Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksi? Konsoli tullut ennakkotilattavaksi?Meinasin mennä kurkkaamaan Nintendo storea ja sinne on yli tunnin jono ja 90.000 ihmistä jonossa.
Amiiboja ei vielä ollut myynnissä eikä myöskään sitä soitettavaa Ocarinaa kun äsken pääsin jonosta kauppaan. Nääkin on mulla kyllä ostoslistalla, mutta tulevat varmaan myyntiin vasta myöhemmin.^ Jonotusaikaa on vielä 15 minuuttia jäljellä. Sitten näkee onko siellä vielä myytävää.
edit1,
Joo, eli kaikki kamat mitä esiteltiin Zelda direktissä on myyty loppuun ennakkoon, paitsi amiiboja en tarkastanut.
En koe kovin isoksi ongelmaksi, kun ei ole koskaan tullut tarvetta MINKÄÄN kiinteä akkusen ohjaimen akkua päästä vaihtamaan. Näissä vielä akunkesto sillä tasolla, että vaikka kuluisi 50% käyttöikänsä aikana niin silti kestäisi moninverroin uuden PS5 ohjaimen verran.Huomaa: sisäistä akkua ei voi poistaa. Jos akku on vaihdettava, se voidaan vaihtaa maksua vastaan Nintendon asiakastuenkautta.![]()
Pro Ohjain Legend of Zelda: 40th Anniversary Edition Nintendo Switch 2
Pro Ohjain Legend of Zelda: 40th Anniversary Edition Nintendo Switch 2 Tämä Nintendo Switch 2 Pro Controller -ohjaimen erikoisversio sisältää The Legend of Zelda -pelisarjan inspiroimia korustelukuvioita ja kuvituksia.www.vpd.fi
Ookoo, no ehkä odotan seuraavaa erikoiskuvioitua ohjainta.
Muistan kun tilasin pelin jotain pari päivää ennen joulua ja tuli silti jouluksi perille. Siitä on jo aikaa tosin.Onko kokemusta miten hyvin konsolinet on saanut julkaisupäiväksi pelit toimitettua perille? Näyttäis olevan siellä vaan 69€ vs. gigantin, vpd:n yms 79€.
Aivan sama mistä tilaat jos Posti sen toimittaa niin se tulee kun on tullakseen.Muistan kun tilasin pelin jotain pari päivää ennen joulua ja tuli silti jouluksi perille. Siitä on jo aikaa tosin.
Miten olet saanut ne kulumaan näin äkkiä?^ Mä oon vaihtanut kahteen dualshockkiin ja kahteen dualsenseen. Dualshokkien akunvaihdot ulkoistin liikeeseen. Dualsense ohjainten akut vaihdoin itse. Hirveää säätöä.
No tätä kans mietin ja matkahuollosta sit tulee taas jo sen verran lisää hintaa, että taidan vaan suosiolla käydä hakemassa prismasta tai gigantista tms julkaisupäivän aamuna.Aivan sama mistä tilaat jos Posti sen toimittaa niin se tulee kun on tullakseen.
Aika pitkälti samanlaisia ajatuksia heräsi. Juuri siis tuo muoviset ja nukkemaiset kasvot. Muuten peli kyllä näyttää huikean hienolta. Tosin on myös tuota "Unreal Engine 5"-visuaalia, mikä tosiaan näyttää vähän samalta miltä fanituotokset vaikka Mariosta monesti näyttää.En oikein tiedä, mitä mieltä tästä pitäisi olla. Ympäristöt näyttävät kyllä upeilta, mutta Linkin ulkonäkö ei miellytä sitten yhtään. Kasvot näyttävät jotenkin oudoilta, muovisilta ja nukkemaisilta. Jotenkin häiritsee myös se, että vartalo ja ympäristö ovat todella yksityiskohtaisia ja realistisia, mutta kasvot ovat edelleen hyvin anime-tyyliset. Ei vain omaan silmään toimi.
Myös remaken valaistus ja yleinen grafiikkatyyli tuntuvat aika geneerisiltä. En yhtään ihmettele, että jotkut ovat kutsuneet tätä tyyliä "Ocarina of Time Unreal Engine 5:ksi". Tulee oikeasti vähän sellainen olo, että katsoisi jotain faniprojektia, joita YouTube on jo täynnä.
En itsekään panisi pahakseni rohkeampaa otetta mutta toisaalta minulle kelpaa myös suorempi "toisinto" alkuperäistä. Ainoastana nuo yllä mainitut seikat hyppäsi silmään. Tuskin silti haittaavat lopulta pelatessa, näyttivät vain oudolta. Odotin jotain "Nintendomaisempaa".Mitä enemmän olen tästä nyt lukenut, sitä enemmän olisin ehkä itse toivonut paljon rohkeampaa remakea. Jotain Resident Evil -remakejen tyylistä uudelleentulkintaa, jossa alkuperäinen peli olisi selvästi pohjalla, mutta sitä olisi uskallettu myös kunnolla uudistaa.
Joo, näissä on puolensa ja puolensa. Onko 1:1 graafinen remake vai enemmän reimagening, ja kummassakin ovat faninsa. RE on hyvä esimerkki koska niissä on onnistuttu molemmissa, RE1 ja RE2 Remake on kumpikin aivan loistavia pelejä.Mitä enemmän olen tästä nyt lukenut, sitä enemmän olisin ehkä itse toivonut paljon rohkeampaa remakea. Jotain Resident Evil -remakejen tyylistä uudelleentulkintaa, jossa alkuperäinen peli olisi selvästi pohjalla, mutta sitä olisi uskallettu myös kunnolla uudistaa.
Samaa ihmettelin itsekin pelin graafisen ilmeen suhteen, toisaalta se että Nintendo pyrkii realistisempaan grafiikkaan ei ollut minun bingokortilla, joten piristävä poikkeus sen suhteen. En uskonut tuota koskaan näkeväni Nintendolta tässä mittaluokassa.En oikein tiedä, mitä mieltä tästä pitäisi olla. Ympäristöt näyttävät kyllä upeilta, mutta Linkin ulkonäkö ei miellytä sitten yhtään. Kasvot näyttävät jotenkin oudoilta, muovisilta ja nukkemaisilta. Jotenkin häiritsee myös se, että vartalo ja ympäristö ovat todella yksityiskohtaisia ja realistisia, mutta kasvot ovat edelleen hyvin anime-tyyliset. Ei vain omaan silmään toimi.
Myös remaken valaistus ja yleinen grafiikkatyyli tuntuvat aika geneerisiltä. En yhtään ihmettele, että jotkut ovat kutsuneet tätä tyyliä "Ocarina of Time Unreal Engine 5:ksi". Tulee oikeasti vähän sellainen olo, että katsoisi jotain faniprojektia, joita YouTube on jo täynnä.
Mitä enemmän olen tästä nyt lukenut, sitä enemmän olisin ehkä itse toivonut paljon rohkeampaa remakea. Jotain Resident Evil -remakejen tyylistä uudelleentulkintaa, jossa alkuperäinen peli olisi selvästi pohjalla, mutta sitä olisi uskallettu myös kunnolla uudistaa.
Tällä hetkellä ei kyllä oikein lähde kiinnostamaan tämä teos. Ehkä mielipide vielä muuttuu, kun pelistä nähdään enemmän, mutta ainakaan tämän perusteella ei ole mikään pakko-ostos.
Voin siis hyvillä mielin käyttää marraskuun Grand Theft Auto 6:n parissa.