Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Ainakin mulle tuli keskiviikkona tuo viesti ja vähän sen jälkeen tuli toimitusvahvistus
Mulle on tullut

tilausvahvistus 7. päivä
"Tilaamasi tuote/tuotteet lähtevät keskusvarastoltamme tänään." 12. päivä
ja
Kuitti tilausnumerolle: 12. päivä

Ei ollenkaan "toimistusvahvistusta".

Mites muilla?
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Mulle on tullut

tilausvahvistus 7. päivä
"Tilaamasi tuote/tuotteet lähtevät keskusvarastoltamme tänään." 12. päivä
ja
Kuitti tilausnumerolle: 12. päivä

Ei ollenkaan "toimistusvahvistusta".

Mites muilla?

Juurikin identtiset viestit olen itse saanut. Jos todellakin peli ei ole vielä edes tulossa, niin haen jostain kivijalkaliikkeestä ryöstöhinnalla ja pistän Kikantille kovien vittuilujen kera menemään paketin takaisin kun se ensinnä meikäläiselle joskus ens talvena saapuu. Siinäpä makselette postikuluja asiakaspalautuksesta, Giganttiset dorkat. :D
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Ei voi kyllä käsittää, miksei niitä tuotteita lähetetä ajoissa, kun kerta toimitusaika tiedetään ja nyt soppaan osui vielä helatorstai vai mikä olikaan. Pelit kuitenkin ovat varastossa lojuneet varmasti jo hyvän aikaa.

Sama homma on suomalaisissa verkkokaupoissa Ahvenanmaalta tilatessa, ei näy julkkarina, ei varmasti! Inhottaahan se odottaa, mutta onneksi kevät on siunannut pelaajia hyvillä teoksilla, joten pelattavaa riittää. Varautukaa samaan rumbaan Red Dead Redemptionin kanssa. Ahvenanmaalta saattaa joihinkin paikkoihin posti kuskata julkkariksi, mutta sivukuntiin tuskin.

stammy sanoi:

Markantalo:

8.5. Tilausvahvistus
12.5. Tilaamasi tuote/tuotteet lähtevät keskusvarastoltamme tänään
12.5. Liitteenä löydät kuitin tilausnumerolle x
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Juurikin identtiset viestit olen itse saanut.

Ja samma här. Eli juurikin tuollaiset on tullut eikä muuta. Ja peliähän ei näy vieläkään. Harmi sinänsä kun tämä ilta on meikäläisen huima kesäloma niin olisi ollut aikaa pelata, huomenna sitten jo töihin.. No mutta mihinkäs tässä kiire, valmiissa maailmassa. Kyllä niitä pelejä ehtii myöhemminkin pelaamaan. :cool:
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Ainakin mulle tuli keskiviikkona tuo viesti ja vähän sen jälkeen tuli toimitusvahvistus
No niin, eli nyt on pari jamppaa, joilla on täsmälleen samanlainen viestihistoria kuin mulla tämän Gigantin tilauksen suhteen.

Kysymys siis kuuluu, mikä on tämä mystinen toimitusvahvistus, joka meiltä puuttuu?

Puhuttiinko Pirate finin toimitusvahvistuksessa tästä matkahuollosta? Onko tämä toimitusvahvistus nyt tosiaan eri viesti kuin nämä kolme viestiä (tilausvahvistus, "lähtee tänään" ja kuitti) ja kuinka pian tilausvahvistuksen jälkeen se on tullut?
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

No niin, eli nyt on pari jamppaa, joilla on täsmälleen samanlainen viestihistoria kuin mulla tämän Gigantin tilauksen suhteen.

Kysymys siis kuuluu, mikä on tämä mystinen toimitusvahvistus, joka meiltä puuttuu?

Puhuttiinko Pirate finin toimitusvahvistuksessa tästä matkahuollosta? Onko tämä toimitusvahvistus nyt tosiaan eri viesti kuin nämä kolme viestiä (tilausvahvistus, "lähtee tänään" ja kuitti) ja kuinka pian tilausvahvistuksen jälkeen se on tullut?

Menin jo poistamaan noi mailit, mutta ensin mulle tuli toi "Tuotteet lähetetään tänään varastoltamme viesti" ja ehkä parisen tuntia sen jälkeen tuli toimitusvahvistus jossa luki, että tuotteet on toimitettu varastoltamme ja liitteenä oli kuitti.. Matkahuollosta ei ollut mitään mainintaa vaan toimitustapa oli kirje.

Oletkos sä saanut pelkän kuitin? Siinä samassa mailissa ei sitten lukenut mitään, että tilaukset on toimitettu varastolta?
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Menin jo poistamaan noi mailit, mutta ensin mulle tuli toi "Tuotteet lähetetään tänään varastoltamme viesti" ja ehkä parisen tuntia sen jälkeen tuli toimitusvahvistus jossa luki, että tuotteet on toimitettu varastoltamme ja liitteenä oli kuitti.. Matkahuollosta ei ollut mitään mainintaa vaan toimitustapa oli kirje.

Oletkos sä saanut pelkän kuitin? Siinä samassa mailissa ei sitten lukenut mitään, että tilaukset on toimitettu varastolta?
Ei kyllä se on pelkkä kuitti. Ei mainintaa toimituksesta.

Outo myös toi matkahuolto-juttu, koska juuri edellisellä sivulla kaveri kertoi, että hänen pelinsä toimittaa matkahuolto ja nyt sinun tulee kuitenkin kirjeenä. Ja sitten on meitä, kellä puuttuu tieto varsinaisesta toimituksesta kokonaan.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Ja sitten on meitä, kellä puuttuu tieto varsinaisesta toimituksesta kokonaan.

Minulla luki tilausvahvistuksessa "Brev", kannattaa tarkistaa. Tuli näin mieleen, että kuittihan tehdään toteutuneesta sopimuksesta, joten en huolehtisi liikaa sillä kuitti on tavallaan "vahvistus" toteutuneesta kaupankäynnistä (lue. toimituksesta).
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Minulla luki tilausvahvistuksessa "Brev", kannattaa tarkistaa. Tuli näin mieleen, että kuittihan tehdään toteutuneesta sopimuksesta, joten en huolehtisi liikaa sillä kuitti on tavallaan "vahvistus" toteutuneesta kaupankäynnistä (lue. toimituksesta).
Joo, kyllä mullakin on kirjetoimituksesta koko ajan puhuttu. Tilasikohan tämä matkahuolto-jampesteri (Zylp!) jotain muutakin pelin (LCE) lisäksi?

Laittelin nyt jonkinlaista tiedustelua Giganttiin, että onko tuote jo matkalla minulle. Muutoin en toimitusajasta heitä kuumottanut.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Itelle on tullut niin ikään nuo samat mailit, jotka näyttää tulleen useammalle muullekin.

Eli ensin tosiaan tuo tilausvahvistus ja sitten viime keskiviikkona tuo tilaamasi tuote/tuotteet lähtevät keskusvarastoltamme tänään. Sen jälkeen on tullut vielä myöhemmin illalla tuo kuitti omalle tilausnumerolle.

Mitään sen erityisempää toimitusvahvistusta ei ole tällekään suunnalle tullut. Noiden mailien perusteella sain kuitenkin sellaisen käsityksen, että peli olisi jo matkalla. Puljun nettisivuillakin lukee, että aloitamme toimitukset 12.5.

Noh, tiedäpä häntä. Ei mulla periaatteessa ole tuon kanssa mitään kiirettä. Juurikin näiden hienojen säiden jä työkiireiden takia.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Samat viestit tuli sitten ilmeisesti kaikille. Ehkäpä paketit ovat jääneet vain seilaamaan ruotsinlaivalle? Niin tai näin, jos menee yli torstain lähtee paketti toisesta liikkeestä ostoon ja Gigantin lähetys asiakaspalautukseen kohtuuttomasta toimitusajasta.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Tuli myös itselleni ensin tilausvahvistus, jonka jälkeen tuli viesti, jossa ilmoitettiin pelin lähteneen matkahuollolle ja liitteenä kuitti. Aamulla tuli vielä seuraavanlainen viesti



En kyllä tiedä miksi minun pelini tulee matkahuollosta? Toimituskulujakin kolahti 5€ tilille mutta eipä tuo nyt haittaa. Pääasia että saa pelin joskus.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

En kyllä tiedä miksi minun pelini tulee matkahuollosta? Toimituskulujakin kolahti 5€ tilille mutta eipä tuo nyt haittaa. Pääasia että saa pelin joskus.
Oma veikkaukseni on, että jos nyt tilaisi LE:n, niin se lähtisi myös matkahuollolla. Me muut olemme tilanneet sen verran aikaisin, että silloin Gigantti oli hinnoitellut LE:n vielä samaan kastiin normiversion kanssa ja myös oli toimittavinaan sen kirjeenä (mihin se ei mahdu).

Eli Gigantti on häröillyt ja sekoittanut normin ja LE:n. Normaalisti toimittaisivat LE:n kokoisen paketin matkahuollolla, mutta en tiedä mitä nyt tapahtuu, kun tilauksissamme lukee kuitenkin "kirje".

EDIT. Nyt jos laittaa ostoskoriin LE:n, niin se lisää siihen automaattisesti 5e (näin siis ei silloin ollut, kun LE maksoi 39e). Eli saattaapi olla ongelmia Gigantin varastolla, kun katsovat LE-pakettia ja tilausvahvistuksessa lukee "kirjetoimitus", sitten katsovat uudestaan pakettia ja toteavat notta eihän tämä mahdu kirjeeseen. Mahtavatkohan meidän tilaukset nyt olla jossain limbossa, kun Gigantin varastomiehet kaivavat nenää ja miettivät mitä tehdä.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Laittelin nyt jonkinlaista tiedustelua Giganttiin, että onko tuote jo matkalla minulle. Muutoin en toimitusajasta heitä kuumottanut.

Ilmoteleppas tänne, sitten kun saat jonkun vastauksen. Olis meinaan kiva tietää, että onko ne edes tulossa sieltä vai onko tosiaankin tullut joku kämmi, kun toimitustapana on kirje..
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

netanttilasta tilanneet; ootteko saaneet teemaan ja t-paitaan oikeuttavan koodin jo jossakin muodossa?
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintatuskastelu]

Ilmoteleppas tänne, sitten kun saat jonkun vastauksen. Olis meinaan kiva tietää, että onko ne edes tulossa sieltä vai onko tosiaankin tullut joku kämmi, kun toimitustapana on kirje..
Iliman muuta. Jos porukoilla on aikaa ja halua, niin suosittelisin kirjoittamaan tästä asiasta (kysymään oman tilauksenne statuksesta) myös tuonne Gigantin postiin. Tuppaa nimittäin tulemaan asiakaspalveluun kummasti liikettä, jos saman asian perässä on useampikin asiakas.

Tästä on muuten hankintahekumointi kaukana. "Hankintatuskastelu" voisi olla nyt julkkarin jälkeen sopivampi termi, kun myöhästyneitä kuljetuksia odotellaan.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintatuskastelu]

Iliman muuta. Jos porukoilla on aikaa ja halua, niin suosittelisin kirjoittamaan tästä asiasta (kysymään oman tilauksenne statuksesta) myös tuonne Gigantin postiin. Tuppaa nimittäin tulemaan asiakaspalveluun kummasti liikettä, jos saman asian perässä on useampikin asiakas.

Meikäläinen laittais postia niille, mutta tyhmänä menin poistamaan mailin joka sisälsi tilausnumeron.. :eek:

Edit: Laitoin nyt sinne jonkinlaisen viestin, ettei stammyn tarvitse yksin kysellä pelien perään ;)
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Sama homma on suomalaisissa verkkokaupoissa Ahvenanmaalta tilatessa, ei näy julkkarina, ei varmasti! Inhottaahan se odottaa, mutta onneksi kevät on siunannut pelaajia hyvillä teoksilla, joten pelattavaa riittää. Varautukaa samaan rumbaan Red Dead Redemptionin kanssa. Ahvenanmaalta saattaa joihinkin paikkoihin posti kuskata julkkariksi, mutta sivukuntiin tuskin.

Mulla oli sitten varmaan älytön munkki, kun Alan Wake saapui julkkaripäiväksi perille verkkokaupasta Ahvenanmaalta tilattuna, ja asun täällä "landella" :)
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Täällä myös sama homma, Alan wake limited edition tilattu Gigantin verkkokaupasta, eikä ole vielä näkynyt.

Ostin sen myös tolla 39.90e

7.5 tuli tilausvahvistus
12.5 tullut et tuote lähtee varastolta ja kuitti.

Näiden jälkeen ei ole mitään kuulunut.

Laitoin myös sähköpostia tuonne asiakaspalveluun.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Päätinpä sitten minäkin kirjoittaa tuonne asiakaspalveluun tuosta, että onkohan tilaamani tuote postitettu, kun ei ole tullut minkäänlaista vahvistusta toimituksesta ja toimitustapana siis kirje. Katselin vielä tuota tilausvahvistusta ja siellä lukee, että mikäli peli ei mahdu toimitettavaksi kirjeessä, se toimitetaan noudettavaksi lähimpään postiin, josko noissa kirje toimituksissa ei sitten tule mitään vahvistusta erikseen.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom