Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
YARR!, all the mighty pirates, ens viikolla mennään ja isosti, kun PC:llä alkaa Early Access, itselleni heittämällä yksi odotetuimpia indie pelejä, peli vähä kun Valheim with pirates, ja itse kun olen pirates fani henkeen ja vereen niin tätä tullaan pelamaan niin maan pirusti. tais olla 1,5 miljoonaa wishlistiä joten myynnit tulee olemaan pelillä infernaaliset saa nähdä aiheuttaako samanlaisen hype myllyn kun valheim kun se ilmestyi

Näyttää aika makealta peliltä, moni varmaan tykkää todella paljon. Itse aika harvoin jaksan crafting pelejä.

Nuorempana olin aika hulluna Sea Dogs merirosvo peliin (onkohan täällä kukaan pelannut sitä?), mutta en välttämättä osannut ihan kaikkea tehdä siinä. Lopulta sitten AC Black Flags tyydytti merirosvo himon. Nykyään on onneksi useampi eri merirosvo peli markkinoilla ja lisää tulee, hyvä!

bafkreic6yikrhoefho3gs6cgb3twna43pkgxe2llo4ic4qi4rd2rxokghq

bafkreihadbsb6hzozsmyc3c47d77f5tdpxapiawv2lcckmnkzjd5dqodly
Viikolla 16 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Teköälyn mukaan Albion onlineen pääsee xboxeilla klo 16 lähtien. Pelihän on todella loistava MMO ARPG. Nyt kun pääsee vie ohjaimella tämän pelin kimppuun.

Albion Onlinen Xbox-versio (Series X|S) julkaistaan Suomessa tiistaina 21. huhtikuuta 2026 kello 16.00.
Pelin kehittäjä Sandbox Interactive on vahvistanut, että tavoiteltu maailmanlaajuinen julkaisuaika on 13.00 UTC. Koska Suomi on kesäajassa (EEST, UTC+3), tämä vastaa iltapäivää kello neljältä.

Alottelian opasta nopeaan hahmon kehitykseen

Teköälyn mukaan Albion onlineen pääsee xboxeilla klo 16 lähtien. Pelihän on todella loistava MMO ARPG. Nyt kun pääsee vie ohjaimella tämän pelin kimppuun.

Albion Onlinen Xbox-versio (Series X|S) julkaistaan Suomessa tiistaina 21. huhtikuuta 2026 kello 16.00.
Pelin kehittäjä Sandbox Interactive on vahvistanut, että tavoiteltu maailmanlaajuinen julkaisuaika on 13.00 UTC. Koska Suomi on kesäajassa (EEST, UTC+3), tämä vastaa iltapäivää kello neljältä.

Alottelian opasta nopeaan hahmon kehitykseen

No ei näy vieläkään peliä xbox storessa vaikka klo 16 alkaa jo mähinät. Ainiin pelihän on sitten Free to Play, eli ei maksa mitään et jos tämänmoinen peli kiinnostaa niin ei ku testaan. Pelissä on sitten hyvin contenttia kun ovat tätä PC:llä beta testanneet jo vuosia ;) . PS5 julkaisusta ei ole vielä tietoa, mutta uskoisin tämän tuollekin tulevan ja miksei myös Switch 2.

Tästä vie yksi buildi video. Dual Sword

Assassins Creed Musta Lippu trailerista vuotanut 11 sekunnin pätkä ja vertailua on tehty. Virallinen esitys parin päivän päästä.

Tämä on kyllä enemmän kuin tervetullut. Alkuperäistä olen monesti yrittänyt pelata, mutta en vain voi sietää vanhojen AC-pelien kankeita kontrolleja. Vaikka vissiin tässä ne eivät ihan ole yhtä hirveät kuin kakkosessa, Brotherhoodissa tai Revelationissa. Outoa, että olen joskus jopa pelanut kakkosen ja Brotherhoodin läpi, mutta näitä muita en. Syynä on juuri nuo kontrollit. Innolla odotan kyllä tätä.

Tämä on kyllä enemmän kuin tervetullut. Alkuperäistä olen monesti yrittänyt pelata, mutta en vain voi sietää vanhojen AC-pelien kankeita kontrolleja. Vaikka vissiin tässä ne eivät ihan ole yhtä hirveät kuin kakkosessa, Brotherhoodissa tai Revelationissa. Outoa, että olen joskus jopa pelanut kakkosen ja Brotherhoodin läpi, mutta näitä muita en. Syynä on juuri nuo kontrollit. Innolla odotan kyllä tätä.
Omassa päässä jopa siinä ekassa AC:ssa on hyvät modernit kontrollit :D

Ihan hauska että tuosta tulee uusi versio. Mutta ei taida lähteä peluuseen. Ei niin kova hinku ole enää vanhoja pelejä hinkata uudestaan.

Ylös Bottom