Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 2: Modern Combat

Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Hei pelaatteko viel tätä, aika hyvä. Mun nimi on SoMaLu oon keskiverto pelaaja ja mun lempi hemmo on Special OP tai Support. Tulkaa ens viikonloppuna pelaamaan.:)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Hei pelaatteko viel tätä, aika hyvä. Mun nimi on SoMaLu oon keskiverto pelaaja ja mun lempi hemmo on Special OP tai Support. Tulkaa ens viikonloppuna pelaamaan.:)

Kyllä tulee vielä pelailtua, mutta vähemmissä määrin kun ostin tässä taannoin tämän pelin xbox 360:selle. Mutta kyllä mua voi siellä joskus nähdäkin :) Voishan sinne taas tulla vähän pelailemaan ja samalla vois lisätä sut kaverilistaan.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Oon pelailemas joka päivä klo11:00 - 22:00 (joskus tolta väliltä) tämän viestin laitto hetkellä pelaan servussa nimeltään Multiplay Pub 01. (pelaan muuten aina jossain multiplay pub servssa.)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Kyllä tämä Xbox 360 -versioon verrattuna potkii huomattavasti paremmin. :) Tietty kyseessä on edellisen konsolisukupolven tekniikka, ja tämän päivän mittapuulla ruudunpäivitys onkin tus-kai-sen alhainen, jos on yhtään tottunut tuoreempiin räiskintöihin. Mutta nuo pienet silmäkivut jäävätkin sitten ainoaksi selväksi miinukseksi, sillä:

- XO:n versiossa on vähemmän pelaajia (enemmän uusia fps-pelejä verrattuna PS2:een)
- ohjaus/liikkuminen on pleikkarilla parempi, XO-versio on selvästi kankeampi
- poksilla piirtoetäisyys parempi --> enemmän (nobo)snipuja --> vähemmän menoa --> alhaisempi pelin taso
- XO:lla pitää osua singolla kopterin runkoon, muuten menee läpi että sujahtaa

Nuo tulevat näin äkkiseltään mieleen. Yleisesti ottaen Xbox 360:n versio ei vain tunnu läheskään yhtä hyvältä. Hyvä peli luonnollisesti käännetty tehokkaammalle konsolille, mutta parantuneiden graffojen alta paljastuu kömpelömmin pyörivä, sieluton teos. Bad Company ikävä kyllä ryssittiin sen klaanituen osalta, ja silloin tällöin tekeekin mieli fiilistellä Modern Combatin tantereilla...ja silloin PS2-versio on ainakin mun valinta, molemmat omistaneena.

Vielä kun vanhaa jengiä saisi potkittua porukalla pitämään hauskaa. Ikävä kyllä privaservujen tekeminen taitaa olla likipitäen mahdotonta, kun se jo pelin parhaimpina aikoina oli lievästi sanottuna vaikeaa.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Nuo tulevat näin äkkiseltään mieleen. Yleisesti ottaen Xbox 360:n versio ei vain tunnu läheskään yhtä hyvältä. Hyvä peli luonnollisesti käännetty tehokkaammalle konsolille, mutta parantuneiden graffojen alta paljastuu kömpelömmin pyörivä, sieluton teos. Bad Company ikävä kyllä ryssittiin sen klaanituen osalta, ja silloin tällöin tekeekin mieli fiilistellä Modern Combatin tantereilla...ja silloin PS2-versio on ainakin mun valinta, molemmat omistaneena.

Vielä kun vanhaa jengiä saisi potkittua porukalla pitämään hauskaa. Ikävä kyllä privaservujen tekeminen taitaa olla likipitäen mahdotonta, kun se jo pelin parhaimpina aikoina oli lievästi sanottuna vaikeaa.

Ihan samanlaisia tunteita itsellekin tulee välillä, että nyt pitäisi pelata vanhaa kunnon BF2: Modern Combatia, mutta vain ajattelu vaiheeseen se on jäänyt.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Itsekkin olen vasta alkanut kyseistä peliä pelaamaan ja on se vaan hauskaa. Tässä on sitä jotain kuten esim CoD 4:ssä.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Klaanimatsiservun tekeminen onnistuu näköjään oikein hyvin, jopa paremmin kuin pari vuotta sitten. Nyt menee monesti kertalaakista sisään, joskus sait rämpyttää ristiä kolme varttia ennen kuin sovittu GB-matsi pääsi käyntiin. Sen lisäksi public-puolella nuo Multiplayn serverit meinaa sitä, että nyt on tarjolla enemmän euroservuja kuin koskaan aiemmin. :)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Tulipahan käytyy kokeilemassa kyseistä peliä pitkästä aikaa. Peli nyki ennen aivan kamalasti PS3:lla, mutta näköjään sekin ongelma oli hävinnyt. Taidot oli kadonnu jonnekkin ja kontrolleista olin ihan pihalla. Hauskaa oli silti ja edelleen on loistava peli mielestäni.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Vähän joo menee ristiin Bad Companyn kanssa noi kontrollit, mutta kyllähän tätä on tullut niin paljon jauhettua että kaikki palautuu mieleen yllättävän nopeasti.
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Tulipa katseltua pitkästä aikaa vanhoja videoita matseista, tämä peli kyllä pilasi kaikki muut pelit mminulta, ei ole mikään peli tuottanut samanlaista hyvää, tyydyttynyttä fiilistä kuin tämä ja nimenomaan tämä versio (X0 version mekaniikka kusee pahasti). Kunhan saan PS2:n viriteltyä verkkoon, niin voisi koota nastyja paikalle ja lähteä sotimaan ja muistelemaan, ehkä jopa rallia ajamaan tai uimaan ;)
 
Vastaus: Battlefield 2: Modern Combat

Kunhan saan PS2:n viriteltyä verkkoon, niin voisi koota nastyja paikalle ja lähteä sotimaan ja muistelemaan, ehkä jopa rallia ajamaan tai uimaan ;)
Mukaan voisi kysellä Kalman pelaajia, mikäli niiltä löytyy vielä sellaisia tyyppejä kenellä on BF: MC. :)
 
Ylös Bottom