Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Vertailukuvien laatu ei ollut parhaimmasta päästä, mutta silti niistä huomaa isojakin eroja.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Siis onko tuossa hautausmaakohtauksessa siirrytty cgi-animaatiosta peliengineanimaatioon?
Aiemmatkin trailerit ovat olleet ihan pelienginellä. Hahmomallien viilaus ja valaistuksen muuttaminen ei ole mitenkään tavatonta. Katsokaa huviksenne vanhoja MGS2/MGS3-trailereitakin. Niistä löytyy jopa kohtauksia, joita lopullisessa pelissä ei ole ollenkaan. Osaksi se on ihan tahallista Kojiman mindfuckia, ts. sekoitetaan kahta eri kohtausta keskenään kuten esim. aikanaan MGS2-trailerissa nähty Harrier-taistelu George Washington Bridgellä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Aiemmatkin trailerit ovat olleet ihan pelienginellä. Hahmomallien viilaus ja valaistuksen muuttaminen ei ole mitenkään tavatonta.

Jees. Ihmettelin vain eroa esim. vaatteissa. Noissa wanhemmissa kuvissa on tosin blurria siihen malliin että vaikea vertailla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onkos tässä uudessa 80gb mallissa, joka 12pv kesäkuuta jenkkeihin rantautuu, sit ps2 peli tuki, ja kaikki muut mitä vanhassa 60gb mallissa oli, eli muistikortinlukija ja 4usb porttia ym..?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onkos tässä uudessa 80gb mallissa, joka 12pv kesäkuuta jenkkeihin rantautuu, sit ps2 peli tuki, ja kaikki muut mitä vanhassa 60gb mallissa oli, eli muistikortinlukija ja 4usb porttia ym..?

Tämä minuakin kiinnostaisi tietää. Vai onko liian optimistista toivoa että PS2 tuki vielä joskus palautettaisiin?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

ps2 pelien tuki tässä etsimieni tietojen perusteella on, mutta noista muista ei ole missään mitään tietoa
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

80-gigasessa toimii PS2-pelit, mutta en ole kuullut mitään siitä ettäkö sellainen oltaisiin tuomassa Jenkkilän ulkopuolelle. Eikös Eurooppaan ole tulossa vain yhdenlainen MGS4 PS3 bundle? Ja siihen kuuluu 40GB:n malli, ei 80.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onkos tässä uudessa 80gb mallissa, joka 12pv kesäkuuta jenkkeihin rantautuu, sit ps2 peli tuki, ja kaikki muut mitä vanhassa 60gb mallissa oli, eli muistikortinlukija ja 4usb porttia ym..?
Jenkkien 80 gigan mallissa PS2-yhteensopivuus on toteutettu samalla lailla puoliksi softalla kuin meikäläisten 60 gigan mallissa. PS2-yhteensopivuus ei ole silloin aivan täydellistä, ja valitettavasti Sony on jo lopettanut PS2-emulaation jatkokehityksen. Suurin osa kakkospleikkarin peleistä toimii kuitenkin ihan ongelmitta.

80 gigan (tai ylipäätään edes jonkinlaisen PS2-yhteensopivuuden sisältävän) PS3-mallin ilmestymisestä Eurooppaan ei ole kuitenkaan mitään tietoa. Huonoimmassa tapauksessa PS2-pelejä ei tulevaisuudenkaan PS3-konsoleilla pelata ollenkaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Metal Gear Solid 2:ssa Pliskinille(Snake) tapahtuu jotain outoa Raidenin ja Vampin kohdattuaan. Häntä alkaa ikään kuin heikottaa tai jotain. Johtuuko siitä, että hän on loukkaantunut vai voisiko olla oire esim. FOXDIE:sta tai rappeutumisesta?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Metal Gear Solid 2:ssa Pliskinille(Snake) tapahtuu jotain outoa Raidenin ja Vampin kohdattuaan. Häntä alkaa ikään kuin heikottaa tai jotain. Johtuuko siitä, että hän on loukkaantunut vai voisiko olla oire esim. FOXDIE:sta tai rappeutumisesta?

Kyllä se johtui siitä, että Vamp huitaisi puukolla miestä käteen.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jenkkien 80 gigan mallissa PS2-yhteensopivuus on toteutettu samalla lailla puoliksi softalla kuin meikäläisten 60 gigan mallissa. PS2-yhteensopivuus ei ole silloin aivan täydellistä, ja valitettavasti Sony on jo lopettanut PS2-emulaation jatkokehityksen.

Hieman OT tässä ketjussa, mutta kyllä nuo PS2-pelit toimii koko ajan paremmin, eli Sony kyllä jatkaa niiden tukemista vaikkei se sitä enää mainostakaan missään. Esim. itsellä on MGS3 toiminut paremmin kuin alussa ja Hitman: Chronicles toimii nykyään myös.

Mitä arvelette, aiheuttaako tämä julkaisupäivän lähestyessä samanlaista odotuksen tuskaa kuin GTA IV? :D Itse odotan tätä kyllä enemmän kuin GTA:ta. :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Hieman OT tässä ketjussa, mutta kyllä nuo PS2-pelit toimii koko ajan paremmin, eli Sony kyllä jatkaa niiden tukemista vaikkei se sitä enää mainostakaan missään. Esim. itsellä on MGS3 toiminut paremmin kuin alussa ja Hitman: Chronicles toimii nykyään myös.
PS2-emulaation kehitys loppui noin version 2.10 paikkeilla. Tiedot PS2-yhteensopivuuden jatkokehityksen lopettamisesta perustuvat hyvin luotettaviin lähteisiin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mitä arvelette, aiheuttaako tämä julkaisupäivän lähestyessä samanlaista odotuksen tuskaa kuin GTA IV? :D Itse odotan tätä kyllä enemmän kuin GTA:ta. :)

"Kaikki" ei edes odota tuota GTA:ta.:cool:

Itse olen odottanut tuota MGS4:jää heti Snake Eaterin julkaisun jälkeen. Ei tässä kuitenkaan ole odotettavissa tuskaa, se vaihe on jo mennyt ohi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

"Kaikki" ei edes odota tuota GTA:ta.:cool:

Itse olen odottanut tuota MGS4:jää heti Snake Eaterin julkaisun jälkeen. Ei tässä kuitenkaan ole odotettavissa tuskaa, se vaihe on jo mennyt ohi.

Tuskaa se on joka päivä! :D..... Vielä kun pitää olla lähes kolme viikkoa julkasun jälkeen kesätöissä, että saa rahat kokoon PS3 + MGS 4:ään.. Mutta onhan toi peli todellakin odottamisen arvoinen.. Se on yksi syistäni hankkia koko rakkine :D..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Hieman noista vanhan ja uuden trailerin eroista. Uudessa ainakin grafiikkaa oltiin hivutettu viellä astetta hienompaan suuntaan, joka nyt on näissä suuremman luokan peleissä ihan normaalia viimehetken viilailua. Todella tunnelmallinen loppu tossa trailerissa. Itse peliä jo kuumeisesti odotan. Enää 42 päivää julkaisuun... ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onko jotkut kentät vanhoista MGS-sarjan osista pelattavia MGS4:ssa?

http://kotaku.com/386212/will-mgs-4-feature-playable-mgs-flashbacks

Kohta sekin selviää, mutta olisi kyllä aikamoinen uutinen jos tuo olisi totta.

Oma teoria on että, kun trailereistakin on jo nähty että SM:lle mennään jossain vaiheessa, niin Sneikki pääsee taas kerran infiltratemaan sinne :p
Paikka nimittäin näytti aika autiolta, mutta toisaalta taas sen vähän mitä Snaken kasvoista näki, niin ei näkynyt räkäjarruja ja muutenkin näytti vähän nuoremmalta.

Noh, enpä aio asiaa miettiä enempää, enkä pahemmin MGS4:stakaan, saa sitten kunnolla fiilistellä heti kun saa pelin koneeseen sisään :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Euroopan MGS4 Limited Edition semi-varmistettu. Mukana tulee olemaan itse pelin lisäksi Old Snake figuuri, making of bluray ja soundtrack. Hintaa on tosin melko suolaiset ~129.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=86204

Kyseinen puljuhan paljasti myös ensimmäisten joukossa GTA IV PS3 bundlen, joten tuon luulisi olevan melko luotettava lähde.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

"Kaikki" ei edes odota tuota GTA:ta.:cool:

Itse olen odottanut tuota MGS4:jää heti Snake Eaterin julkaisun jälkeen. Ei tässä kuitenkaan ole odotettavissa tuskaa, se vaihe on jo mennyt ohi.

Jep olen elävä esimerkki tapauksesta joka ei tuota GTA IV:tä odottanut, lähinnä kiinnostaa tuo Haze vähän enemmän. GTA IV Tulee silti mahdollisesti hankittua(sen verran porukka hehkuttaa että joutuu tietysti kokeilemaan) kunhan noita pelejä saa pelattua vähän lävitsekkin, ellen sitten nappaa lainaksi jostain kun muutama kaverikin on tuon hankkinut.

MGS4 toisaalta on must jo pelkän MGO:n takia. Ja vielä enemmän jos noita beta:n porukoiden parannus ehdotuksia ei ohiteta niin mahtavaa menoa tulee löytymään myös moninpelin puolelta. Tosin Sneakissä snake:lla pelaaminen on kovaa menoa myös joten yksinpelissä on ainakin kontrolli puoli kunnossa.

Eniten silti kiinnostaa että onko kojima todella saanut sen verran suuremmaksi noita alueita että pelaajat saavat todellakin valita useista mahdollisista reiteistä. Siitä saa vaan omat kiksit kun kaukaa kiikareiden kanssa tutkailee hiljakseen sotilaiden reitit ja suunnittelee toimivan reitin, ja jos suunnitelma viellä onnistuu voi sitä onnistumisen riemua. (Deus ex <3)
 
Ylös Bottom