FleeingNevada
Vastaava päätoimittaja
Hieman erilaisempia sotaelokuvia olisivat ainakin Jean-Pierre Jeunetin melankolinen Pitkät kihlajaiset, yksi kaikkien aikojen hienoimpia elokuvia, Casablanca, sekä Italian vastarinnasta kertova Rome, Open City.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jännä nähdä miten tuo Mandalorian leffa menestyy. Ekojen kausien jälkeen ollut hyvinkin kädenlämpöinen sarja ja leffatraileri ei oo herättänyt minkäänlaista mielenkiintoa.Tulipa näin juhlapäivän kunniaksi katsottua Rise of the Skywalker. En sitä ollut nähnyt sitten kun katsoin kun ostin Star Wars 4K kokoelman. Muistan silloin etten pitänyt siitä hirveästi ja ajattelin sen olevan sarjan heikoin yhdessä episode 1 kanssa. Mutta kun aikaa on kulunut niin näkljään tästäkin on oppinut pitämään.
Onhan tässä joitain hassuja juttuja mutta kokonaisuutena sanoisin että on silti todella viihdyttävä elokuva. Eihän nämä sarjan elokuvat ole ikinä tarjonneet mitää mullistavia tarinoita ja saagan 9 osa sopii hyvin siihen joukkoon. 4 ja 5 on ainoat todelliset mestariteokset tässä sarjassa ja muut tulee siinä mukana tarjoten viihdyttävän kokonaisuuden.
Mielenkiintoista nähdä miten Rayn tarina jatkuu saagan 10 osassa sitten kun se joskus saa vuoronsa ruudulla. Tällä hetkellä elokuva olisi tulossa ensivuonna. Sitä ennen tietysti Mandaloorianin ja Grogun elokuva joka saapuu hyvin pian.
Kyllä se lähemmäs 20€ alkaa olla normaalin lipun hinta. 17,40€ tarkalleen."Elokuvateatteriketju Finnkino alkaa myydä kuukausilippuja, joilla voi katsoa elokuvia lähes rajattomasti 26,90 eurolla kuukaudessa."
Jos tuo hinnoittelu on laskettu kannattavaksi niin mun kysymys on, että kuinka paljon niissä normi lippujen hinnassa on ns. ilmaa kun nehän taitaa olla jo yli 10e.
Joo äkkiä maksaa tuo kyllä itsensä takaisin jos tykkää elokuvissa käydä. Itellä tulee helposti joku kolmekin leffaa kuussa käytyä katsomassa.Kyllä se lähemmäs 20€ alkaa olla normaalin lipun hinta. 17,40€ tarkalleen.
Samaa mietin itse. Ja jos kauhean suosituksi tulee, niin eiköhän tämänkin hinnat nouse kun on liian hyvä palvelu."Elokuvateatteriketju Finnkino alkaa myydä kuukausilippuja, joilla voi katsoa elokuvia lähes rajattomasti 26,90 eurolla kuukaudessa."
Jos tuo hinnoittelu on laskettu kannattavaksi niin mun kysymys on, että kuinka paljon niissä normi lippujen hinnassa on ns. ilmaa kun nehän taitaa olla jo yli 10e.
Ai ne on nykyään noin kalliita. Mä olen viimeksi käynyt teatterissa katsomassa rare exports inc leffan joka näköjään tuli 2003Kyllä se lähemmäs 20€ alkaa olla normaalin lipun hinta. 17,40€ tarkalleen.
Ai ne on nykyään noin kalliita. Mä olen viimeksi käynyt teatterissa katsomassa rare exports inc leffan joka näköjään tuli 2003![]()
Noin näköjään pääsi käymään. No sitten on vaan melkein 16 vuotta kun viimeksi käynyt teatterissa.Taidat nyt sekoittaa 8 minuutin lyhärin itse elokuvaan. Leffa on siis vuodelta 2010.
Tsekatkaas mitä mieltä oltiin! Itse siis pidin aika paljonkin, mutta minä oonkin tämmönen elokuvafilmeistä diggaileva. Jälkikäteen mietittynä olisi ehkä voinut jutussa yhtä taistelua etenkin kehua enempi ja toista epäkehua, mutta oli siis varsin viihdyttävä setti.Siitä viisi mielipidettä Mortal Kombatin jatko-osasta:
![]()
Mortal Kombat II -elokuva repi toimituksen kahtia kuin fatalityt konsanaan – viisi mielipidettä uunituoreesta mäiskintäfilmistä
Mortal Kombat II potkii, nimittäin eh, perseelle.www.konsolifin.net