Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Tein äsken erityisesti Forza Motorsport 2 Driftausta käsittelevän yhteisön, ideana on näyttää omia drifting autoja ja jakaa auton asetuksia jotka soveltuvat driftaukseen. Sekä tehdä Moninpeli Sessioita driftausta varten. Peremälle vaan >> Tästä yhteisöön
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Semmonen pikku ongelma on, että kun otan TUNE CAR niin ei voi muuta säätää kun renkaiden painetta vaikka siellä on kaikkea mahdollista.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

thelaa sanoi:
Semmonen pikku ongelma on, että kun otan TUNE CAR niin ei voi muuta säätää kun renkaiden painetta vaikka siellä on kaikkea mahdollista.
Varaosakaupan kautta uuteen nousuun.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Itsellä astetta erikoisempi ongelma pelin kanssa.
Siirsin vanhasta boksista uuteen profiilit, ja nyt kun koitan käynnistää peliä, se haluaa että imuroin päivityksen ja samalla loggaa minut ulos livestä. Kun klikkaan että imuroidaan ja asennetaan päivitys, se sitä runksuttaa hetken ja sitten lyö errorit kehiin että ei saa yhteyttä nettiin. Peli heittää Dashboardiin ja kone automaattisesti yhdistää takaisin liveen. Jos vastaan että älä päivitä, kone herjaa että täytyy päivittää että voi pelata.

Kiva peli on, kun vaan pääsis pelaamaan... Muilla ollut samaa? Niksit ei olis pahitteeks. Koitin poistaa profiilin kokonaan, silloin pääsen kyllä pelin sisään mutta en ole livessä lainkaan. Enkä voi jatkaa jo pitkälle edennyttä peliäni...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ongelma taitaapi olla Livessä. Itelläkin oli ongelmia kirjautua crackdownissa sisään. Irrotin vaan verkkopiuhan ja sit se toimi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Avisop sanoi:
Itsellä astetta erikoisempi ongelma pelin kanssa.
Siirsin vanhasta boksista uuteen profiilit, ja nyt kun koitan käynnistää peliä, se haluaa että imuroin päivityksen ja samalla loggaa minut ulos livestä. Kun klikkaan että imuroidaan ja asennetaan päivitys, se sitä runksuttaa hetken ja sitten lyö errorit kehiin että ei saa yhteyttä nettiin. Peli heittää Dashboardiin ja kone automaattisesti yhdistää takaisin liveen. Jos vastaan että älä päivitä, kone herjaa että täytyy päivittää että voi pelata.

Live ongelmia tosiian taitaapi olla tuo. Mulla oli eilen vähän vastaavia ongelmia CoD4:n kanssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Juustokahvi sanoi:
No tää ei ookkaan rallipeli vaan ajosimulaattori

On ja on paikoin tuo simulaatio eli todellisuuden jäljittely on jäänyt puolitiehen tässä muuten niin loistavassa tekeleessä. Nimittäin jos katsoo esim. Suzukan A-Luokan ykkösaikoja niin ne on muistaakseni ajettu 67 vuoden Corvette Stingrayllä ja siitä on todellisuuden jäljittely silloin jo kaukana, sillä todellisuudessa ei millään 67 vuoden Stingrayllä päihitetä millään kunnon kilparadalla mitään Ferrari Enzoja eikä Lamboja.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ken Masters sanoi:
On ja on paikoin tuo simulaatio eli todellisuuden jäljittely on jäänyt puolitiehen tässä muuten niin loistavassa tekeleessä. Nimittäin jos katsoo esim. Suzukan A-Luokan ykkösaikoja niin ne on muistaakseni ajettu 67 vuoden Corvette Stingrayllä ja siitä on todellisuuden jäljittely silloin jo kaukana, sillä todellisuudessa ei millään 67 vuoden Stingrayllä päihitetä millään kunnon kilparadalla mitään Ferrari Enzoja eikä Lamboja.

Liian pitkälle todellisuuden jäljittelyä ei kannata viedä. Mielestäni on hyvä, ettei hyvää aikaa ajaakseen tarvitse aina valita Enzoa, Lamboa, Koenigsegnigseggseggseggiä tms. super-autoa. Tuo huomattavasti vaihtelua peliin ja pelaamiseen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Didd sanoi:
Liian pitkälle todellisuuden jäljittelyä ei kannata viedä. Mielestäni on hyvä, ettei hyvää aikaa ajaakseen tarvitse aina valita Enzoa, Lamboa, Koenigsegnigseggseggseggiä tms. super-autoa. Tuo huomattavasti vaihtelua peliin ja pelaamiseen.

Hyvähän se on, että tiukan kisan saisi aikaiseksi kunnon autoilla esim sebringillä, mutta eipä tule mitään kun aina jollakin on siellä sitten käytössä 69 Charger tai Stingray jotka ovat rakennettu pelkästään suorahirmuiksi. Eipä oikein naurata hävitä kisaa sen takia, että joku ratkaisee voiton
jollain suora tykillä joka menee taas etana vauhtia mutkissa ja kaveri saattaa olla parhaimmillaan
jopa 300 metriä tai enemmän takanasi ennen takasuoraa ja siltikin voittaa kisan tuollaisella autolla. Eiköhän se olisi tarkoitus kuitenkin tehdä tasapaksu auto joka on suht nopea suorilla ja suht nopea ajettava myös mutkissa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Stingray on varmaan ollut "ihan vakio" ? eli kyllähän Ladankin saa kulkemaan jos siihen lyö vaikka 100 000 puntaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tuli boksi ostettua jouluksi lapsille ja ratti tulossa kunhan niitä alkaa saamaan, Forza 2 löytyy jo...lapsille tietenkin vain.. ;)

Kysyisinkin, että onko olemassa jo jotain Suomi-liigaa tai vastaavaa Live-peleihin? Joskus muinoin PC:lla Gran Prix Legensejä Suomi-sarjassa pelanneena tuli todetuksi, että nettipelit voittaa tietokonetta vastaan pelatut pelit 10-0. Vastaavasti nettipelit liigassa samoja kuskeja vastaan ovat sitten vielä huomattavasti nautinnollisempi versio samasta asiasta..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ruato sanoi:
Tuli boksi ostettua jouluksi lapsille ja ratti tulossa kunhan niitä alkaa saamaan, Forza 2 löytyy jo...lapsille tietenkin vain.. ;)

Kysyisinkin, että onko olemassa jo jotain Suomi-liigaa tai vastaavaa Live-peleihin? Joskus muinoin PC:lla Gran Prix Legensejä Suomi-sarjassa pelanneena tuli todetuksi, että nettipelit voittaa tietokonetta vastaan pelatut pelit 10-0. Vastaavasti nettipelit liigassa samoja kuskeja vastaan ovat sitten vielä huomattavasti nautinnollisempi versio samasta asiasta..

Käys katteleen tohon suuntaan jos forzaan etit suomipelaajia: http://www.forzaracingclub.com/fi/
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ja mitenhän toi omien kuvien ja kuvioiden (esim. noita halo ja muita kuvia autoon mitä jengi on vääntäny) iskeminen autoon onnistuu? Vai eikö? Vai mitä mä oon missannu?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ja mitenhän toi omien kuvien ja kuvioiden (esim. noita halo ja muita kuvia autoon mitä jengi on vääntäny) iskeminen autoon onnistuu? Vai eikö? Vai mitä mä oon missannu?

Minun käsittääkseni kaikki nämä taideteokset ovat syntyneet pelin omalla editorilla eli taiteellista silmää kaivataan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Minun käsittääkseni kaikki nämä taideteokset ovat syntyneet pelin omalla editorilla eli taiteellista silmää kaivataan.

Oonkohan mä missannu jonkulaisen vapaakäsi pensselin, tuskin porukka kuitenkaan väntää noita kuvia niillä valmiilla decaaleilla...?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Olen näköjään kasvanut näistä ajosimulaattoreista eroon. Tilasin pelin Play.comista, kun sai alle 30 euron, mutta jaksoi kiinnostaa sen puoli tuntia. Gran Turismo 4:n kanssa oli itse asiassa sama juttu. Pelasin kuitenkin edellesiä GT-pelejä suu vaahdossa tuntikausia putkeen. Ei nappaa enää niin ei.
 
Ylös Bottom