Nepa
Well-Known Member
Vastaus: Pelaaminen otsikoissa
Mutta miettikää nyt asiaa tältä kantilta.
Jos Sony ilmottaisi aina näissä tapauksissa suoraan julkisesti että korvaamme kaikki aiheutuneet kulut ja vähän vielä henkisistä kivuista aiheutuneita kuluja niin mitä luulette tapahtuvan?
Näen itse työssäni liian paljon tätä kuinka kuluttaja käyttää asemaansa törkeästi hyväksi ja maailman typerintä sanontaa: "Asiakas on aina oikeassa" kuulee jatkuvasti.
Yllättäen ihmiset ostaisivat sadoilla euroilla pelejä ja sitten kinuaisivat rahojaan takaisin vedoten siihen että "lapsi" osti ne.
Todennäköisesti tässä tapauksessa Sony/NF/PS tulee vastaan tavalla tai toisella, mutta valttämättä siitä ei vuodeta medialle.
Mutta miettikää nyt asiaa tältä kantilta.
Jos Sony ilmottaisi aina näissä tapauksissa suoraan julkisesti että korvaamme kaikki aiheutuneet kulut ja vähän vielä henkisistä kivuista aiheutuneita kuluja niin mitä luulette tapahtuvan?
Näen itse työssäni liian paljon tätä kuinka kuluttaja käyttää asemaansa törkeästi hyväksi ja maailman typerintä sanontaa: "Asiakas on aina oikeassa" kuulee jatkuvasti.
Yllättäen ihmiset ostaisivat sadoilla euroilla pelejä ja sitten kinuaisivat rahojaan takaisin vedoten siihen että "lapsi" osti ne.
Todennäköisesti tässä tapauksessa Sony/NF/PS tulee vastaan tavalla tai toisella, mutta valttämättä siitä ei vuodeta medialle.