Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko olemassa mitään sivustoa/ohjelmaa joka laskisi miten monta tuntia on mitäkin peliä pelannut boksilla?
Tuo olisi kyllä mielenkiintoinen. 360voice näyttää ainoastaan monenako päivänä on pelannut jotain peliä, mutta sekin ainoastaan rekisteröitymisestä eteenpäin.
Raptr laskee ainakin ihan tunteja, mutta juurikin siitä rekisteröitymisestä lähtien. Laskee siis muitakin kuin PC pelejä.
Itseäni esimerkkinä käyttäen.
Account settings -> Identities and Achievements, sinne lisää gamertagin niin pitäisi riittää. Mikäli olet tuonne jo lisännyt, eikä silti toimi niin sitten en voi avittaa..
Juu jotain omituista tuossa on, koska mulla on kaikki privacy settings asetuksetkin kohdillaan.
250 gigatavun kiintolevyllä varustettu uusi Xbox 360 S -malli.Eli mikä olisi verkkoon haluavalle pelaajalle hyvä kokoonpano?
Näkyy olevan suosittu. Parista kotimaisesta verkkokaupasta kävin katsomassa ja varasto näyttää tyhjää.250 gigatavun kiintolevyllä varustettu uusi Xbox 360 S -malli.
Kelpaisiko foorumin oma Live-alue näin alkajaisiksi?Vinkatkaa vielä mistä löytyy nuubin opas tuohon liveen että tietää miten ja mistä kannattaa aikaa ostella.
Kelpaisiko foorumin oma Live-alue näin alkajaisiksi?
Tälläistä keskustelua olen muiltakin huomannut ja siksi tuosta Livestä neuvoa kyselenkin. Sen kuvan olen saanut että noita Live pisteitä on helposti saatavilla muualta ja jopa edullisemmin kuin suoraan luottokortilla.Neuvoisin vielä olla antamatta luottokorttisi tietoja mikkisoftalle.
Tuo onkin mukava ominaisuus. Ja kyllä Gatesin puljukin siitä hyötyy, suuremmalla todennäköisyydellä saa Gold asiakkaita.Ja kun ensimmäistä kertaa luot Gamertagin (pelaajatunnuksen) saat 1kk Gold-jäsenyyttä.
Näinhän se valitettavasti on. Pistät vaan jokaisen perheenjäsenen maksamaan oman live aikansa.Eikös tuo Gold ole sidottu yhteen käyttäjään joten pitänee metsästellä iltahommia normaalin työn lisäksi (joilloin ei sitten ehdi pelailemaan joten jää kolme käyttäjää).