kissanpoika
Well-Known Member
Ei varmaan jää viimeiseksi siirtyväksi peliksi, kun katsoo miten täydeltä julkaisukalenteri näyttää syksyn ja loppuvuoden osalta. GTA VI säikäyttää ensin kerran, sitten toisen kerran.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pokemon studion uusi peli vaikuttaa edelleen mielenkiintoiselta.