Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tullit taitavat olla muutaman prosentin luokkaa, suurempi menoerä tulee ALV:sta (taitaa olla 22 tai 18%)triple_a sanoi:Paljonko muuten on tulliprosentti PS2:sta? Tullithan vaihtelevat tavaran mukaan. Ja tottakai haluan tilata uuden, pienemmän PS2:n. Se vanha järkäle ei ole edes vaihtoehto.
Dreamfly sanoi:Hei.
Minulla olisi myös tarkoituksena hankkia jenkki-ps2, kun en jaksa enään odotella FF12:n eurojulkaisua. Onko tuo yllä mainittu www.videogamesplus.ca vieläkin hyvä vaihtoehto tilata kyseinen laite, vai onko muita suositeltavia nettikauppoja?![]()
Minulla olisi myös tarkoituksena hankkia jenkki-ps2, kun en jaksa enään odotella FF12:n eurojulkaisua. Onko tuo yllä mainittu www.videogamesplus.ca vieläkin hyvä vaihtoehto tilata kyseinen laite, vai onko muita suositeltavia nettikauppoja?![]()
Tulliprosentti on 3,5% kaikille elektroniikka tuotteille sekä dvd ja cd tuotteille.triple_a sanoi:Paljonko muuten on tulliprosentti PS2:sta? Tullithan vaihtelevat tavaran mukaan. Ja tottakai haluan tilata uuden, pienemmän PS2:n. Se vanha järkäle ei ole edes vaihtoehto.
Pahoittelut nostosta, mutta en löytänyt mitään järkevää ketjua haulla ja tämäkin löytyi Googlen kautta. Ostin eBaysta jenkki PS2 slimin (NTSC - SCPH-77001) ja tuosta löytyy se ulkoinen virtalähde. Tarkoittaako tämä sitä, että kone toimii oikein jos vain vaihdan johdon, joka menee mötikästä pistorasiaan?