Mä oon laiska ja rikas (pelissä)En muista myöskään 100h aikana että olisin ostanu yhtäkään valmisruokaa, maailmaa ku kiertelee ja keräilee ni ite oon soppani keitelly![]()
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä oon laiska ja rikas (pelissä)En muista myöskään 100h aikana että olisin ostanu yhtäkään valmisruokaa, maailmaa ku kiertelee ja keräilee ni ite oon soppani keitelly![]()
Itse pelaan Xbox Series X:llä ja on silläkin omasta mielestäni yksi kauneimpia pelejä mitä pelannut. Aivan uskomattomia maisemia. Tämä olisi kyllä mahtavaa kokea oikeasti ns. kaikki täysillä ja vielä toimisi sujuvasti.Mulla on kolme saavutusta 260h pelaamisella.
Pitäisi varmaan hommata se Wyvern. Näin jonkun klipin internetissä ja näytti hemmetin siistiltä lennellä.
Toivottavasti jonain päivänä pääsee pelaamaan pelin uudestaan kunnon raudalla 4K 60fps. Tämä on niin näyttävä peli ympäristön, yksityiskohtien ja taistelujen osalta, että se ansaitsisi vielä parempaa.
Vähän toki pääsin kesällä kokeilemaan Crimsonia veljen PC:llä 4K Max asetuksilla, olihan se jatkuva hyvä sulavuus aika siistiä. Grafiikoissa perus PS5-versio häviää aika vähän Balanced tilassa PC:lle (ainakin perus seikkailuissa luonnossa), mutta toki taisteluissa ja sisätiloissa eroa on kuvanlaadussa sekä valaistuksessa.
Wyverni on tosi hyvä, kannattaa hankkia.Mulla on kolme saavutusta 260h pelaamisella.
Pitäisi varmaan hommata se Wyvern. Näin jonkun klipin internetissä ja näytti hemmetin siistiltä lennellä.
Toivottavasti jonain päivänä pääsee pelaamaan pelin uudestaan kunnon raudalla 4K 60fps. Tämä on niin näyttävä peli ympäristön, yksityiskohtien ja taistelujen osalta, että se ansaitsisi vielä parempaa.
Vähän toki pääsin kesällä kokeilemaan Crimsonia veljen PC:llä 4K Max asetuksilla, olihan se jatkuva hyvä sulavuus aika siistiä. Grafiikoissa perus PS5-versio häviää aika vähän Balanced tilassa PC:lle (ainakin perus seikkailuissa luonnossa), mutta toki taisteluissa ja sisätiloissa eroa on kuvanlaadussa sekä valaistuksessa.
Tykkäisin myös ajatuksesta!Toivon niin kovasti että tulevaisuudessa päivitys toisi mahdollisuuden automatisoida kaupankäynnin, eikä tarvitse itse ajella kärryillä ympäri maita ja mantuja. Tässä kuitenkin on kartassa nähtävillä kauppareitit ja kauppapaikat. Sieltä näkee myös mitä myydään tai ostetaan, mitkä hinnat jne. Voisi vaan pistää mitä minnekin laitetaan, sitten valitset tyypin (tyypit) ketkä vie niitä minnekin. Sitten voisi päättää ostetaanko/myydäänkö ja voisi määritellä vaikka jatkuvan kaupankäynnin (olettaen tietysti että löytyy myytävää). Olisi sitten vapaaehtoista itse lähteä kärryjen kanssa viemään lasteja. Mutta olisi kuitenkin sellaista mikromanagerointia.
Laitoinkin tekijöille tuosta toivetta.Tykkäisin myös ajatuksesta!
Joo toi pankkisysteemi on (oli ainakin minun peliaikoina) jotenkin rikki. helpompaa vaan pölliä (taskuvarastaa) kultaharkkojaMä en ite koskaan edes koittanu tota kauppareittien ajelua. Kartanon vartiointikeikoista tulee niin paljon rahaa leirille että se riittää kyllä mihin vaan. Varsinkin jos muistaa käydä sen alueen kirkolla lahjoittamassa rahaa jotta saa sen passiivisen kertoimen ylös.
Onkoha pankeissa oleva sijoitus jo korjattu, pistin sinne aikanaa joku 9000 hopeaa 0%-2% tuottotilille ja joka kerta ollu tuotto 0%. Noh eipä sil sillee väliä mut ois ne nyt kiva jos sinne se joku 40 hopeet pötkähtäis kolmen päivän välein![]()