Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Mulle vain tarjotaan päivitystä premiumiin tilauksen loppuajaksi 33% alennuksella ja muilla tasoilla ei ole mitään alennuksia. Ihme touhua kun en ikinä saa essentialista tarjouksia. Nyt on ollut jatkuva maksukin pois käytöstä viime kerrasta asti ja tilaus menee umpeen vähän päälle kuukaudessa.
Annoinpa nyt muuten tilauksen mennä umpeen ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2020, katsotaan josko seuraavissa aleissa sitten tulee tännekin jotain tarjouksia.

Onkos muuten mitään varmaa tietoa kauan tallennukset pysyy ps+ pilvessä ilman tilausta? Se on aikalailla se isoin syy ps+:n pitämiselle enkä haluaisi että ne sieltä katoaa nyt tällä aikaa.

Annoinpa nyt muuten tilauksen mennä umpeen ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2020, katsotaan josko seuraavissa aleissa sitten tulee tännekin jotain tarjouksia.

Onkos muuten mitään varmaa tietoa kauan tallennukset pysyy ps+ pilvessä ilman tilausta? Se on aikalailla se isoin syy ps+:n pitämiselle enkä haluaisi että ne sieltä katoaa nyt tällä aikaa.
Ei taida olla mitään tarkkaa, mutta kyllä ne itsellä oli tallessa vielä 2 vuoden jälkeen, kun palasin pleikkarille.

Itse en ole ikinä mitään alennuksia nähnyt tai sitten ne on olleet "alennuksia", joten ei ole jäänyt mieleen.

Minullekin melko lailla merkittävin on tallennusten varmuuskopiointi. Ei huvittaisi alkaa pelata varsinkaan mammuttipelejä uusiksi jos konsoli tai joku muu sekoaa ja häviää eteneminen.

PS4:lla sai vielä tallennukset talteen ilmaiseksi USB:n kautta mutta totta kai varmuuskopiointi piti laittaa maksulliseksi. Ihan turha väittää että tuon takana myöskään olisi joku tietoturva kun sitä ei koettu ongelmaksi aiemminkaan.

PS4:lla sai vielä tallennukset talteen ilmaiseksi USB:n kautta mutta totta kai varmuuskopiointi piti laittaa maksulliseksi. Ihan turha väittää että tuon takana myöskään olisi joku tietoturva kun sitä ei koettu ongelmaksi aiemminkaan.

PS5:lläkin saa tallennukset omaan talteen, jos käyttää system backupia ... Eli ei kovin kätevästi, etenkin jos palauttaa pitäisi. Ärsyttävää moinen. Mutta eipä tilanne ole parempi siellä aidan toisellakaan puolen.

Vuodetut pelit jotka tulossa pian extra ja premium pelaajille.

The list includes:

• Resident Evil Village (PS5 | PS4)
  • Like a Dragon: Infinite Wealth (PS5 | PS4)
  • Expeditions: A MudRunner Game (PS5 | PS4)
  • A Quiet Place: The Road Ahead (PS5)
  • The Exit 8 (PS5 | PS4)
  • art of rally (PS5 | PS4)
  • Ridge Racer (PS5/PS4)

PS5:lläkin saa tallennukset omaan talteen, jos käyttää system backupia ... Eli ei kovin kätevästi, etenkin jos palauttaa pitäisi. Ärsyttävää moinen. Mutta eipä tilanne ole parempi siellä aidan toisellakaan puolen.
En minä edes enää muista miten asiat oli Xboxilla kun lopetin sillä pelaamisen yli vuosi sitten. Jossain kohtaa siellä oli loistava systeemi, jossa sai poistaa pelin osa-alueita: peli, lisärit, päivitykset, tallennukset - kaikki sai poistettua erikseen. Sitä en enää muista että saiko niitä myös johonkin siirrettyä jemmaan mutta tallennuksia ehkä sai?

Nintendolla on siinä mielessä nykyvehkeiden paras systeemi (tallennusten varmuuskopiointiin) että se on halvin. Kaikissa kun sen maksullisen tilauksen tarvitsee. Noin muuten se on PS4:lla, siis jos siellä yhä saa tallennukset myös USB:n kautta jemmaan itselle. En ole silläkään vuosiin pelannut niin ei muista enää - tai tiedä, jos ovat päivityksillä "korjanneet".

Nintendolla on siinä mielessä nykyvehkeiden paras systeemi (tallennusten varmuuskopiointiin) että se on halvin. Kaikissa kun sen maksullisen tilauksen tarvitsee.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö pilvitallennukset ole edelleen ilmaiset Xboxilla? Tarvitset Xbox Live -tilin, mutta et mitään tilauspalvelua. Pilvitallennukset kuuluu kaikille Xboxin käyttäjille.

Ja kyllä Xboxilla voi edelleen poistella osa-alueittain pelin tietoja.

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö pilvitallennukset ole edelleen ilmaiset Xboxilla? Tarvitset Xbox Live -tilin, mutta et mitään tilauspalvelua. Pilvitallennukset kuuluu kaikille Xboxin käyttäjille.

Ja kyllä Xboxilla voi edelleen poistella osa-alueittain pelin tietoja.
Vain tosiaan tili vaaditaan ei tilausta. Eli onko nyt niin että kilpailijoilla on asiat huonommin :)

Vain tosiaan tili vaaditaan ei tilausta. Eli onko nyt niin että kilpailijoilla on asiat huonommin :)
Tämä asia on aina ollut Xboxilla paremmin, IMO. On niin saumaton tuo tallennus ja kun toimii vielä laitteesta riippumatta (Xbox, PC, mobiili), niin onhan tuo aika kiva. Valitettavasti siellä on kyllä jotain muita asioita mitkä on huonommin kuin kilpailijoilla. :)

No sen voi ainakin todeta että mikään näistä ei ole täydellinen. Enkä kyllä usko että sellaista tuleekaan, missä ei jotain valitettavaa olisi tai missä ei kilpailijalla olisi joku paremmin.

Tai no, itselleni "täydelliseksi" riittää se että tallennukset saisi usb-tikulle. Se on PS4:lla. Jotenkin olen aina pitänyt enemmän siitä että voin itse hallinnoida tuota kuin että se automatisoidaan mutta ei ole juurikaan minun hallittavissa.

Ylös Bottom