Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Olen aina tykännyt kovasti ykkösen moninpelistä. Tosi selkeät kartat, aseita sopivasti ja ne hyvin balanssissa. Jotenkin vaan tarpeeksi simppeliä, että homma toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ja samaan aikaan olen näköjään pelannut Gears 5:sta 84 tuntia, joten on sekin maistunut.Oho, no olet sinäkin sitten ihan kohtalaisesti tykittänyt monaria. Osaatko arvioida noilla tunneilla kumpi on parempi moninpeli: Tämä, vaiko femma? Itsellä on niin pitkä aika femmasta, että en osaa sanoa_vielä. Nyt onkin hyvä sitten verrata kun jossain vaiheessa kokeilen sitäkin uudelleen ja tämä on nyt erittäin tuoreessa muistissa. Pidän tästä kyllä paljon ja kaikki toimii hyvin, femman grafiikka on vähän sellaista karamelliväriä ja kun taas tämän "paskaisemmat" ja harmaammat looksit, sopii teemaan paremmin. On tavallaan osa sitä tunnelmaa, eikä olla missään Liisa ihmemaassa ympyröissä. Ilmeisesti E-Dayssä palataan tähän synkempään teemaan grafiikan looksien suhteen -> Hyvä!
Ihan totta, mutta jotenkin se 2 vs. 2 ei vaan iske.Mitä kannuihin tulee, niin Boxes jos mikä on hyvää Gnäshykkä reeniä! Ehkä minä voisin ainakin käydä tuon poimimassa ja edistää siinä samalla LVL 100 tavoitetta.
Kevyesti vaikein. Muutenhan kaikki (pois lukien kerättävät) tulee käytännössä pelaamalla peli läpi Insanella cooppina, mikä ei ole järin vaikeaa, vaan pikemmin hauskaa.Tuo Brothers to the end tuli Ultimate Edition versiossa otettua kokoelmiin kaverin kanssa ja ei kyllä suoraan sanottuna mikään kiima ole vetää sitä uudelleen, mutta olen avoin ehdotuksille. Muistaakseni aika hankalahko oli, se taitaa olla kampanjan vaikein kannu.
Tästä olisi kyllä kiva saada kunnon dataa, koska nythän uusin osa on jälleen Xbox konsoliyksinoikeus. Toki PC on massiivinen alusta, joten ei sen ikinä siitä pitäisi jäädä kiinni.Mutta joo, on tosi hyvä peli yksin, co-op sekä moninpeli kaikki. Ja full crossplay iso plussa. Herää kysymys kummassa on isompi populaatio moninpelissä, tässä vai femmassa? Se voi muuten hyvin olla, että tässä on isompi kun Playstation pelaajat on niin iso pala kakusta. Ehkä peräti puolet kuten perstuntumalta arvioin oman kokemuksien perusteelta.