Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli tänään taas samoiltua viitisen tuntia tuolla pelimaailmassa ja siis aivan uskomattoman kaunis peli. Tulee hetkiä jolloin oikeasti on monttu auki.

Ja yksityiskohdat tässä aivan naurettavia. Olin kalastamassa ja onkeni siima sotkeentui toisen kalastajan siimaan ja kiskoin sen ongen järveen! Mitä hittoa? Ja ammuin jousipyssyllä ihan randomilla yhdeltä tyypiltä kirveen kädestä ja se yritti noukkia sitä samalla kun tapoin sen. Ja tämä oli ihan vahinko. Ja metsässä taistelun tuoksinnassa tein astetta voimakkaamman sivalluksen miekalla, katkaisin samalla puun ja se kaatui vihollisten päälle, henki pois. MITÄ OIKEASTI? Repeilin ihan hulluna. Miksi tämä peli ei ole aiheuttanut suurempaa meteliä, en ymmärrä! Tässä on niin paljon asioita mitä on otettu muista peleistä, mutta tässä on myös niin paljon asioita mitä toivoisi muihin peleihin. Taidan oikeasti olla addikti.
Sä voit kaataa puun, nostaa sen sun voimillas ja lätkäistä sen vihun ottaan :D Toimii hyvin joihinki bosseihin kans jos areenalla on vaikka pylväitä ja niitä sattuu hajoilemaan kaiken rytinän keskellä.

Tuli tänään taas samoiltua viitisen tuntia tuolla pelimaailmassa ja siis aivan uskomattoman kaunis peli. Tulee hetkiä jolloin oikeasti on monttu auki.

Ja yksityiskohdat tässä aivan naurettavia. Olin kalastamassa ja onkeni siima sotkeentui toisen kalastajan siimaan ja kiskoin sen ongen järveen! Mitä hittoa? Ja ammuin jousipyssyllä ihan randomilla yhdeltä tyypiltä kirveen kädestä ja se yritti noukkia sitä samalla kun tapoin sen. Ja tämä oli ihan vahinko. Ja metsässä taistelun tuoksinnassa tein astetta voimakkaamman sivalluksen miekalla, katkaisin samalla puun ja se kaatui vihollisten päälle, henki pois. MITÄ OIKEASTI? Repeilin ihan hulluna. Miksi tämä peli ei ole aiheuttanut suurempaa meteliä, en ymmärrä! Tässä on niin paljon asioita mitä on otettu muista peleistä, mutta tässä on myös niin paljon asioita mitä toivoisi muihin peleihin. Taidan oikeasti olla addikti.
No voe hittolainen. Olen tätä ketjua seurannut ja koko ajan peli vaikuttanut mielenkiintoisemmalta mutta samalla se kaiken määrä on vähän mietityttänyt että uskaltaako lähteä tuohon mukaan. Tällaisten viestien jälkeen kuitenkin alkaa melko paljon enemmän kiinnostamaan.

En tätä ole siis ostoslistoille missään kohtaa laittanut mutta seurannut kuitenkin että olisiko sittenkin syytä. Nyt se taitaa sinne olla menossa, sillä pakkohan tätä on päästä itsekin kokeilemaan.

Olen myös huomannut että nykyään roolipelimäiset "haahuilut" iskee eniten, eli tuntimäärä ei sinänsä ole ongelma jos siihen peliin ja maailmaan vain uppoutuu ja se homma on mielekästä eikä mitään tympeää "grindaamista".

Tämän suhteen olen ollut juuri tuon grindaamisen vuoksi epäileväinen, koska eikös tämä alkanut tai pohjaudu MMO-genreen enemmän tai vähemmän?

Ei vain passaa sitten pelata tätä sillä "pakko tehdä kaikki"-asenteella. Tai jos pelaa, niin pitää ottaa se asenne että tätä sitten pelataan vuosia. :D

Ylös Bottom