Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Control Resonant

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iso suositus Skill Upilta.

shut-up-and-take-my-money-futurama.gif

Fyysistä tiskiin niin kun olis jo! :D

Piti sitten tämäkin sieltä Islannin Xbox-Storesta ostaa. Neljänkympin paikkeilla oli hinta, ja vieläpä tuli haksahdettua tilaamaan Wolverinekin Gigantista. Järjettömän paljon on pelattavaa backlogissa! Juuri tällä hetkellä kaiken peliajan vie kuitenkin the Blood of Dawnwalker, joka onkin edennyt jo kutakuinkin viimeiselle kolmannekselle, huikean koukuttava peli kyllä! Olisikohan seuraava työn alle otettava peli sitten jo Control Resonant? Sen verran kiinnostavalta on kyllä vaikuttanut, että saattaa hyvinkin olla seuraavaksi sitten vuorossa.

Koska olen mulle kaikki heti nyt ihminen, enkä pysty odottamaan kolmea viikkoa, niin sorruin vielä digital deluxeen. Joten huomenna pääsee pelaamaan, niin ostetaan se levy versio sitten joskus 20€ käytettynä hyllyyn.

Koska olen mulle kaikki heti nyt ihminen, enkä pysty odottamaan kolmea viikkoa, niin sorruin vielä digital deluxeen. Joten huomenna pääsee pelaamaan, niin ostetaan se levy versio sitten joskus 20€ käytettynä hyllyyn.
Vaikka peli hyppäsi odotuslistan kärkisijoille, ajattelin kyllä odotella fyysistä versiota. Onneksi on niin paljon muuta pelauksessa että kolme viikkoa menee hujauksessa. :)

Kyllä tästä pitänee se levyversio sitten ostaa, kun vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Control ei ole oma suosikkini Remedyltä, mutta oli se ihan mielenkiintoinen tarinaltaan. Taistelusta en kylläkään paljoa välittänyt, pelasin pelin läpi sillä voittamattomuusasetuksella. Harvemmin tulee kaivattua tuollaista, mutta tässä tapauksessa se oli itselleni hyvä ratkaisu. Jospa tämän Resonantin taistelu sopisi paremmin itselle.

Itselläkin alkaa ostohalut kyllä nousta ja hyvä että a) fyysinen tulee ja b) ei ihan heti, jolloin ehkä parempi hetkikin ostamiselle. Tämähän taisi vielä olla oletushinnaltaankin halvempi, jolloin voisi kyllä olla hyvä hetki ostaa monestakin syystä. Suomalaistakin saa samalla tukea, mitä tekee aina kun vain järkevää, tarkoittaen että en ostele tuotteita ensisijaisesti vain koska suomalaisia vaan pitää olla itseä kiinnostava ja laadukas tuote myös.

Pelillä on hyvä pöhinä ainakin Tiktokin puolella. Toivottavasti menee kaupaksi.

Toki julkaisun myyntejä rajoittaa aika paljon se että fyysinen tulee 3vk perässä

Ylös Bottom