Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Eepilliset monnittelut X:lle pyöreistä vuosista! Ja luupulle. Ja muillekin.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

31, eipähän kerkee juhlitamaan, ehkä ensi kuussa sitten.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Mojovat monnittelut kumpaisellekin synttärisankarille! :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Kain täyttää taas vuosia, joten onnittelut sinne :)
 
Nöyrä kiitäntä. Tosiaan alkaa tuo kolmekymmentä uhkaavasti lähestyä. Onko syytä panostaa aikuisten vaippoihin vai vaihdanko vaimon nuorempaan ja alan säästämään Harlikkaa varten?
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Meidän podcast hostille tuli näemmä tänään yksi rajapyykki vastaan :) Onnea vaan Jyrille!
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

25 vuotta lävähtää lasiin tänään. Melekosta :eek:
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Pekkerille onnittelut ja kaikille muillekin joiden jöllit olen unohtanut hetkeksi! :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Pekkerille onnittelut ja kaikille muillekin joiden jöllit olen unohtanut hetkeksi! :)

Kiitän ja kumarran. 25 vuotta tuli täyteen kuumeessa ja yskässä, mutta kerkeehän sitä vaikka sitten kesäloman alottajaisissa ottamaan senkin menetetyn olutmäärän takaisin :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Örrr! Se olis kolkyt sitten täynnänsä. Syntymäpäiväkappaleena toimii jo perinteeksi muodostunut kappale!
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Onnittelut kaikille joilla on ollut päivä lähempänä kuolemaa -päivä! ;)
En jaksa koluta koko triidiä mutta tuolta ainakin häämöttäisi tällaisia nimiä: Oliver, Nikki, Kimmo, Hinin, Jyri, Peck, Kain jne.
Tosiaan - onnitteluni kaikille!
Laitan itse vähän myöhässä tämän tänne, mutta tosiaan, tuossa 8. päivä tätä kuuta napsahti 16 mittariin.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Tälleen sivumennen sanoen... Joka päivähän on päivä lähempänä kuolemaa päivä, ja eiköhän ne synttäritkin oo ollu jokasella KFIN jäsenellä. :p Ja onnea vaan! :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Onnittelut X:lle syntymäpäivän johdosta. Laskettua työikää on vielä vähintään se 22 vuotta jäljellä, joten ei huolta joutenolosta :D
 
Ylös Bottom