Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jari_1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Onko joku tietty päivämäärä, minkä jälkeen valmistetut Elitet on kaikki falcon-malleja?

Ei kai siihen kukaan tiedä tarkkaa päivää, mutta luulisi että ainakin varmuudella kaikki tämän vuoden puolella kasatut ovat jo niitä. Edelleen paras tuntomerkki on se 175W siinä paketin kyljessä.

Pitäisiköhän vaihtaa PS3 tähän kaunokaiseen. Alkaa jo sen verran vituttamaan toi Sonyn pelleily. Mitä mieltä olette?

Mikäs Sonyn vehkeessä ahistaa?

Jos meinaat vaihtaa niin kandee odottaa heinäkuulle.

Vaikka tuollainen uusi xbox 360 ultimate tulisikin en minä ala maksamaan hiljaisemmasta konsolista extraa. Sisäänrakennetulla hd-dvd:llä ei tee enää mitään.

Eipä taida tehä silläkään mitään kun on ps3 myymässä.

Kannattaa melkeinpä vaihtaa se kone nyt jos oot vaihtamassa. Meinaan jos tulee uusia malleja ei noi vanhat boxit enää ole niin arvossaan. Käy vähän sama juttu mitä kävi normi premiumeille, niitä ei enää arvosteta yhtä paljon kuin ennen.

Jos taas aiot ostaa koneen kannattaa odotella juuri tuon mahdollisen arvon menetyksen takia niin säästät vähän rahaa.

Ei tässä kiirettä. Myin jo oman Premiumin, pelailen toistaiseki lainatulla serkun Xboxilla, se ei sillä enää pelaa joten otin sen hetkeksi huostaan. E3-messujen jälkeen ostan Eliten, ellei huhuttu uusi konsolimalli ole merkittävästi parempi.

Tuskinpa Microsoftilla riittää pokka julkaista blu-ray omalle lootalleen. Ainoat todennäköiset muutokset tulevat liittymään tuohon emolevyn kasaamiseen. Kyllähän tuosta RROD:sta ollaan päästy jo eroon falconin myötä joten eipä ole meikäläisellä syytä ruveta kyttäämään jotain 45nm CPU ja GPU:ta, kun nykyisillä CPU 65nm ja GPU 90nm pärjää. Kun levyasemakin on nykyään BenQ:n hiljaisempi niin ei mitään hätää. Odottelen tässä vain peliliikkeen yhteydenottoa niin nähdään paljonko tarjoavat vaihdossa 60gb pleikkarista ja peleistä sun muista tarvikeohjaimista joita tässä on kertynyt. Todennäköisesti saan tuon elite paketin johon tulee mukana gta 4 ihan suoraan vaihdossa ilman välirahaa.

Juu, ei mua se boxin blu-ray kiinnosta kun talossa on jo PS3. Lähinnä vaan tuo paranneltu rauta kiinnostais. Ei MS niistä tiedota mutta joku konsolinavaaja sen kuitenkin huomaa. Samalla tavalla kuin Falcon bongattiin.

Wikipediassa on noita eri motherboardeja listattu niin siellä on sellainen jossa CPU ja GPU on yksi ja sama chippi 65nm tekniikalla toteutetuna. Se on ainoa järkevä muutos koska sillä saataisiin hintaa alemmas ja jäähdytys ratkaisuja yksinkertaisemmiksi.

Turha noista on stressaa. Ainut oikeasti tärkeä asia on se dvdasema ja koska se kelpaa nykyisellään niin eipä tuolla lopullakaan ole juuri mitään väliä. Jos hajoo viet takuuseen sillä sipuli.

Ei MS niistä tiedota mutta joku konsolinavaaja sen kuitenkin huomaa. Samalla tavalla kuin Falcon bongattiin.

Jotenkin on kyllä hulluksi mennyt tämä nykymeininki.. Itse en ainakaan jaksaisi vaihdella konsolia kerran vuoteen siitä ilosta että siellä on uudenpaa rautaa sisällä. Itse tuli viime syksynä ostettua tietoisesti normi premium vaikka noita falconeita oli jo havaittu maailmalla. Pirun hyvin on boksi pelannut, ei ongelmia..

Ei sitä ennenkään tiedetty 8-bit Nintendoa ostaessa mitä se pitää sisällään. ;)

Tuskin kukaan jo olemassa olevaa boxia rupeaa vaihtamaan uudemman raudan takia. Lähinnä meikäläistä täällä yritetään saada odottamaan ilman syytä mahdollista uutta rautaa sisältävää boxia vaikka sillä ei minulle ole mitään merkitystä kunhan on falcon. Sen uudempaa rautaa en tarvitse.:)

Itse tiedän kyllä monta tapausta joissa on laitettu vanha vielä toimiva boksi kiertoon ja hommattu uusi tilalle... Siis nyt näiden falconeiden markkinoille ilmaantumisen yhteydessä.

Itse tiedän kyllä monta tapausta joissa on laitettu vanha vielä toimiva boksi kiertoon ja hommattu uusi tilalle... Siis nyt näiden falconeiden markkinoille ilmaantumisen yhteydessä.

Ja samaa olen minäkin suunnitellut. :) Pitää vaan katsoa pitääkö ne huhut paikkaansa niistä vieläkin paremmista malleista. :D Saapa nähdä.

Varauduin minäkin sitten jo tulevaisuutta ja pelien kiintölevyasennuksia varten ja ostin Gamestopin tarjouksesta Eliten. Dashboardilla käytännössä äänetön, mutta dvd-asema ihan yhtä kamala kuin ennenkin.

Nyt pitäisi kuitenkin saada siirrettyä vanhalta kiintolevyltä talletukset uudelle lätylle. Ei kiinnostaisi odotella siirtokaapelia MS:ltä, joten ajattelin kysäistä löytyisikö joltain Tampereella asuvalta lainaan muistikorttia tai siirtopiuhaa. Tarve on kertaluonteinen, joten en viitsisi ostaa omaa, mutta pieni korvaus avusta luonnollisesti järjestyy. Privalla voidaan neuvotella tarkemmin.

Missä kyljessä en löydä tota 175W missä tarkalleen se lukee????

Ylös Bottom