Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Onko kellään ollu päivityksen jälkeen web sivujen lauseissa vituiks menneitä yhdistelmiä? Esim MTV3 sivulla on monessa : Ilkka Kanerva lähetti200viestiä läskiperseelle vahingossakännissä... eli siis sanojen välissä ei ole välejä.

Itse huomasin juuri äsken saman ongelman maikkarin sivuilla.:confused: Muilla sivuilla ei ole samaa probleemaa näkyny...

Onko kellään ollu päivityksen jälkeen web sivujen lauseissa vituiks menneitä yhdistelmiä? Esim MTV3 sivulla on monessa : Ilkka Kanerva lähetti200viestiä läskiperseelle vahingossakännissä... eli siis sanojen välissä ei ole välejä.

Samaa näkynyt myös täällä. Esimerkkisi oli varsin kuvaava :D

Kukaan ei ole tainnut mainita sitä kuinka nopea selain on nykyään. Toimii nopeammin netti Ps3:lla kuin puuceellä mulla nykyään.

Eipä siitä hirveästi iloa oo kun kaikki sivustot ei toimi kuitenkaan, eikä selain muutenkaan mitenkään kehuttava ole.

Mitähän muuta toi sisältää ku tuen tolle uudelle storelle... Nettiselainta ainakin sais päivittää, nyt se tekee itsestään yhdyssanoja tietyillä sivuilla mikä on aika ärsyttävää.

Katos niimpä olikin! ja 100 ensimmäiselle on luvassa jotain ainutlaatuista bonussälää kuulema :D

? Minulla ei pleikkari uutta päivitystä halua ottaa, väittää että on jo uusin versio.

Ainiin perhana. Tämä on se päivä jolloin ei pidä uskoa mihinkään ja keneenkään. :mad:

tuon tiesin jo mutta toi (80710723)?

Terve tässä uusi jäsen. Heti alkuun olisin pulassa päivitysten kanssa. Päivityksen installaatio keskeytyy vikakoodiin 8002F147 ja boottauksen jälkeen aina luupittaa samaan kohtaan

Luin threadiä läpi ja olen kokeillut mielestäni kaikkea neuvottua. Olisinkohan missanut jotain? Alla kuitenkin posti jonka laitoin Nordis Filmille (fi-hotline at nordiskfilm.com)

Onko kukaan päässyt tuosta pulasta kotikonstein?

------------------
Olen vanha PSP käyttäjä ja tehnyt päivityksiä siihen kymmenkuntakertaa.

1) Ostin PS3:n eilen ja siinä taisi olla versio 1.90 sisällä
2) Löin päälle ja välittömästi kytkin se nettiin wlanin kautta--> Ok

3) Hain heti päivitystä updaten kautta ja päivitys lähti latautumaan hyvin. En käyttänyt konetta ollenkaan (pelannut tai katsonut leffaa)
4) Pävityksen lataus ok --> haluatko installoida sen --> kyllä

5) Installointi menee 49-51% ja sitten tulee kehoitus ottaa yhteyttä supporttiin --> vikakoodi 8002F147
6) Jos koneen buuttaa sen aloitaa välittömästi installoinnin ja päätyy aina samaan virheilmoitukseen samassa kohden

Kone on siis "installointiluupissa". Mihinkään valikkoon ei pääse, esim. valitsemaan päivitystä massamuistilta (PC:n kautta 8 GB tikulle). Kokeilin tätäkin mutta kone ei yritä ajaa päivitystä tikulta (PS3/UPDATE/updatetidosto..... Eli kun valikkoihin ei pääse niin mitään asetuksiakaan ei pääse muuttamaan.

Kokeilin myös buutata ohjainta siitä pienestä hammstikku reiästä --> ei merkitystä. Kokeilin laittaa DVD:n sisään --> ei merkitystä

Eli kone ei toimi ollenkaan. Näyttäisi että koneen mielestä päivitystiedosto oli kunnossa (PS3 ei siis ole tunnistanut mahdollisesti korruptoitunutta updaten kautta ladattua tiedostoa). Ja tämä korruptointunut tiedosto on sekoittanut muistin --> kone aloittaa installaation automaattiseti--> pysähtyy 50% --> buutatessa aloitaa taas installaation automaattisesti uudelleen

t. Erno

Terve tässä uusi jäsen. Heti alkuun olisin pulassa päivitysten kanssa. Päivityksen installaatio keskeytyy vikakoodiin 8002F147 ja boottauksen jälkeen aina luupittaa samaan kohtaan

Olethan kokeillut painaa plegen nappia pitemmän aikaa? Eri toimintoja tapahtuu kun pitää painettuna sitä nappia aina pitempään. Selaappaas tai etsi haulla ne ajat ja toiminnot, itse en niitä tähän hätään muista :)

Ylös Bottom