Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aiemmatkin trailerit ovat olleet ihan pelienginellä. Hahmomallien viilaus ja valaistuksen muuttaminen ei ole mitenkään tavatonta. Katsokaa huviksenne vanhoja MGS2/MGS3-trailereitakin. Niistä löytyy jopa kohtauksia, joita lopullisessa pelissä ei ole ollenkaan. Osaksi se on ihan tahallista Kojiman mindfuckia, ts. sekoitetaan kahta eri kohtausta keskenään kuten esim. aikanaan MGS2-trailerissa nähty Harrier-taistelu George Washington Bridgellä.Siis onko tuossa hautausmaakohtauksessa siirrytty cgi-animaatiosta peliengineanimaatioon?
Aiemmatkin trailerit ovat olleet ihan pelienginellä. Hahmomallien viilaus ja valaistuksen muuttaminen ei ole mitenkään tavatonta.
Onkos tässä uudessa 80gb mallissa, joka 12pv kesäkuuta jenkkeihin rantautuu, sit ps2 peli tuki, ja kaikki muut mitä vanhassa 60gb mallissa oli, eli muistikortinlukija ja 4usb porttia ym..?
Jenkkien 80 gigan mallissa PS2-yhteensopivuus on toteutettu samalla lailla puoliksi softalla kuin meikäläisten 60 gigan mallissa. PS2-yhteensopivuus ei ole silloin aivan täydellistä, ja valitettavasti Sony on jo lopettanut PS2-emulaation jatkokehityksen. Suurin osa kakkospleikkarin peleistä toimii kuitenkin ihan ongelmitta.Onkos tässä uudessa 80gb mallissa, joka 12pv kesäkuuta jenkkeihin rantautuu, sit ps2 peli tuki, ja kaikki muut mitä vanhassa 60gb mallissa oli, eli muistikortinlukija ja 4usb porttia ym..?
Metal Gear Solid 2:ssa Pliskinille(Snake) tapahtuu jotain outoa Raidenin ja Vampin kohdattuaan. Häntä alkaa ikään kuin heikottaa tai jotain. Johtuuko siitä, että hän on loukkaantunut vai voisiko olla oire esim. FOXDIE:sta tai rappeutumisesta?
Kyllä se johtui siitä, että Vamp huitaisi puukolla miestä käteen.
Jenkkien 80 gigan mallissa PS2-yhteensopivuus on toteutettu samalla lailla puoliksi softalla kuin meikäläisten 60 gigan mallissa. PS2-yhteensopivuus ei ole silloin aivan täydellistä, ja valitettavasti Sony on jo lopettanut PS2-emulaation jatkokehityksen.
PS2-emulaation kehitys loppui noin version 2.10 paikkeilla. Tiedot PS2-yhteensopivuuden jatkokehityksen lopettamisesta perustuvat hyvin luotettaviin lähteisiin.Hieman OT tässä ketjussa, mutta kyllä nuo PS2-pelit toimii koko ajan paremmin, eli Sony kyllä jatkaa niiden tukemista vaikkei se sitä enää mainostakaan missään. Esim. itsellä on MGS3 toiminut paremmin kuin alussa ja Hitman: Chronicles toimii nykyään myös.
Mitä arvelette, aiheuttaako tämä julkaisupäivän lähestyessä samanlaista odotuksen tuskaa kuin GTA IV? Itse odotan tätä kyllä enemmän kuin GTA:ta.
"Kaikki" ei edes odota tuota GTA:ta.
Itse olen odottanut tuota MGS4:jää heti Snake Eaterin julkaisun jälkeen. Ei tässä kuitenkaan ole odotettavissa tuskaa, se vaihe on jo mennyt ohi.
Onko jotkut kentät vanhoista MGS-sarjan osista pelattavia MGS4:ssa?
http://kotaku.com/386212/will-mgs-4-feature-playable-mgs-flashbacks
Kohta sekin selviää, mutta olisi kyllä aikamoinen uutinen jos tuo olisi totta.
"Kaikki" ei edes odota tuota GTA:ta.
Itse olen odottanut tuota MGS4:jää heti Snake Eaterin julkaisun jälkeen. Ei tässä kuitenkaan ole odotettavissa tuskaa, se vaihe on jo mennyt ohi.