Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nioh 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Subi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääki on varmaan Nioh 2 tyyliin älyttömän supervaikea? No näin masokistina pakko vaan ostaa. Wo Long ja Rise of the Ronin olivat helpompia.

Tääki on varmaan Nioh 2 tyyliin älyttömän supervaikea? No näin masokistina pakko vaan ostaa. Wo Long ja Rise of the Ronin olivat helpompia.
Saattaa olla. En tosin Nioh 1:stä tai 2:sta kovin vaikeina pitäny, joku 90% pelistä soolona.

Toi aikaisempi Alpha ei nyt kovin vaikee ollu myöskään.

Mulle kakkosessa ehkä suurin ongelma oli se jatkuva kenttien kierrätys eri objektiiveilla.

Kakkosessa oli ehkä vähän kaikkea liikaa. Eri systeemejä, loottia, yokai-muutos, useampia niitä ”henkieläimiä” jne. Itse en alkuun edes lämmennyt sille, tuntui ihan liian samanlaiselta ykköseen nähden - vaikka paransikin rutkasti monella osa-alueella.

Nopeasti siihen(kin) kyllä koukkuun jää, ja kyllä mulla on satoja tunteja upotettuna 1&2:een.

Kyllä Wo Long oli minusta myös aika ”haastava”, etenkin sen DLC:t. Rise Roninissahan sai valita vaikeustasot, ja vastaavasti taas siinä se Midnight-vaikeustaso on kyllä aivan mahdoton.

Harkitsen kyllä kolmosen ostoa heti julkkarissa, vaikka kirjoittelinkin vähän ristiriitaisia fiiliksiä alphasta tuolla aiemmin.

Ylös Bottom