Olisikohan tämä oikea ketju tälle? Elokuviin liittyy käyttötarkoituksen mukaan. Ja on oheislaite/tuote.
Ostin melkoisesta tarjouksesta tuollaiset älyrillit. Idea on kun vihaan yli kaiken lentämistä ja lentokenttiä ja joutuu kuitenkin jonkun verran sitä tekemään niin jos saisi siitä vähän siedettävämpää.
Olen tottunut kurjistumaan kattelemaan koneessa jostain pädiltä tai jopa kännykästä jotain Netflixejä yms mitkä nyt yleensä antaa tallentaa suoraan laitteelle leffoja ja sarjoja. Ihan saatanan vammasta ja hankalaa.
Lenovo Legion Gen 2 -lasit tuovat upean VR-pelikokemuksen 126” virtuaalinäytöllä, 2D/3D-tilalla, magneettisella valosuojalla, vain 65 gramman painolla. Nämä lasit ovat ihanteelliset tapa nauttia VR-nimikkeistä ja videosisällöstä.
www.gigantti.fi
Kiinnostaa nähdä miten ne pelaa. Ikinä edes kokeillut moisia vitkuttimia. En tietenkään odota mitään VR kokemusta näiltä muttei se olekaan noiden tarkoitus. Eikä noiden kuvanlaatukaan varmaan päätä huikaise kun on vain 1080p per silmämuna. Sentään OLED ja 120Hz. 800nits mutta näitä käyttäisikään missään auringonvalossa. Jos sitä kattelee noita simpsoneita yms koneessa ilman että päähän sattuu niin riittää mulle mainiosti.
Ja bonuksena kuitenkin vielä että mun ihan perus aurinkolasit on samanlaista aviator mallia niin menee ihan täydestä.