Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
riippuu mitä odottaa mä tiedän aika tasan tarkkaan mitä odottaa niin en usko että ite tulen pettymään. peli on kun tehty itselleni.
Mutuilen myös että saattaa mennä tän vuoden top3 peliks omalla listalla nyt nähdyn perusteella, samalla tän vuoden eka day1 ostos ELLEI se DF:n konsolitesti mene nyt ihan mönkään

Vain viikko ennen julkaisua ilmoittavat että peliin tulee Denuvo DRM. Itseä nyt niin haittaa koska en tätä ole PC:lle ostamassa mutta jos hiertää stringejä tällainen niin nyt tiedät.

Suorituskyky tulokset ovat täällä Prolle ja ne näyttää hyvältä. DF testasi versiota jossa ei ole PSSR 2 joten se voi muuttaa vielä tuloksia kuvanlaadun ja suoriskyvyn suhteen.

Viimeksi muokattu:
Vain viikko ennen julkaisua ilmoittavat että peliin tulee Denuvo DRM. Itseä nyt niin haittaa koska en tätä ole PC:lle ostamassa mutta jos hiertää stringejä tällainen niin nyt tiedät.

Suorituskyky tulokset ovat täällä Prolle ja ne näyttää hyvältä. DF testasi versiota jossa ei ole PSSR 2 joten se voi muuttaa vielä tuloksia kuvanlaadun ja suoriskyvyn suhteen.

Ei kait tuo denuvo mitään tuossa haittaa.

Sieltähän se tuli ku tilauksesta, niin lähtee myös ennakkotilaus fyysiseen!

Kannatti luottaa, ite en varmaa edes huomais että tää ei ole pc versio, näyttää törkeen hyvältä, joten performance mode täältä tullaan!

Mutuilen myös että saattaa mennä tän vuoden top3 peliks omalla listalla nyt nähdyn perusteella, samalla tän vuoden eka day1 ostos ELLEI se DF:n konsolitesti mene nyt ihan mönkään
Mennee itsellänikin heti nyt julkkarissa hankintaan, kun eikös tämä ole kuitenkin 69 euron hintaan saatavilla diginä heti julkkarissa? Taidan ostaa boxille, jos tosiaan tuohon hintaan lähtee. 79 euroa en kyllä tästäkään ole julkkarissa valmis maksamaan, vaikka todella paljon kiinnostaakin. Periaaterajanani on nykyään tuo 69 euroa, vaikka kuinka kiinnostava peli olisi. Täytyykin muuten tarkistella noita koodisivustoja, jos vaikka saisi vielä halvemmallakin, kuin 69 euroa.

Pelin fyysinen PS5 versio ainakin vaatii 50 gigan day 1 patchin jotta sitä voi pelata. Eli Internet on pakollinen.

Eli levy sisään, syö nopee jotain ja keittää kahvit ni on valmis pelattavaks :D

Aavistuksen pelottaa kun ei ole kun yks vaikeustaso, mut mitä oon ymmärtäny ni teet sen itelle joko vaikeeks tai helpoks miten valmistaudut, eli puutarhat käyntii ja resurssit kuntoon, varmaa ite joutuu skippaa osan alun vihuista joihin palaa sit myöhemmin, eikä vissii mitää lvl juttua ole?

Eli levy sisään, syö nopee jotain ja keittää kahvit ni on valmis pelattavaks :D

Aavistuksen pelottaa kun ei ole kun yks vaikeustaso, mut mitä oon ymmärtäny ni teet sen itelle joko vaikeeks tai helpoks miten valmistaudut, eli puutarhat käyntii ja resurssit kuntoon, varmaa ite joutuu skippaa osan alun vihuista joihin palaa sit myöhemmin, eikä vissii mitää lvl juttua ole?
Joo olen ymmärtänyt että vihut ei skaalaa sun mukana, eli voit hyvinki eksyä "väärään" paikkaan. Vihdoinki peli joka uskaltaa antaa pelaajan elää powerfantasiaa, mikään rasauta enempää tällaisis peleis kuin se et oot aina samalla viivalla vihujen kanssa. Vaikka olet jumalan tappaja niin se alkukujan rotta on ihan yhtä kova vastus ku ennenkin :D

Ilmeisesti puzzlet on sit kans vähä haastavampia ja pelaajaa ei pidetä kädestä. Sopii mulle!

Joo olen ymmärtänyt että vihut ei skaalaa sun mukana, eli voit hyvinki eksyä "väärään" paikkaan. Vihdoinki peli joka uskaltaa antaa pelaajan elää powerfantasiaa, mikään rasauta enempää tällaisis peleis kuin se et oot aina samalla viivalla vihujen kanssa. Vaikka olet jumalan tappaja niin se alkukujan rotta on ihan yhtä kova vastus ku ennenkin :D

Ilmeisesti puzzlet on sit kans vähä haastavampia ja pelaajaa ei pidetä kädestä. Sopii mulle!
En kyllä itekkään oo ymmärtäny tuota että vihujen levelit skaalautuu. Eikö sillon olisi ihan sama jättää koko levelit pois pelistä.

En kyllä itekkään oo ymmärtäny tuota että vihujen levelit skaalautuu. Eikö sillon olisi ihan sama jättää koko levelit pois pelistä.
Tavallaan muuten noin, mutta olen ymmärtänyt, että sillon leveleiden ideana taitaa olla lähinnä saada kuitenkin avattua jotain kykypuusta tai loitsuja nimenomaan levelien kautta. Muutenhan levelit ovat toki tuolloin turhia. Itseäni ärsyttää suuresti juuri vihujen skaalautuminen. Pidän siitä, että on alueita, jonne ei voi heti mennä, tai ainakin tulee huolella turpiin jos sinne menee ja ajautuu taisteluihin. Jos sitten voin hahmoa kehittämällä mennä tuolle alueelle uudelleen ja pärjätä siellä tai olla jopa Ukko ylijumala, niin tuleehan siinä sellainen tietynlainen voimafantasian ja kehittymisen fiilis.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom