Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouko91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kun on Xboxilla pelaillut jokusen viikon Nacon Revolution X Unlimited -ohjaimella, niin tämä kyllä houkuttelee. Onko tämä hyvin paljon samantuntuinen ohjain tuon Xbox version kanssa? Jos siis sinulla/jollain on kokemusta molemmista? Tatit tuossa on ainakin omaan käteen oikeilla paikoilla ja ohjain näyttää sopivan muhkulta tällaiseen isompaan käpälään.
Kyllä itselläni on boksille juurikin tuo Revolution X Unlimited - ohjain ja hyvinkin samanlaisilta nuo ainakin omaan kouraan tuntuvat eli itse voin lämpimästi suositella ja nythän tuon PS5 mallin saa Prismasta omistaja-alella 135€n hintaan.

Viimeksi muokattu:
Jatkoa keskusteluun https://forum.konsolifin.net/thread...solipelaamisen-9-sukupolvi.90210/post-1883722
------

Tämä sama ahneus yhdistää kaikkia kolmea konsolivalmistajaa, kun kaikki käyttävät halvimpia mahdollisia osia ohjaimissaan. Itsellä on käynyt ilmeisesti erittäin hyvä tuuri ohjainten kanssa, kun vain kourallinen niitä on hajonnut koko peliharrastuksen aikana.

Itse olen hieman katsellut tuota tässä ketjussa vinkattua Naconin ohjainta, kun sen saisi nyt "halvalla". Vaikka tuossa tosiaan on HE-tatit, niin omaa ostopäätöstä vastaan ovat tattien väärä sijoittelu ja ilmeisesti yhteensopimattomuus telakan kanssa. Muu tuntuma on toki myös täysi arvoitus, eivätkä tatit ole niitä ainoita potentiaalisia hajoavia osia ohjaimessa. Tarjoushinta 130 euroa on kuitenkin edelleen kova hinta ohjaimesta.

Jatkoa keskusteluun https://forum.konsolifin.net/thread...solipelaamisen-9-sukupolvi.90210/post-1883722
------

Tämä sama ahneus yhdistää kaikkia kolmea konsolivalmistajaa, kun kaikki käyttävät halvimpia mahdollisia osia ohjaimissaan. Itsellä on käynyt ilmeisesti erittäin hyvä tuuri ohjainten kanssa, kun vain kourallinen niitä on hajonnut koko peliharrastuksen aikana.

Itse olen hieman katsellut tuota tässä ketjussa vinkattua Naconin ohjainta, kun sen saisi nyt "halvalla". Vaikka tuossa tosiaan on HE-tatit, niin omaa ostopäätöstä vastaan ovat tattien väärä sijoittelu ja ilmeisesti yhteensopimattomuus telakan kanssa. Muu tuntuma on toki myös täysi arvoitus, eivätkä tatit ole niitä ainoita potentiaalisia hajoavia osia ohjaimessa. Tarjoushinta 130 euroa on kuitenkin edelleen kova hinta ohjaimesta.

Itselle taasen enemmän Boksilla pelaavana tämä oli huomattavasti parempi vaihtoehto perinteisen Pleikkaohjaimen tilalle juurikin noiden tattien sijoitusten takia.
Mutta nämähän ovat näitä makuasioita, joista on turha kiistellä.

Ylös Bottom