Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

Vastaus: Live Arcade

Itse ehdin pikaiset 5min tuossa ruokiksella testaamaan. Hieman kömpelöiltä vaikutti nuo kontrollit pääpelin puolella aluksi, muuten musat/graffat jne olivat kunnossa. Koitin vielä 2 auki olevaa challengea ja ne olivat kyllä hyviä. Heti ensimmäisessä joutuu ajoittamaan todella tarkasti, toisessa taas miettimään jo pelimekaniikkakin. Taisi joku tutorialkin peliin löytyä, mutta niitähän nyt ei tueta...

Luultavasti ostan pelin, kontrollit alkoivat siinä jo hieman tulemaan tutuimmiksi niin peli tuntui paremmalta, challenget ainakin vakuuttivat. Luultavasti tässä arvostelussa esille tulleet turhautumiset pitävät kuitenkin paikkansa: Eurogamer
 
Vastaus: Live Arcade

Kokeiluversion perusteella kontrollit ovat kieltämättä hieman kankeat, mutta peli vaikutti silti hauskalta. Etenkin demon kustannuksella heitellyt läpyskät jaksoivat huvittaa. Pitänee tarkkailla.
 
Vastaus: Live Arcade

Onkos täällä kuinka moni ostanut tuon Geometry Wars 2:n? Itse ostin pelin eilen niin olisi mukava päästä vertailemaan ennätyksiä muiden kanssa. :)

Edit. Ei hemmetti. Onko todellista, että jos ei ole kirjautuneen Liveen, niin tuloksen eivät tallennu? Kesken pelin nimittäin langaton netti pätkäs (koneen kautta) ja live tietysti kirjautu ulos, sain ennätyksen eikä tulosta näy missään. :(

Minut voi ainakin lisätä kaverilistalleen, nimi sama kuin allekirjoituksessa. Olisi kiva juuri pelailla arcadetyyppisiä pelejä ja vertailla tuloksia muita vastaan. :) Geometry wars kakkosta ei vielä tosin ole, ykkönen löytyy.
 
Vastaus: Live Arcade

Tulipa tuossa oluen maistelun sivussa ostettua tuo Braid, noh pelaamisesta ei tullut yhtään mitään tässä väsymyksen ja humaltumisen tilassa. Ostin sitten heti perään vielä Bionic Commando Rearmedin. Äkkiseltään testattuna molemmat vaikuttais olevan live arcaden parhaimmistoa.
 
Vastaus: Live Arcade

Kyllä nyt pikkupelien ystävien kelpaa. Braid ja BCR ovat molemmat rautaa, ja kohta tulee vielä Castle Crashers :)

Itse olen pitänyt myös tuon BCRn musiikeista, ja ne voisi melkein ostaa iTunesista. Harmi vaan, että taitaa mokomat olla drm-suojattuja niin niihin en ole rahaa laittamassa :(
 
Vastaus: Live Arcade

Castle crashers sai IGN:ssä 9.0 :) Arvostelu

Mikäs laatupelien tulva nyt XBLA:han on? Ei rahat tai siis ms-pojot riitä kaikkiin noihin. :D
 
Vastaus: Live Arcade

Jotenkin muistin, että castle crashers irtoaisi 800 pojolla ja olin sitä varten hieman "säästellytkin". Demon perusteella vaikutta kyllä erittäin mukavalta piristävine grafiikoineen joten eiköhän sen 400 pojoa lisää tähän viittisi tuhlata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Live Arcade

Jotenkin muistin, että castle crashers irtoaisi 800 pojolla ja olin sitä varten hieman "säästellytkin". Demon perusteella vaikutta kyllä erittäin mukavalta piristävine grafiikoineen joten eiköhän sen 400 pojoa lisää tähän viittisi tuhlata.

Voin ehdottomasti suositella. Äkkiseltään väittäisin, että Castle Crashers mahtuu Arcaden kolmen viihdyttävimmän (ja ehkä jopa parhaan) pelin joukkoon.
 
Vastaus: Live Arcade

Tuo castle crashers vaikutti trialin perusteella hyvin hauskalta ja viihdyttävältä peliltä. :) Pitää kyllä laittaa harkintaan pelin hankkiminen.. :)
 
Vastaus: Live Arcade

Braid ja Castle Crashers tuli investoitua viikonloppuna. Braid oli pelinä parempi noista kahdesta, mutta CC:n eduksi pitää laskea älyvapaa huumori. Paskovat elukat esim oli aika läppä ekalla kertaa. :D
Braid taas kyllä söi hermot aika lahjakkaasti. EIHÄN noita palapelin paloja voi saada. Lisäksi ftuli iilarit, että peli bugaa joissain ongelmissa...
Ps. Olen CC:ssä jumissa siinä kohdassa missä tulee ne kaloilla huitovat teddynallet. Oisko vinkkiä? :eek:
 
Vastaus: Live Arcade

Braid ja Castle Crashers tuli investoitua viikonloppuna. Braid oli pelinä parempi noista kahdesta, mutta CC:n eduksi pitää laskea älyvapaa huumori. Paskovat elukat esim oli aika läppä ekalla kertaa. :D
Braid taas kyllä söi hermot aika lahjakkaasti. EIHÄN noita palapelin paloja voi saada. Lisäksi ftuli iilarit, että peli bugaa joissain ongelmissa...
Ps. Olen CC:ssä jumissa siinä kohdassa missä tulee ne kaloilla huitovat teddynallet. Oisko vinkkiä? :eek:

Piekset menemään. Jos apua halajat, ni kutsu. Pelailen yleensä iltasella. Tai 4 jälkeen.
 
Vastaus: Live Arcade

Duke Nukem 3D for the Xbox LIVE Arcade will be released on Wednesday Sep 24th! :cool:

Hinnasta ei vielä tietoa :/
 
Vastaus: Live Arcade

Pitääkö tässä taas hommata live pisteitä :D Molemmat pelit kyl sellasia et kiinnostais hommata, mutta kun ei oo entisiäkään ehtiny pelaa..
 
Ylös Bottom