HideoMiyamoto
Well-Known Member
Jos kehittäjät jatkavat pelin korjausta niin tästä voi olla johonkin. 25€ ei ole paha hinta varsinkaan jos se saadaan toimivaan kuntoon.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Just Causet ovat loistavia, mutta tämä ei ole niiden kaltainen lainkaan. Kannattaa oikeasti lukea tästä pelistä ennen ostopäätöstä. Arvostelujen keskiarvo on siinä 50 pojon tienoilla.Tuo kiinnostaa kyllä. Just Causet ovat minun Guilty Pleasure - pelejä. Varsinkin kakkonen oli kyllä hyvää viihdettä
Mahdollisesti menee piakkoin hankintaan ja kokeiluun.
Joo ei näytä olevan ihan samanlainen peli. Toki, vaikutti silti ihan kiinnostavalta. Katsotaan.Just Causet ovat loistavia, mutta tämä ei ole niiden kaltainen lainkaan. Kannattaa oikeasti lukea tästä pelistä ennen ostopäätöstä. Arvostelujen keskiarvo on siinä 50 pojon tienoilla.
Mielenkiintoinen projekti suomalaiselta tyypiltä. Peli alkaa suomesta ja kun pääset määränpäähän aktivoituu permadeath mode joka poistaa tallenuksen. Selviytymispeli joka ei ehkä ole itselle mutta mielenkiintoinen idea.
Mielenkiintoinen projekti suomalaiselta tyypiltä. Peli alkaa suomesta ja kun pääset määränpäähän aktivoituu permadeath mode joka poistaa tallenuksen. Selviytymispeli joka ei ehkä ole itselle mutta mielenkiintoinen idea.

Pian nähdään onko tähän vuotajaan luottamista. huhuilee uuden Metro pelin julkistusta ensiviikolle.
Aivan loistava peli todellakin! Ihan parhaita mitä olen pelannut koskaan. Olen muuten samassa asetelmassa, että tuo Sam’s Story on jäänyt vielä pelaamatta. Tai no, aloitin sitä muistaakseni, mutta jäi kuitenkin kesken, kun joku tosi odotettu peli veikin mennessään. Ihan hyvältä tuokin lisäri sinänsä vaikutti muistaakseni. Tosin se itse päätarina oli silti jotenkin vielä innostavampaa pelattavaa.Ai että, uutta Metroa on kyllä odotettu. Exodus oli kyllä aivan loistava. Pitäisi pelata se Sam Story dlc siitä vielä.
Itsehän tein niin hurjasti, että pelasin kaikki Metrot putkeen. Ehkä siksi ei sitä DLC:tä enää jaksanut pelaa. Pitäå se pelata ehdottomasti joskus.Aivan loistava peli todellakin! Ihan parhaita mitä olen pelannut koskaan. Olen muuten samassa asetelmassa, että tuo Sam’s Story on jäänyt vielä pelaamatta. Tai no, aloitin sitä muistaakseni, mutta jäi kuitenkin kesken, kun joku tosi odotettu peli veikin mennessään. Ihan hyvältä tuokin lisäri sinänsä vaikutti muistaakseni. Tosin se itse päätarina oli silti jotenkin vielä innostavampaa pelattavaa.
En ole pelannut Gothicia, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että ovat kaikki kulttiklassikkoja.Ei oikeen tietoa minkälaisia pelejä nämä on mutta Gothic trilogia saa porttaukset PS 4/5 ja Xbox series konsolit.
Ainakin PS storen kuvauksen mukaan peli olisi tulossa myös PS4 mutta twiittauksessa ei mainita Xboxilla kuin Series konsolit joten en tiedä onko sille tulossa edelliselle sukupolvelle.