Boxilla voi käyttää vaikka orkkis xbox onen mukana tullutta ohjainta ja ekan switchin pro ohjain toimii myös kakkosella.
No sillä tiiliskivellä en edes pystyisi pelaamaan. Pro-ohjainta en todennäköisesti pystyisi käyttämään vasemman tatin sijoittelun takia. Sitä paitsi tarvitsisin lisäksi esim. Hori Flex-ohjaimen, mutta siitä ei ole tietoa toimiiko se YHTENÄ OHJAIMENA Pro-ohjaimen kanssa.
Xboxilla käytin muutaman vuoden perusohjain + XAC komboa, mutta sairauden etenemisen takia alkaa olemaan niin vaikea sitäkin käyttää, ku ei meinaa sormet enää taipua niin, että vois kunnolla sillä pelata. Varmaan se Series X pitää laittaa myyntiin.
Olen EvilControllers nimisestä paikasta hommannut 2 Lightweight Dualsensea, niin niillä pelaaminen vielä onnistuu, ku perus DS painaa ku synti. Dualsense + Access-ohjain kombo toimii tällä hetkellä MULLE parhaiten. Pelaamisen kuuluu olla hauskaa, eikä ryppyotsaista hankalaa tattien veivausta.
Ohan tää melko harvinainen sairaus (0,1 ‰ väestöstä), mut kamppailen tän kanssa joka päivä, eli se on mulle arkipäivää.
PC:llä vois katseohjausta hyödyntää, mut taitaa harvassa olla pelit, jotka sitä tukee, enkä siihen säätöhelvettiin millään jaksaisi lähteä. En tiedä miten mun pelaaminen jatkossa onnistuu, jos kaikki lähtee taas aivan typerään konsolisotaan. Mites sit ku en enää pysty pelaamaan? Se on tulevaisuudessa edessä, eikä kukaan sille mitään voi.