Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc
tässä on tän kesän fani projekti mitä värkkäilen tässä vähä väliä, tämä ei ole pelkkä visual novel vaan siinä on monia muitakin elementtejä, saa nähdä kuin pitkälle tätä vien mutta tässä on nyt visual novel with FF7 style ATB battle system, gacha game, romance dating game, FF7 Tetra master (inspired by FFIX Tetra master card game samassa. kortit on vielä place holdereita kun vasta aloitin tämä projektin. jännä nähdä mihin suuntaan tätä lähtee seuraavaksi kehittämään. se voi olla etten tätä edes FFVII vaan lisään mukaan viel FFIX; FFVIII ja FFX ja Kingdom Heartsit

Screenshot 2026-05-26 104829.png

Screenshot 2026-05-27 140333.png

FFVII lobby content.jpg
 
Viimeksi muokattu:
projekti sen kun etenee, ainiin meitsin projektissa on niin sanotusti R-rated Honey Bee, because why not, miksi ei rakentaa peli sisään myös NFSW section. varsinkin ku nfsw myy, niin hyvä opetella tekemään myös NFSW game, jos joskus lisää pelin vaikka patreoniin niin voi sitten laittaa sen NFSW sectionin vaikka maksumuurin taakse

Screenshot 2026-06-05 124758.png



honey bee.jpg
 
projekti sen kun etenee, ainiin meitsin projektissa on niin sanotusti R-rated Honey Bee, because why not, miksi ei rakentaa peli sisään myös NFSW section. varsinkin ku nfsw myy, niin hyvä opetella tekemään myös NFSW game, jos joskus lisää pelin vaikka patreoniin niin voi sitten laittaa sen NFSW sectionin vaikka maksumuurin taakse

Näytä liitetiedosto 21270



Näytä liitetiedosto 21271
Millos tätä sinun peliä pääsee testaamaan?
 
projekti sen kun etenee, ainiin meitsin projektissa on niin sanotusti R-rated Honey Bee, because why not, miksi ei rakentaa peli sisään myös NFSW section. varsinkin ku nfsw myy, niin hyvä opetella tekemään myös NFSW game, jos joskus lisää pelin vaikka patreoniin niin voi sitten laittaa sen NFSW sectionin vaikka maksumuurin taakse

Näytä liitetiedosto 21270



Näytä liitetiedosto 21271

Not Safe For Work, eli NSFW, ei NFSW.
 
Miten nämä liittyy PC-pelaamiseen? Aiotko julkaista tämän vai onko tämä nyt vain AI-ketjun jatkoa?

todennäköisesti aion, sit ku se on valmis, eli tämä on pc peli projektini, mitä väliä sillä onko se tehty AI:lla vai ei jos hallitsee myös tämänkin homman. ihan yhtälailla näihin peleihin tehdään myös AI:lla skin modeja ja muuta.
 
Ei ole väliä millä teet, mutta kunhan tämä ketju ei muutu uudeksi AI-omakehuketjuksi, mutta näiden muutaman kommentin perusteella olen jo aika varma että omakehuilu tulee vain jatkumaan.
 
Ei ole väliä millä teet, mutta kunhan tämä ketju ei muutu uudeksi AI-omakehuketjuksi, mutta näiden muutaman kommentin perusteella olen jo aika varma että omakehuilu tulee vain jatkumaan.

joo ei muutu, lähinnä tein updaten vain tuosta omasta projektistani. et miten paljon voi saada AI:lla aikaan hyvin nopeasti, myös tällä pelipuolella kun tietää oikeet työkalut ja että miten niitä käyttää, ja onhan mulla myös tuo pelipuolen koulutus tähän vielä tueksi. meikällä nykyään niin järeät työkalut, että pystyn luomaan kokonaisen pelin assettien kanssa pelkästään promptaamalla.
 
Destiziä on nyt varoitettu ja viestit poistettu. NSFW-materiaali ei ole tänne soveliasta, eikä varsinkaan AI-spämmi PC-pelaamiseen keskittyvässä ketjussa.

juu ymmärrän, ajattelin kun ei niissä ihan puhdasta paljasta pintaa (nudityä) näkynyt että ne olisi OK, et eipä nuo nyt sen ihmeellisempiä ollut kun mitä jotkut ottaa kuvia vaikka eri peleistä tuonne jaa pelikuva keskusteluun. että ainoastaan scarlet oli ehkä siinä rajalla mutta muissa oli kyllä housut ja muut jalassa, kuvakulmat ehkä oli seksistiset mutta niin se on joillakin siellä kuva share puolelle.
 
Viimeksi muokattu:
Yksi asia joka jäi Steam Machinen hirvittävän hinnan varjoon oli SteamOS päivitys, joka tuo käyttöjärjestelmän paremmin vaihtoehdoksi olohuonetietokoneisiin. Tällä hetkellä tuki on virallisesti AMD:n näytönohjaimille, mutta yhteistyötä tehdään Nvidian kanssa tuen laajentamiseksi. Aivan loistava juttu.
 
Koko Steam Machinen idea ymmärretään hieman solmuun jos päivitellään sen hintaa nykyisen konsolisukupolveen. Oikeampi vertailukohta on itse kasattu PC, ja Steam Machine tarjoaa siihen verrattuna jotain etuja, kuten "standardi" arkkitehtuurin ja steamOS:n, toki molemmat saa itse kasattuunkin, mutta voisin kuvitella että ainakin osa peleistä tullaan optimoimaan Steam Machinelle ja tällä saadaan ehkä vähän kurottua eroa umpeen hieman tehokkaampaan itse kasattuun. Lisäksi laitteeseen saanee aika äkkiä monenlaista modia, jos sellainen sattuu kiinnostamaan.

Konsolit tulevat aina olemaan halvempia, johtuen hintasubventoinnista. Vastapainoksi ne ovat ainakin toistaiseksi perustuneet täysin suljettuun laitteistoon, jossa ollaan pakotettuja yhden valmistajan tarjoamaan storeen.

Steam Machine on avoimen laitteen ystävälle mielenkiintoinen. Jos oikein halvalla haluaa päästä, senkun asentaa siihen vaikkapa Epic Storen ja saa kaikki sieltä tulleet ilmaispelit pelattavaksi, itsellänikin taitaa niitä olla kertynyt jo yli 200. Monia voinee kiinnostaa Linux puoli erityisesti. Laite on myös hyvin kompakti ja hiljainen, mitä moni arvostanee.

Ainakin ensimmäinen erä myytäneen loppuun pikavauhtia. Itse odottelen enemmän Steam Framea, sen hinta ei nousse ehkä yhtä paljoa odotetusta, koska siinä on vähemmän ja erityyppistä RAM muistia.
 
Joo väärin ymmärretty laite jolla kävi huono tuuri. Toisin sanoen vanhaa tekniikkaa kalliissa paketissa. Lopputulos on sama eli 1039 euroa ilman ohjainta

Perusmalli, joka on varustettu 512 gigatavun tallennustilalla maksaa 1039 euroa. Jos pakettiin lisää Steam Controller -ohjaimen, hinta on 1108 euroa
 
Aika hankala tuota on verrata johonkin muuhun tietokoneeseen, jossa on vastaavaa rautaa sisällä. Tuossa vertailussa kun jää todennäköisesti huomiotta energiatehokkuus, laitteen koko, hiljaisuus, käyttömukavuus, yksinkertainen muokattavuus jne. Tietenkin laite on liian kallis, mutta niin on moni muukin viihde-elektroniikkalaite tällä hetkellä.
 
Aika hankala tuota on verrata johonkin muuhun tietokoneeseen, jossa on vastaavaa rautaa sisällä. Tuossa vertailussa kun jää todennäköisesti huomiotta energiatehokkuus, laitteen koko, hiljaisuus, käyttömukavuus, yksinkertainen muokattavuus jne. Tietenkin laite on liian kallis, mutta niin on moni muukin viihde-elektroniikkalaite tällä hetkellä.

Varsinkin tuo koko on sellainen, että itse kasaamalla on hankalampi pistää paremmaksi samaan rahaan. Tehokkaamman saa kasailtua, mutta se menee väkisin jo hieman kookkaammaksi. Ylipäätään PC:n kasailu juuri nyt on hintavaa, itsekin joutunut lykkäämään päivittelyä kun karannut hinnat aivan käsistä.
 
Hyvä pojat. Näin me tehdään kunhan muistetaan tämä sitten tulevan Xbox project Helixin kanssa. Hinnat sitten vertautuu itse koottavien PC hintoihin. Windows PC kun tuo helix tulee olemaan.
 
Koko Steam Machinen idea ymmärretään hieman solmuun jos päivitellään sen hintaa nykyisen konsolisukupolveen. Oikeampi vertailukohta on itse kasattu PC, ja Steam Machine tarjoaa siihen verrattuna jotain etuja, kuten "standardi" arkkitehtuurin ja steamOS:n, toki molemmat saa itse kasattuunkin, mutta voisin kuvitella että ainakin osa peleistä tullaan optimoimaan Steam Machinelle ja tällä saadaan ehkä vähän kurottua eroa umpeen hieman tehokkaampaan itse kasattuun. Lisäksi laitteeseen saanee aika äkkiä monenlaista modia, jos sellainen sattuu kiinnostamaan.

Konsolit tulevat aina olemaan halvempia, johtuen hintasubventoinnista. Vastapainoksi ne ovat ainakin toistaiseksi perustuneet täysin suljettuun laitteistoon, jossa ollaan pakotettuja yhden valmistajan tarjoamaan storeen.

Steam Machine on avoimen laitteen ystävälle mielenkiintoinen. Jos oikein halvalla haluaa päästä, senkun asentaa siihen vaikkapa Epic Storen ja saa kaikki sieltä tulleet ilmaispelit pelattavaksi, itsellänikin taitaa niitä olla kertynyt jo yli 200. Monia voinee kiinnostaa Linux puoli erityisesti. Laite on myös hyvin kompakti ja hiljainen, mitä moni arvostanee.

Ainakin ensimmäinen erä myytäneen loppuun pikavauhtia. Itse odottelen enemmän Steam Framea, sen hinta ei nousse ehkä yhtä paljoa odotetusta, koska siinä on vähemmän ja erityyppistä RAM muistia.
Eikös nämä Epic, GOG ja Steam ole luvattu Helixiin myös. Varmaan sekin on kallis mutta periaatteessa yhtä "avoin" kuin tämä Steam Machine, luultavasti kuitenkin tehokkaampi. Helixillä kun pitäisi pystyä pelaamaan PC-pelejä ja nattiveja Xbox-pelejä.
 
Ylös Bottom