Vastaus: Alan Wake
Nuo "Casey Ryback is online"-, "Koiranpentu has sent you a message"- ja "Achevement unlocked"-viestit saa piiloon kätevimmin pistämällä nuo ilmoitukset pois päältä Guiden kautta (Preferences --> Notifications). Itse joudun tuota usein soveltamaan, kun nauhoittelen videoita. Harmillisesti se saattaa tietenkin jäädä päälle myöhemmäksikin, jolloin voi missata viestejä tahattomasti.
Muistelisin, että tuon paidan olisi saanut sen bonuslevyn kautta, mutta en ole omaa peliäni vielä saanut, joten en osaa sanoa varmuudella.
Heh! En nyt puolustele yhtään epäiltyä piraattiporukkaa, mikäli ovat oikeasti pelin warettaneet, mutta itse aloitin pelin pelaamisen hetki sitten tarkoituksella offlinessa, ettei tunnelmaa pääsisi kavereiden yhteydenotot pilaamaan. Tällaisessa juoneen ja tunnelmaan perustuvassa pelissä kun se syventyminen on kaiken a ja o. Vaan ennemmin tai myöhemminpä ne pelin achit sun muut ilmestyvät kaikkien onlinessa vähääkään aikaa viettävien pelaajien gamertagiin. Ajattelin vaan mainita, että kyllä siellä offlinessa rehti ostajakin voi pelailla.
Edit. Pitikö tässä Limited Editionissa olla mukana myös Alan Wake -paitakoodi avatar-hahmolle? Ihan sellainen muistikuva on itselläni, että pitäisi, muttei kotelosta löytynyt muuta kuin tulevaa DLC:tä koskeva koodilappu.
Nuo "Casey Ryback is online"-, "Koiranpentu has sent you a message"- ja "Achevement unlocked"-viestit saa piiloon kätevimmin pistämällä nuo ilmoitukset pois päältä Guiden kautta (Preferences --> Notifications). Itse joudun tuota usein soveltamaan, kun nauhoittelen videoita. Harmillisesti se saattaa tietenkin jäädä päälle myöhemmäksikin, jolloin voi missata viestejä tahattomasti.
Muistelisin, että tuon paidan olisi saanut sen bonuslevyn kautta, mutta en ole omaa peliäni vielä saanut, joten en osaa sanoa varmuudella.