Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arc Raiders

Tuli äsken kokeiltua neljä peliä. Yhdessä pelissä päästiin alusta asti mukaan että oli 30 minuuttia, muissa kolmessa sit oli 10-15 minsaa jäljellä. Eihän tossa oo mitään järkeä, ja suurinosa paikoista oli lootattu myös.
Ihan hieno toi peli kyl on, mutta muuten ei oo ihan mun tyylinen. Eka loottaat ja sit joku ampuu sut ihan lopussa. :D

Nyt on ainaki selvää et lone wolfaaminen ei toimi mulla, niin surkee ampuja, nyt kun pelasin tän aamun squadeis ni oli paljon kivempaa ja pääsin aina hissiin! Myös itse pelistä tuli hitosti viihdyttävämpi itselle!

Tämä on aika vieras genre itelle eikä ehkä se kiinnostavinkaan, mutta tämä kuitenkin jostain syystä on kiinnostuksen herättänyt. Jääkö tässä mitään käteen jos kuolee?

Tämä on aika vieras genre itelle eikä ehkä se kiinnostavinkaan, mutta tämä kuitenkin jostain syystä on kiinnostuksen herättänyt. Jääkö tässä mitään käteen jos kuolee?
Se mitä on safe pocketissa. Ja kokemuspisteet. :D

Nyt on ainaki selvää et lone wolfaaminen ei toimi mulla, niin surkee ampuja, nyt kun pelasin tän aamun squadeis ni oli paljon kivempaa ja pääsin aina hissiin! Myös itse pelistä tuli hitosti viihdyttävämpi itselle!

Pelasitkos muuten konsolilla crossplay off? PC pelaajat kyllä hiirellä nappasee tässä aika äkkiä päähän mitä noita striimejä katsellut, ei ole aivan niin helppoa ohjaimella tehdä samassa ajassa samaa temppua. Varsinkaan kun meillä on tyytyminen 60 fps ja PC pörrää satoja frameja/sec parhaimmilaan. Sitä vain mietin, että jos sinulla unohtui se päälle? Meillä oli crossplay off Xboxilla, eli en vielä tiedä millaista on taistella hiirtä vastaan. Ehkä aika hikistä?

Nämä konsolitaistelut meni kyllä hyvin pääpiirteittäin, enkat oli kolme tappoa Solossa ja Triossa molemmissa. Vaikka vanha äijä jo, niin vajaa 3000 tuntia Vigorissa kyllä jonkinverran varmasti auttaa kun tuntuma on aika saman tyylinen ja samat lainalaisuudet taisteluissa, että miten kannattaa/ei kannata liikkua ja hyödentää ympäristöä jne. Luulisin, että se sinullakin sitten helpottaa kun tulee vaan kokemusta vyölle. Eihän tässä nyt kerennyt ihan hirveesti vielä kehittymään tässä ajassa.

Viimeksi muokattu:
Yllättävän hyvin tällä "Köyhän miehen Xbox Ally käsilaitteella" näköjään pörrää. Tuotahan oli taannoin Kärkkäisellä alelaarissa aika halvalla.

Että ihan voisi varmaan kyllä ihan siedettävästi pelailla. Mutta se on vähän ongelma että pistää PC-hiiripelaajien kanssa samaan laariin. Mutta kattoo nyt, jos ne vaiks myöhemmin osaisivat taikoa siihen input based matchmaking, niin olisi noilla käsihärpäkkeilläkin vähemmän hikinen kokemus.

Viimeksi muokattu:
10 vuoden suunnitelma, aika kunnianhimoista. Mut ei siinä, ainoa toinen edes sinnepäin vastaava Huntti ollut maisemissa jo 7.5 vuotta early access mukaan luettuna ja konsolillakin jo 6 vuotta. Eli varmaankin ihan makes sense!

Ja siitä päästääkin aiheeseen, että jos tätä nyt joku 5-10 vuotta tykitetään, niin maksan 60 € Deluxe versiosta ilolla! :cool:

Ite köyhäilin ja otin tuo halvemman version mutta saiskohan tuon julkaisun jälkeen ostettua tuon deluxe kontentin erikseen?

Ilmeisesti voi, mutta siinä tapauksessa ei taida saada Deluxe Editionin pre-order bonareita, jotka eroaa tavis version vastaavista. Jos se tuntuu pahalta, niin tietty sitä voi aina myös perua taviksen ja lunastaa uudelleen Deluxen. Tämä kuitenkin taitaa edellyttää tukeen soittamista/chattaamista, jos osto on jo veloitettu_kuten ehkä on. Minulle tuli ilmoitus veloituksesta eilen.

Onnistuu päivitys deluxeen julkaisun jälkeen.

The Upgrade to Deluxe edition bundle includes the following content:

The Wanderer Cosmetic Pack, including :
“Valente” Legendary Outfit,
“Pathfinder” Backpack,
“Blanket Roll” Backpack Attachment.

Plus:
Lip Scar Character Cosmetic,
Finger Gun Rapid Fire Emote,
Scrappy Skin,
2 400 Raider Tokens.

Ylös Bottom