Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Varaosakaupan kautta uuteen nousuun.thelaa sanoi:Semmonen pikku ongelma on, että kun otan TUNE CAR niin ei voi muuta säätää kun renkaiden painetta vaikka siellä on kaikkea mahdollista.
Avisop sanoi:Itsellä astetta erikoisempi ongelma pelin kanssa.
Siirsin vanhasta boksista uuteen profiilit, ja nyt kun koitan käynnistää peliä, se haluaa että imuroin päivityksen ja samalla loggaa minut ulos livestä. Kun klikkaan että imuroidaan ja asennetaan päivitys, se sitä runksuttaa hetken ja sitten lyö errorit kehiin että ei saa yhteyttä nettiin. Peli heittää Dashboardiin ja kone automaattisesti yhdistää takaisin liveen. Jos vastaan että älä päivitä, kone herjaa että täytyy päivittää että voi pelata.
Juustokahvi sanoi:No tää ei ookkaan rallipeli vaan ajosimulaattori
Ken Masters sanoi:On ja on paikoin tuo simulaatio eli todellisuuden jäljittely on jäänyt puolitiehen tässä muuten niin loistavassa tekeleessä. Nimittäin jos katsoo esim. Suzukan A-Luokan ykkösaikoja niin ne on muistaakseni ajettu 67 vuoden Corvette Stingrayllä ja siitä on todellisuuden jäljittely silloin jo kaukana, sillä todellisuudessa ei millään 67 vuoden Stingrayllä päihitetä millään kunnon kilparadalla mitään Ferrari Enzoja eikä Lamboja.
Didd sanoi:Liian pitkälle todellisuuden jäljittelyä ei kannata viedä. Mielestäni on hyvä, ettei hyvää aikaa ajaakseen tarvitse aina valita Enzoa, Lamboa, Koenigsegnigseggseggseggiä tms. super-autoa. Tuo huomattavasti vaihtelua peliin ja pelaamiseen.
Ruato sanoi:Tuli boksi ostettua jouluksi lapsille ja ratti tulossa kunhan niitä alkaa saamaan, Forza 2 löytyy jo...lapsille tietenkin vain..
Kysyisinkin, että onko olemassa jo jotain Suomi-liigaa tai vastaavaa Live-peleihin? Joskus muinoin PC:lla Gran Prix Legensejä Suomi-sarjassa pelanneena tuli todetuksi, että nettipelit voittaa tietokonetta vastaan pelatut pelit 10-0. Vastaavasti nettipelit liigassa samoja kuskeja vastaan ovat sitten vielä huomattavasti nautinnollisempi versio samasta asiasta..
Ja mitenhän toi omien kuvien ja kuvioiden (esim. noita halo ja muita kuvia autoon mitä jengi on vääntäny) iskeminen autoon onnistuu? Vai eikö? Vai mitä mä oon missannu?
Minun käsittääkseni kaikki nämä taideteokset ovat syntyneet pelin omalla editorilla eli taiteellista silmää kaivataan.
Oonkohan mä missannu jonkulaisen vapaakäsi pensselin, tuskin porukka kuitenkaan väntää noita kuvia niillä valmiilla decaaleilla...?
Juuri niillä.
Vapaata pensseliä ei ole.