Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Olipahan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun Gigantista tilaan yhtään mitään.

Heh, olin juuri tulossa sanomaan täysin saman lauseen. Gigantin tukeminen loppui kyllä tähän, mieluusti pulitan jatkossa ylimääräistä saadakseni pelin ajoissa.

Ei voi kyllä käsittää, miksei niitä tuotteita lähetetä ajoissa, kun kerta toimitusaika tiedetään ja nyt soppaan osui vielä helatorstai vai mikä olikaan. Pelit kuitenkin ovat varastossa lojuneet varmasti jo hyvän aikaa.

Kokonaisuutena olen kauppaan kyllä vielä tyytyväinen (edullisuus), mutta hirveän montaa päivää ei jaksaisi enää odottaa.

Olin lukevinani jostain gigantin sivuilta, että peleillä toimitusaika olisi 3-7 päivää, kun tulevat Ruotsista.
Tuo ei koske ennakkotilaustuotteita, sillä:

Pelit,elokuvat ja tulostinmusteet
Toimitusaika on noin 3-7 arkipäivää. Jos olet ennakkotilannut pelin tai elokuvan, pyritään se toimittamaan julkaisupäiväksi. Jos peli ei ehdi jukaisupäiväksi, toimitetaan se heti kun mahdollista.

Eipä ole tännekään vielä tullut. En kuitenkaan valita, mikäli olisin pelin halunnut heti julkkariksi niin olisin voinut ostaa sen Anttilasta nätillä 79,90€ hintalapulla. Hinnasta pois 40€, niin odottelen kyllä ihan kiltisti muutaman extra päivän..

Kamoon, vähän foorumiraivaria nyt kehiin jätkät, teille luvattiin peliä julkkariksi eikä neljän päivän jälkeen kuulu yhtään mitään. Sen sijaan saatte jo lukea foorumilta, kun toiset mehustelevat pelin lopulla spoikkatagien takana.

Eikö yhtään muka tekisi mieli liittyä joukkoon?

Mulle on ihan sama tuleeko se peli edes tällä viikolla. Yöt töissä ja päivät ulkona. :cool: Olisin jo hakenut sen pelin muualta jos olisi pakko päästä heti pelaamaan.

Eipä tullut tännekään Gigantista, mutta ei liiemmin haittaa - eihän tällaisella helteellä jaksaisi edes pelata mitään. Eiköhän se perinteisempi kesä sieltä taas kohta tule eli +5C ja vettä sataa, sitten ehtii fiilistellä.. :D

Gigantista viimeksi ennakkoon tilattu Halo:ODST tuli kyllä ihan julkaisupäivänä kotiin. Oma veikkaukseni onkin, ettei gigantti ole tajunnut ottaa huomioon paketin suurta kokoa ja sen vuoksi toimitusaikoihin on tullut viivettä. Nimittäin tavallisesti lähettävät matkahuollon pakettina vähänkään suuremmat tavarat (esim. partakoneet yms) jotka tuodaan kotiovelle. Alanin kohdalla vahvistuksessa kuitenkin luki "kirje"... Noh.. odotellaan ja nautitaan kesästä (töissä).. :)

Ei se nyt enää niin tunnu missään, lähinnä perjantaina ne suurimmat hermoromahdukset oli. :D
Eli odotus jatkuu.

Ymmärrän kyllä tuskanne ja itse jos olisin samassa "Gigantin-aiheuttamassa-patti-tilanteessa", olisin luultavasti käynyt jos ostamassa pelin muualta. Jos nyt pitää jotain posittivista heittää ilmoille, niin nauttikaa vielä auringosta kun voitte. Pian pimeys ja usva laskeutuu hartioillenne ja voin kuvitella tuollaisen odottelun jälkeen sen olevan enemmän kuin tervetullut tila ;)

Kamoon, vähän foorumiraivaria nyt kehiin jätkät, teille luvattiin peliä julkkariksi eikä neljän päivän jälkeen kuulu yhtään mitään. Sen sijaan saatte jo lukea foorumilta, kun toiset mehustelevat pelin lopulla spoikkatagien takana.

Pimeässä tapahtuva trilleri ja +25 astetta pihalla päivästä toiseen, huono yhdistelmä. Moninpelejä jaksaa vähän näillä keleillä pelata mutta yksinpeli-osuudet on kyllä vähissä. Saa nähdä jääkö Red Dead Redemption pölyttymään hetkeksi, jos siis ilmat säilyy lämpimänä.

Oma Waken peluukerta jätetään taktisesti jonnekin loka-marraskuulle, kun räntää ja vettä sataa viistosti ikkunoihin.

Oma Waken peluukerta jätetään taktisesti jonnekin loka-marraskuulle, kun räntää ja vettä sataa viistosti ikkunoihin.

No kova on maltti. :)
---

Perjantaina ei ihan niin paljoa vatuttanut, kun tuli tuo mahtavaakin mahtavampi SSFIV, mutta nyt kyllä alkaa vähän kaapimaan.

Pelit kuitenkin ovat varastossa lojuneet varmasti jo hyvän aikaa

Jos nyt oikein muistan, niin maanantai-iltana tais olla pelit Gigantin varastossa (ainakin nettisivujen mukaan)

Täällä myös odotellaan Gigantista Limited Editionia, että sais ton normiversion myytyä siskolle. Eiköhän ne sieltä keskiviikkona tule :D

Jopas on tuo Gigantti outo kauppa. Perjantaina porukka (mukaanlukien minä) hehkutti kuinka Giganteista ympäri Suomen löytyi vielä puoliltapäivin LCE versiota hintaan 39.90e. Toinen osa ei sitten saa ennakkoon tilattuja pelejään edes maanantaiksi :/ Itse en ole ennakkoon sieltä tilannut, mutta luulisi Gigantinkin varautuvan jo ajoissa pyhäpäiviin ym. mitkä voisivat olla syynä myöhästymiseen. Toivottavasti nyt saatte pelinne sieltä, mutta voin luvata että on kyllä odottamisen arvoista :) Illalla sit lätkäpelin jälkeen itse päätän tuon viimeisen episodin ja alottelisi vaikeammalla alusta...

Kamoon, vähän foorumiraivaria nyt kehiin jätkät, teille luvattiin peliä julkkariksi eikä neljän päivän jälkeen kuulu yhtään mitään.

Ja tätä ei sitten tarvitse kenenkään enää ottaa liian kirjaimellisesti, vaikka kuinka tekisi mieli velmuilla.

t: "yhden pelkistä kirosanoista koostuvan viestin juuri poistanut"

(asialliset vuodatukset tietysti ok)

Joo eipä tullut Markantalosta peliä, mutta eipä nyt kauheasti haittaakaan. Juuri aloitin taas ME2:n ja näin lämpiminä päivinä olen mielummin ulkona kun sisällä pelaamassa jotain videopeliä :D

<peli yksillä, kesä kaikilla>
Liittykää mieluummin maltillisten odottajien kerhoon. Tai jos kovasti jurppii, liittykää Viisaiden Peluttajien klubiin, jossa pakkohankinnat ostetaan julkkaripäivänä lähimmästä pelikaupasta, maksoi mitä maksoi. Silloin ei tarvitse tihrustaa krokotiilinkyyneleitä, kun Web Shop X ei toimittanutkaan sata vuotta sitten ennakkotilattua peliä ajoissa, ei vaikka siitä piti maksaakin puolet vähemmän kuin muualla.

Eipä tullut tännekään gigantista.
Merkillisen kauan toi lähetys on kyllä kestänyt, muistaakseni tuli jo viime keskiviikon aamulla maili, että peli olisi lähetetty. (no, olihan siinä se helatorstai välissä, mutta silti..)
Toisaalta ainakin hyvä syy mennä aikaa viettää pihalle. Niin hyvät säätkin.

Itse pistin torstaina (pyhäpäivä) LE:n tilaukseen Gigantin verkkokaupasta, perjantai aamuna tuli jo viestiä, että tavara on lähtövalmiina ja tänään tuli vahvistus, että paketti on lähtenyt liikkumaan matkahuollon kautta klo 11:39. Joten eiköhän jo viimeistään huomenna kuriiri kiikuta paketin ovelle, joten mielestäni ihan jees toimitusaika.

Toisaalta ennen en ole matkahuollon kautta saanut paketteja, niin en tiedä kuinka monta viikko paikallinen matkahuolto peliä panttaa, ennenkuin lykkää sen jakeluimmeisen kätösiin. Toisaalta niinkuin monet muutkin ovat tokaisseet:

Ulkona on mahtava ilma ja todellakin siitä pitää nauttia.

Itse pistin torstaina (pyhäpäivä) LE:n tilaukseen Gigantin verkkokaupasta, perjantai aamuna tuli jo viestiä, että tavara on lähtövalmiina ja tänään tuli vahvistus, että paketti on lähtenyt liikkumaan matkahuollon kautta klo 11:39.
Aika outoa, sillä ei mulla ainakaan lukenut, että matkahuollon kautta tulisi. Luulisi kuitenkin, että samanlaiset tuotteet samalla tavalla toimitettaisiin saman puljun sisällä.

EDIT. Keskiviikkona on tullut: "Tilaamasi tuote/tuotteet lähtevät keskusvarastoltamme tänään.", mutta varsinaista toimitusilmoitusta ei ole tainnut edes tulla. Mahtaakohan tämä nyt tarkoittaa, ettei paketti ole edes lähtenyt Suomen päässä liikkeelle, vaan on vasta "matkalla päävarastolta". Tuossa tapauksessa en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

EDIT. Keskiviikkona on tullut: "Tilaamasi tuote/tuotteet lähtevät keskusvarastoltamme tänään.", mutta varsinaista toimitusilmoitusta ei ole tainnut edes tulla. Mahtaakohan tämä nyt tarkoittaa, ettei paketti ole edes lähtenyt Suomen päässä liikkeelle, vaan on vasta "matkalla päävarastolta". Tuossa tapauksessa en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Ainakin mulle tuli keskiviikkona tuo viesti ja vähän sen jälkeen tuli toimitusvahvistus

nyt se tuli! peli asentumaan ja verhoja hivuttamaan kiinni :p

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom