Sain itsekin tän pelattua extran kautta ja oli pitkästä aikaa sellanen kauhupeli jonka kanssa halusi laittaa valot pois päältä ja kuulokkeet päähän jotta kuulee kaikki epämääräiset äänet.
Oli myös eka peli jossa oli oikeasti hyötyä tuosta dualsensen valosta sillä ainakaan mulle se punertava reunus ei kerro tarpeeksi selkeästi kuinka paljon olen ottanut osumaa eikä joka osuman jälkeen halua aina inventaariotakaan avata, mutta onneksi nopea vilaus alaspäin kertoo välittömästi onko kestävyys vihreällä, oranssi vai punainen.
Nyt kun tämä on pelattu niin on vieläkin vaikeampaa ymmärtää miten jotkut väittää tän olevan huonompi kuin alkuperäinen sillä tämä tekee melkein kaiken paremmin.
Orkkiksessa parempaa on Angelan naama, hoitsut ja se kun hypitään niihin pohjattomiin monttuihin niin sun ei tartte aina painaa kolmesti nappia

Ihan kaikki muu on helvetisti parempaa.
Laitoin pulmien ja taistelun vaikeustason helpoimmalle ja se oli just sopiva mulle.
Alussa kyllä tuntui, että peli kitsastelee oikein kunnolla lääkepullojen ja ammusten kanssa, mutta kun ekan kerran mentiin toisen maailman puolelle niin niitä alkoi löytymään.
Lopussa mulla sitten olikin jo 60 lääkepulloa ja yli 20 ruiskua.
Ei tässä silti kaikkea ampua voi joten lankun ja putken heiluttelu tuli tutuksi.
Vinkkinä niille jotka aloittaa pelaamaan niin laittakaa se väistö nappi ympyrästä johonkin toiseen nappiin jonka päällä sormi on jatkuvasti valmiina.
Pituuttakin oli hyvin ja mulla meni n.17 tuntia ja ainoa alue joka tuntui liian pitkältä oli se labyrintti.
Kartan avasin vaatimattomat 608 kertaa. Hei mähän aina sanon kuinka paska suuntavaisto mulla on

Iso miinus photo moden puuttumisesta sillä jo ennen ekaa tappelua vastaan tuli ainakin kymmenen kohtaa mistä olis saanut komean kuvan kun vaan sais Jamesin pois siitä kuvasta.