain yhden ihmisen mielipide, monet ovat myös pitäneet betasta. ja automaattiset taistelut ei ole nyky päivänä mikään miinus vaan feature jota alkaa kaipaamaan enemmän ja enemmän eri peleihin. esim digimon time Strangeria itse pelailen auto battlena suurimmaksi osaksi, se mahdollistaa niin sanotusti idle farmauksen ja se onnistuu myöskin tässä pelissä tietyillä classeilla. mutta joo ei varmasti peli kaikille sovi ja toisaalta eipä tarvitse sen tarvitsekkaan.

Viimeksi muokattu:
tossa on vähä parempaa infoa pelistä, kaverilla kumminkin yli 300 tuntia peliä takana free to play pelaajana, kyllähän pelissä on jonkun verran noita pay to get advantage ominaisuuksia mutta niin on Wuwassakin.

heh, tuo on vain yhden ihmisen mielipide,
Ihan samalla tavalla kenen tahansa mielipide on yhden ihmisen mielipide. En tiedä miksi siitä pitää naureskella, koska kyllähän Hideolla on pointtia. Tämä ei ole enää se sama peli mitä ketjun otsikkokin vähän väärin antaa ymmärtää. Kyseessä on mobiilipeli, mikä myös allekirjoittaneelta syö mielenkiintoa melkoisesti.

Ihan samalla tavalla kenen tahansa mielipide on yhden ihmisen mielipide. En tiedä miksi siitä pitää naureskella, koska kyllähän Hideolla on pointtia. Tämä ei ole enää se sama peli mitä ketjun otsikkokin vähän väärin antaa ymmärtää. Kyseessä on mobiilipeli, mikä myös allekirjoittaneelta syö mielenkiintoa melkoisesti.

mut paremmat pointit saa tuosta videosta minkä linkkasin, et millanen peli kyseessä, mut niinku sanoin ei varmasti sovi kaikille ku noita gacha elemettejä myös vähäsen. et ite meinasin pelata ihan kasuaalisti, niin kun esimerkiksi Wuwaakin pelannut ja muutenkin kun en pelaa ku muutaman tunnin päivässä nykyään pelejä, (koska pääasissa säädän edelleen sen AI:n kanssa) niin itse nuo day gatet hommat ei hirveästi haittaa

Viimeksi muokattu:
ihan hyvältä toi vaikuttaa, tosin skippasin storyn niin nyt tuli jo tuo day gate vastaan että 40 minuutissa vedin tuon contentin mitä tänä päivänä oli storyssä tarjolla, 17 tunnin päästä pääsee sitten Chapter 2 pariin itselle tosiaan sopii tämmöinen pelityyli nykyään mainiosti, kun vähentyny tuota pelaamista merkittävästi.

oon tosiaan ostanu viime aikoina digimon time strangerin, Trails in the sky 1st chapter remaken ja borderlands 4 ja yhdessäkään noissa pelissä ei taida pelitunteja kun about 5 tuntia, ei vaan kiinnosta enää pelata pelejä monta tuntia päivässä

Viimeksi muokattu:
Pointti ei ole se pelaako mitä tahansa peliä puoli tuntia vai viisi tuntia päivässä, vaan se että saa itse päättää kuinka paljon pelaa, eikä niin että peli päättää puolesta.

ei steamin negative rewikoillakaan oo hirveesti nykyään paino arvoa, niinku se näkyy pelaaja määristä. varsinkin aikalailla jokainen peli joka sisältää jonkunlaiset pay to advantage mikromaksut, kiitos sen että porukka review bombbaa ne automaattisesti, eli jokainen pay to get advantage peli saa steamin pelaajilta aikalailla samanlaisen kohtelun, (pois lukien ehkä wuthering waves mut sekin tuli huomattavasti myöhemmin steamiin,) Oikeat arvostelut on erikseen mutta steamin rewikoilla voi lopulta heitellä vesilintuja tämän tyylisten pelien kohdalla. koska eipä se niihin suosioon hirveästi vaikuta.

en siis sano että peli voisi olla floppi, en itsekkään tiedä vielä mitä mieltä siitä lopulta olen kun otanta on niin pieni, mutta sen näyttää sitten miten nuo pelaajamäärät tuosta asettuvat ja oikeat rewikat sitten kun ilmestyvät, yleensä näillä "gacha henkisillä peleillä on muutenkin tapana nousta" review bombbien jälkeen", kun pelit tokenevat review pommituksen jälkeen.

Screenshot 2025-10-09 200246.png

eipä tuo Moton ylistämä Infinite Nikkikään kovinkaan ruusuista vastaanottoa saanut sillon kun ilmestyi, silti peli oli todella suosittu surkeista steami scoreista huolimatta.

Screenshot 2025-10-09 201150.png

Viimeksi muokattu:
se on mukava että peli herättää tunteita. ja peukku pojat on tännekin pesiytyneet jakamaan sitä peukkua, (minua siis lähinnä huvittaa se että porukka joka ei ole millään tavalla osallistunut pelin keskusteluun, käy painelemassa taas sitä peukkua jokaiseen vasta kommenttiin, minulle siis tuo kyseinen toimintaa näyttäytyy puhtaana Trollauksena), mutta mitä tulee sitten itse peliin niin on siellä näköjään tälläkin hetkellä 88 000 pelaajaa linjoilla, joten hyvinhän tuo maistuu. arvostelut saadaan varmaan vasta 12 päivän päästä kun kaikki content on julkaistu.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom