Joo kyllä ne 2D metroidit vain ovat parempia.Itse en oikein koskaan noihin 3D-Metroideihin lämmennyt niin tämä kelpaa paremmin kuin hyvin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo kyllä ne 2D metroidit vain ovat parempia.Itse en oikein koskaan noihin 3D-Metroideihin lämmennyt niin tämä kelpaa paremmin kuin hyvin.
Tämä on kyllä niin järjetöntä touhua ja dollarin kuvat vaan kiiluu silmissä.![]()
Octopath Traveler 1 & 2 Announced For Switch 2 With Improved Performance And Visuals
Forget about upgrading, thoughwww.nintendolife.com
Kaksi ensimmäistä Octopath peliä saavat Switch 2 versiot, mutta tuttuun Square Enix tapaan ei ole päivitysmahdollisuutta Switch 1:n versiosta eikä tallennuksia voi siirtää.
Ihme touhua kun SE on nyt melkein kaikkien Switch 2 versioidensa kanssa toiminut näin.
Jep. Olisin itse päivityksen voinut vielä vaikka kympillä ostaa, mutta täyshintaisena ei ole kyllä mitään mahkuja. Pitkään ollut tarkoitus molemmat näistä pelata uusiksi, mutta Switch 1 versioilla pitänee se tehdä sitten. Onneksi tuli se handheld boost moodi.Tämä on kyllä niin järjetöntä touhua ja dollarin kuvat vaan kiiluu silmissä.
Ehkä itse kuulun siihen harvalukuiseen joukkoon sitten, mutta ainut syy itsellä palata näiden pariin Switch2 olisi nimenomaan NG+ tai viimeistelemässä ne bossit mitä jäi tappamatta ekalla kerralla
Mutta että ostaisin pelit uusiksi ja aloittaisin alusta, eiiii tässä elämässä. Loistavat pelit kyseessä, mutta ei niin loistavia kuitenkaan että ostaisin toiseen kertaan että pääsisin kokemaan saman pelikokemuksen
Nämä pelit eivät ole myöskään niin vaativia graafisesti tai suorituskyvyn puolesta, että tarvetta päivittämiselle olisi. Siihen päälle se, ettei edistyminen siirry, niin ihan sama jatkaa Switch versioilla.Tämä on kyllä niin järjetöntä touhua ja dollarin kuvat vaan kiiluu silmissä.
Ehkä itse kuulun siihen harvalukuiseen joukkoon sitten, mutta ainut syy itsellä palata näiden pariin Switch2 olisi nimenomaan NG+ tai viimeistelemässä ne bossit mitä jäi tappamatta ekalla kerralla
Mutta että ostaisin pelit uusiksi ja aloittaisin alusta, eiiii tässä elämässä. Loistavat pelit kyseessä, mutta ei niin loistavia kuitenkaan että ostaisin toiseen kertaan että pääsisin kokemaan saman pelikokemuksen
Nämä pelit eivät ole myöskään niin vaativia graafisesti tai suorituskyvyn puolesta, että tarvetta päivittämiselle olisi. Siihen päälle se, ettei edistyminen siirry, niin ihan sama jatkaa Switch versioilla.