Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on selvä agenda joillain että pitää olla mustaihoinen bond seuraavaksi. Minusta Robb Stark kuulosti hyvälle vaihtoehdolle. Elbakin ois kyllä kelvannu mulle mutta on vanha ukko. Vastaanhan sitä voi väittää mutta kaikki sen läpi näkee että yritetään olla niin avoimia uusille ideoille ja kiillotetaan vähän omaa kilpeä miten perkeleen hyvä ihminen minä olenkaan toisin kuin nuo jos valitaan valkoinen Bond. Se ei kelpaa mulle mikä oli jossain elokuvassa mitä kehuttiin maasta taivaaseen. Mustaihoinen äijä sinisillä silmillä näyttää friikille enemmän. Mutta varmasti väärä mielipide.
Et varmastikaan puhu minusta, mutta vastaan silti. Minusta ei ole väliä Bondin ihonvärillä, mutta tietysti omassa päässä on tietty mielikuva Bondista, mikä on syntynyt kaikkien näiden vuosien ja katsottujen elokuvien aikana. Siinä mielikuvassa Bond on valkoihoinen, mutta silti Idris Elba sopisi Bondiksi, koska hän on tyylikäs, rauhallinen, jykevä ja vaarallinen. Hän vaan tosiaan on vähän liian vanha. Sen sijaan tältä Aaron Pierreltä en ole nähnyt muita elokuvia kuin Rebel Ridgen ja siinä mies ei kyllä ollut erityisen hyvä, eikä varsinkaan huokunut Bondimaisuutta, joten ihonväristä viis, ei olisi omaan makuun se ensimmäinen vaihtoehto Bondiksi noin niinkuin muuten.

Itse halusin nähdä Idris Elban Bondina koska A. karisma B. helvetin hyvä näyttelijä, yksi parhaimmista. Suosittelen katsomaan vaikka The Wire- tai Luther- sarjat.

Mutta kuten sanottu, hän on liian vanha ja lihaksikas. Ja on itsekin jo sanonut ettei kiinnosta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Payjayta on nyt varoitettu jälleen ja toistuvasti vastaavasta halventavasta kielenkäytöstä. Seuraavasta kerrasta lähdetään sitten pidemmälle tauolle. Mielipiteitä näyttelijöistä saa tietenkin olla. Siihen on ihan turha lähteä sotkemaan ihonväriä tai omia ajatuksia "normaaliudesta".

Itse halusin nähdä Idris Elban Bondina koska A. karisma B. helvetin hyvä näyttelijä, yksi parhaimmista. Suosittelen katsomaan vaikka The Wire- tai Luther- sarjat.

Mutta kuten sanottu, hän on liian vanha ja lihaksikas. Ja on itsekin jo sanonut ettei kiinnosta.
Melkein voin luvata että Wiren oon sinua useammin katsonut. Lutheria oon katsonut vain muutaman jakson. En tiedä miksi jäi edes kesken kun se tuntui melko hyvälle sarjalle.

Ylös Bottom