Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Onhan se kaunis ku sika pienenä.Entisistä akut alkaa mennä niin uutta tilalle.
Et akkujen vaihtoa nähnyt vaihtoehtona? Itse olen päivittänyt tatit Hall Effecteihin niin aion kyllä pitää kiinni ohjaimistani viimeiseen asti eli uusin kuluvaa osaa noihin enkä mitään uutta ja huonompaa driftaustatti-ohjainta ala ostamaan. Rahaakin siinä säästää.

Mutta toki ihan hienot kuoret. Harmi kun niitä ei saa erillisenä, nehän kun olisi helppo vaihtaa.

Et akkujen vaihtoa nähnyt vaihtoehtona? Itse olen päivittänyt tatit Hall Effecteihin
Mistä olet noi tatit hommannu?

Itellä olis yks ohjain mikä driftaa niin paljon et kääntyy vasemmalle kun kääntää oikealle, yhdet hall efeckt tatit löysin mut ne maksaa postituskulujen ja tullien jälkeen lähemmäs 70€.

Ostin ton xero ohjaimen, ihan jees halppis ohjain lisä napeilla mut bluetooth yhteys pätkii kun pleikka niin kaukana. Nyt miettiny et modaanko pleikkaan uudet antennit vai otanko tosta xerosta he. tatit tohon risaan ohjaimeen.

Mistä olet noi tatit hommannu?

Itellä olis yks ohjain mikä driftaa niin paljon et kääntyy vasemmalle kun kääntää oikealle, yhdet hall efeckt tatit löysin mut ne maksaa postituskulujen ja tullien jälkeen lähemmäs 70€.

Ostin ton xero ohjaimen, ihan jees halppis ohjain lisä napeilla mut bluetooth yhteys pätkii kun pleikka niin kaukana. Nyt miettiny et modaanko pleikkaan uudet antennit vai otanko tosta xerosta he. tatit tohon risaan ohjaimeen.
Käytin eräällä paikallisella tyypillä, joka vaihtaa niitä. Bongasin netistä. Teki hyvin halvalla vieläpä, 15 euroa per ohjain. En tiedä tekeekö enää kun puheli ettei ehkä tee kauaa kun tekee liian halvalla yms. Teki TechBBS-foorumin tyypeille siis noita.

Samanlaista palvelua saa muistaakseni Konsolinetistä tai vastaavasta mutta on hitusen kalliimpi. Silti halvempi kuin uusi ohjain ja tuolla saa paremman ja kestävämmän kuin mitä uusi on.

Itsehän noita on vaikea vaihtaa kun pitäisi olla kunnon kolvit ja osaaminen niiden kanssa. Ostin itse ensin jonkin halpiksen ja sillä ei saanut mitään aikaiseksi. Suosittelen siis tekemään itse vain jos on välineet ja taito hallussa.

Mitäs usb adapteria porukka suosittelee PS5 slimmiin? Tällä hetkellä on tuo verkkokaupan 10e malli. Ongelma on että kuin G29 liittää siihen niin kovasti ja ärsyttävästi pätkii yhteyttä rattiin. Onko sitten niin herkkä tuo kaikille tärinöille.

Ylös Bottom