Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grounded

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xone
Nyt oon jo kolmostason armoreita ja weaponseja tehny. Pakko laittaa spoilereihin, älkää lukeko jos ette oo pitkälle päässy.

Oon siis siellä pöydällä käyny, hiekkalaatikolla ja grillin luona. Sit siellä muurahaispesässä oli niin kova robottipomo, että pitää yrittää myöhemmin uudestaan. Sit kävin myrkyttämässä punaisen muurahaiskuningattaren. Jotenkin koomista ku tässä pitää hampaita kerätä, että Max pärjää paremmin.

Ihan 10/10 mulle. Ei millään malta olla pelaamatta. Tein muuten Basen lammelle veden päälle. Siellä saa olla rauhassa. Toki muutamia pienempiäkin baseja oon tehny muualle.

En olis uskonut et sanon näin, tää on PARAS PELI KOSKAAN. +200h jo pelattuna, ja pakko pelata lisää. Tein lammelle veden päälle aika ison basen. Tein myös todella korkean tornin siihen basen kylkeen, josta pääsen suoraan yläpihalle. Kaiken ton tekemiseen meni n. 10h, taidan olla hullu ku ei tossa järkeä ollu. Kolmatta kertaa vedän tätä putkeen. Sanokaa mitä sanotte mut Max on paras hahmo, sillä on parhaat jutut. Eipä täs muuta. Mustaleski kova vastus!

Pelin loistavuus yllätti mut täysin. 10/10 mestariteos uniikeilla ideoilla ja riittävän haastavalla taistelulla esim. Bosseja ja mustaleskeä vastaan ei takki auki niin lähdetäkään. Tykkään kans siitä et mihin vaan voi rakentaa mitä vaan. Välillä tulee mietittyä miten vitussa tuonnekin pääsee, niin rakentaminen on todellakin vaihtoehto, ainoastaan taivas ja oma rajoittunut mieli ovat esteenä/rajana. Vasta kolmannella uudelleen peluussa tajusin et teen
köysiradat torniin, josta pääsee kätevästi ja nopeasti takapihan joka kolkkaan.

Kai tää on ennen G2:en tuloa neljännen kerran viel läpäistävä. Oon yllättävän lyhyessä ajassa +250h pelannu tätä ku en haluu tehä mitään muuta, peleistä ymmärtämätön lähipiirikin jopa tietää et se pelaa jotain ötökkäpeliä.

Pieniä erikoisuuksia löytyy esim. mehiläiset näyttää kimalaisilta, varis näyttää korpilta ja aurinko liikkuu koillisesta lounaaseen pohjoisen kautta, vaikka Ämerikässä ollaan pohjoisella pallonpuoliskolla. Eivät peliä huononna, mut pistin merkille.

Olikos muuten niin että Grounded 2 tulee ens vuonna PS:lle ?

En keksi enää mitään lisättävää, aivan mahtavan pelin Obsidian teki, niinku yleensä. Kai se Avowed pitää hommata ku Ressa 9 ja Nioh 3 menevät läpi. Tätäkin muutama tunti vielä pitäis pelata. Ei saatana kuinka hauskaa, viihdyttävää ja mahtavaa olla pelaaja, ja kirjoittaa kokemuksista vielä tänne.

Pelin loistavuus yllätti mut täysin. 10/10 mestariteos uniikeilla ideoilla ja riittävän haastavalla taistelulla esim. Bosseja ja mustaleskeä vastaan ei takki auki niin lähdetäkään. Tykkään kans siitä et mihin vaan voi rakentaa mitä vaan. Välillä tulee mietittyä miten vitussa tuonnekin pääsee, niin rakentaminen on todellakin vaihtoehto, ainoastaan taivas ja oma rajoittunut mieli ovat esteenä/rajana. Vasta kolmannella uudelleen peluussa tajusin et teen

Kai tää on ennen G2:en tuloa neljännen kerran viel läpäistävä. Oon yllättävän lyhyessä ajassa +250h pelannu tätä ku en haluu tehä mitään muuta, peleistä ymmärtämätön lähipiirikin jopa tietää et se pelaa jotain ötökkäpeliä.

Pieniä erikoisuuksia löytyy esim. mehiläiset näyttää kimalaisilta, varis näyttää korpilta ja aurinko liikkuu koillisesta lounaaseen pohjoisen kautta, vaikka Ämerikässä ollaan pohjoisella pallonpuoliskolla. Eivät peliä huononna, mut pistin merkille.

En keksi enää mitään lisättävää, aivan mahtavan pelin Obsidian teki, niinku yleensä. Kai se Avowed pitää hommata ku Ressa 9 ja Nioh 3 menevät läpi. Tätäkin muutama tunti vielä pitäis pelata. Ei saatana kuinka hauskaa, viihdyttävää ja mahtavaa olla pelaaja, ja kirjoittaa kokemuksista vielä tänne.
Veikkaan, että tulet tykkäämään myös Grounded 2:sta. Sitä tullut nyt pelattua emännän kanssa. Ykköstä taisin pelata vaan joitakin muutamia tunteja.

Nopeasti roadmap näyttää ettei ainakaan tänä vuonna tule

Ylös Bottom